منوی دسته بندی

قیمت دستکش لاتکس تبریز | شرکت پخش دستکش لاتکس

فروش عمده دستکش لاتکس تبریز

قیمت دستکش لاتکس تبریز به صورت عمده چقدر است؟ فروش انواع دستکش لاتکس بدون پودر و کم پودر ایرانی و مالزی در تبریز. بزرگترین شرکت پخش دستکش لاتکس در تهران کجاست؟ قیمت عمده دستکش مشکی در تبریز چقدر است؟

انواع دستکش لاتکس | ویژگی ها و مشخصات کامل آنها

دستکش های یکبار مصرف و بهداشتی دارای انواعی می باشند که در دو حوزه پزشکی و بهداشتی تقسیم بندی می شوند. انواع دستکش های نایلونی و برخی از دستکش های وینیل در زمره دستکش های پزشکی قرار نمی گیرند زیرا اصطلاحاً مدیکال گرید نیستند. اما دستکش های پزشکی از سطح مراقبت بالایی برخوردار هستند و حتی برخی نیز Food Grade می باشند. دستکش های پزشکی بر اساس متریال به کار رفته در آنها دسته بندی می شوند:

همچنین نوع دیگری از دستکش های پزشکی وجود دارد. که بصورت زیر بیان می شود:

  • دستکش معاینه

که شامل انواع متریال ها می باشد هر چهار نوع لاتکس، وینیل، نیتریل و نئوپرن برای ساخت آنها استفاده می شود.

  • دستکش جراحی

برای ساخت این نوع دستکش ها فقط می توان از لاتکس، نیتریل یا نئوپرن استفاده کرد و وینیل این قابلیت را ندارد.

دستکش های لاتکس معاینه و جراحی به سه صورت تولید می شوند:

  1. دستکش لاتکس بدون پودر
  2. دستکش لاتکس کم پودر
  3. دستکش لاتکس پودری

بزرگترین شرکت پخش دستکش لاتکس در تهران

تولید کنندگان دستکش پزشکی و واردکنندگان همواره به دنبال شرکت هایی هستند که در بازار فعالیت مستمری دارند تا راحت تر بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. بنابراین شرکت هایی را به عنوان نماینده برای توزیع کالاهای خود انتخاب می کنند.

بسیاری از شرکت ها محصولی را به صورت انحصاری توزیع می کنند و یا اینکه نمایندگی دو یا سه تولیدکننده یا واردکننده را در اختیار می گیرند. اما بزرگترین شرکت پخش دستکش لاتکس در تهران بیشترین تعداد برند را تحت پوشش قرار می دهد و تنها در حوزه فروش دستکش فعالیت می کند. مهمترین این محصولات به شرح زیر هستند.

#محصولتعداد/بستهبسته/کارتنقیمت
۱دستکش لاتکس OP-PERFECT بدون پودر۱۰۰۱۰لطفا با جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
۲دستکش لاتکس SPA بدون پودر۱۰۰۱۰
۳دستکش لاتکس OP-PERFECT کم پودر۱۰۰۱۰
۴دستکش لاتکس SPA کم پودر۱۰۰۱۰
۵دستکش وینیل OP-PERFECT10010
6دستکش وینیل DiHong10010
7دستکش وینیل MY GLOVE10020
8دستکش وینیل Medisamrt10010
9دستکش نیتریل نیتکس۱۰۰۲۰
۱۰دستکش نیتریل MY GLOVE10020
11دستکش نیتریل مشکی MY GLOVE10010
12دستکش نیتریل مشکی OP-PERFECT10010
عمده دستکش لاتکس

قیمت دستکش لاتکس تبریز | نمایندگی فروش دستکش حریر ایران

در بازار دستکش پزشکی ایران دستکش های لاتکس ایرانی، مالزی، چینی و تایلندی به چشم می خورد. دستکش های لاتکس مالزی، تایلند و ایرانی از کیفیت همسطحی برخوردارند. اما دستکش های چینی از کیفیت نسبتاً پایینی دارند. قیمت های دستکش های ایرانی و تایلند همسطح و حدود ۱۰۴ تا ۱۰۷ هزار تومان (آذرماه ۱۴۰۰) است. چنانچه خرید از نمایندگی فروش اصلی انجام شود، قمت دستکش لاتکس تبریز نیز در همین رنج قیمت است.

دستکش SPA کم پودر مالزی قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به دستکش کم پودر OP PERFECT دارد. اما دستکش SPA بدون پودر قیمتی حدود ۱۲۵ هزار تومان دارد و این درحالی است که دستکش بدون پودر OP PERFECT حدود ۱۰۵ هزار تومان است(آذرماه ۱۴۰۰).

قیمت دستکش مشکی آرایشگری | دستکش نیتریل مشکی اپی پرفکت و اسکار

دستکش های نیتریل نسبت به دستکش های لاتکس از مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالاتری برخوردار هستند. بنابراین برای کار حساس تر از دستکش های نیتریل استفاده می شود. در ساخت دستکش نیتریل در رنگ های مختلف استفاده می شود. به گونه ای که تنوع رنگی آن بخوبی در بازار لوازم پزشکی به چشم می خورد.

در ایران دستکش های نیتریل مشکی بعنوان دستکش مشکی آرایشگری، دستکش مخصوص تاتو، دستکش تاتو یا دستکش مشکی تاتو شناخته می شود. این دستکش ها بدلیل گرماژ بالاتر در کارهایی مانند آرایشگری، طراحی ناخن و تاتو مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش آبی و مشکی بیشتر مورد استفاده هستند بویژه در سیستم پزشکی که بیشتر رنگ آبی استفاده می شود. قیمت دستکش مشکی اپی پرفکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ روند کاهشی داشته است. بنابراین برای اطلاع از قیمت دستکش تبریز و دیگر استانها و همچنین قیمت ها روز دستکش نیتریل مشکی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کارخانه دستکش نیتکس در ایران | صادرات دستکش نیتریل

با شیوع کرونا در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی و افزایش تقاضا برای وسایل و تجهیزات مراقبتی، تقاضا برای دستکش های پزشکی نیز در جهان افزایش پیدا کرد. از آنجا که تولید کنندگان دستکش در دنیا بسیار اندک هستند. نگاه ها بسوی تنهای کارخانه تولید کننده ایران جلب شد. کارخانه دستکش پزشکی، با حجم تولید نسبتاً خوب که می توانست نیاز داخل را تأمین کند. بنابراین صادرات دستکش لاتکس و دستکش نیتریل از ایران رونق گرفت. کشورهای بیشتر متوجه وجود این کارخانه در ایران شدند. همین موضوع تقاضا برای دستکش نیتریل ایرانی را افزایش داد. البته بیشتر صادرات این کارخانه، بیشتر از طریق نمایندگی فروش اصلی آن انجام می شد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button