منوی دسته بندی

فروش عمده دستکش مشکی آرایشگری | دستکش نیتریل مشکی اسکار

دستکش مشکی آرایشگری

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-2j837z’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-koqv1u0h’ admin_preview_bg=”]
دستکش مشکی آرایشگری بصورت عمده با قیمت مصوب ۱۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نمایندگی فروش دستکش مخصوص آرایشگری در تهران

بهترین دستکش آرایشگری مردانه و دستکش تاتو کدام نواع است؟

قیمت دستکش نیتریل مشکی مالزی در تهران و اصفهان چقدر است؟

خرید اینترنتی دستکش نیتریل بصورت عمده و نحوه سفارش چگونه است؟

قیمت فروش دستکش نیتریل مشکی اسکار، OP PERFECT و دستکش گلوری تاچ چقدر است؟

دستکش مشکی آرایشگری

دستکش لاتکس مشکی
دستکش نیتریل مشکی
دستکش نیتریل مشکی

انواع دستکش نیتریل پزشکی و بهداشتی | دستکش نیتریل مشکی

حجم سفارش و خرید دستکش نیتریل آبی و دستکش نیتریل مشکی از دیگر رنگ های دستکش های نیتریل بیشتر است که این به دلیل مقاومت بالا در مقابل پارگی و سوراخ شدن می باشد، همچنین دستکش نیتریل مشکی برای برخی جراحی های پرشکی مورد استفاده قرار می گیرد که رنگ مشکی آن موجب می شود رنگ خونابه بر روی آن مشخص نشود. عموم مردم دستکش های نیتریل مشکی را با نام لاتکس مشکی می شناسند. خرید دستکش نیتریل مشکی به منظور انجام فعالیت های پزشکی بسیار مناسب می باشد. بصورت کلی دستکش های نیتریل به دلیل اینکه بدون لاتکس هستند و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند، جز پرکاربرد ترین دستکش ها هستند. نمایندگی فروش دستکش نیتریل این دستکش ها را با برند های مختلف به فروش می رسانند. به عنوان مثال می توان از دستکش های نیتریل کرنبری، نیتریل spa، دستکش نیتریل مای گلاو و  نیتریل نیتکس حریر یا رزمریم و دیگر برند نام برد.

دستکش مشکی آرایشگری

خرید اینترنتی دستکش نیتریل از نمایندگی های بازرگانی رزمدیکال امکان پذیر می باشد. این نمایندگی می تواند تمامی سفارشات محصولات را به سرتاسر کشور انجام دهد، همچنین فروش و صادرات این محصولات را به کشور های دیگر نیز به انجام می رساند. قیمت دستکش نیتریل مشکی و آبی در سایت های مربوط به این نمایندگی ها به صورت به روز شده قابل مشاهده می باشد. قیمت محصولات پزشکی به ویژه محصولات وارداتی یا محصولاتی که مواد اولیه آنها وارداتی است به قیمت ارز بسیار وابسته است. یکی از نمونه های معروف دستکش های نیتریل دستکش نیتریل کرنبری است. این دستکش ها از قابلیت محافظت و مقاومت بالایی برخوردارند و نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده اند. این برند از محصولات کشور مالزی می باشد که واردات آن به کشور ما نیز انجام می گیرد؛ از دیگر رنگ های دستکش نیتریل می توان به دستکش نیتریل سفید، نارنجی ، بنفش و سبز اشاره کرد.

نمایندگی فروش دستکش مخصوص آرایشگری در تهران

دستکش های نیتریل از جمله دستکش هایی هستند که در آرایشگری مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان دستکش آرایشگری مردانه و زنانه بسیار پر کاربرد هستند. این دستکش ها به دلیل داشتن انعطاف و حس راحتی که هنگام استفاده به دست ها می دهند در آرایشگری مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین آرایشگران با استفاده از این جنس دستکش می توانند به سهولت هر وسیله ای را در دست بگیرند و این دستکش ها حرکات زیر و حساس آنها را کند نمی کند. دستکش های نیتریل مشکی از دستکش هایی هستند که در این حرفه مورد استفاده قرار می گیرند؛ به همین منظور و همچنین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن، قیمت دستکش نیتریل مشکی از دستکش هایی همچون لاتکس، وینیل و نایلونی بیشتر می باشد. این دستکش ها نام دستکش مشکی آرایشگری را نیز یدک می کشند.

خرید دستکش نیتریل مشکی و خرید دستکش مخصوص رنگ مو جهت مصارف دیگر به غیر از حرفه آرایشگری همچون آشپزی، جراحی، معاینه های پزشکی، آزمایشگاه کاربرد دارد. دستکش های نیتریل همچنین در امر میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به عنوان دستکش تاتو استفاده می شوند. این دستکش ها در برابر سوراخ شدن مقاومت بالایی دارند و با اصابت ضربه سوزن احتمال پارگی آنها بسیار کم است.

دستکش مشکی آرایشگری

بهترین دستکش آرایشگری مردانه و دستکش تاتو کدام نواع است؟

قابل ذکر است که انواع دستکش های پزشکی لاتکس ، نیتریل و وینیل هرسه به عنوان دستکش مخصوص آرایشگری به کار می روند، ولی در این میان دستکش های نیتریل در رنگ های مختلفی به جهت استفاده از آن ها در حرفه های مختلف تولید می شوند که یکی از این رنگ ها رنگ مشکی آن می باشد که هم دارای مصارف خاص هستند و همچنین به عنوان پرفروش ترین دستکش ها به شمار می آیند و در حرفه هایی همچون آرایشگری آن ها را به عنوان دستکش مشکی آرایشگری می شناسند. دستکش نیتریل به عنوان یک دستکش پرفروش بهداشتی به حساب می آید که در صنعت و پزشکی به کار می رود.

برای تولید دستکش های نیتریل از لاتکس استفاده نمی شود. لاتکس طبیعی می تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد زیرا سبب ایجاد حساسیت یا همان آلرژی های پوستی در برخی می شود. برای خرید دستکش گلوری تاچ باید در نظر داشته باشید که این محصول نیز از  این امر مستثنی نیست و ماده اولیه آن نیتریل بوتادین است و فاقد لاتکس طبیعی می باشد. این برند با توجه به کیفیت مناسبی که دارد از نظر قیمتی برای خریداران مقرون به صرفه می باشد. دستکش های نیتریل گلوری تاچ نسبت به دستکش های لاتکس گلوری تاچ از فروش بیشتری برخوردار است.

دستکش مشکی آرایشگری

فروش ویژه دستکش مشکی آرایشگری به قیمت کارخانه

دستکش آرایشگری مردانه یا همان دستکش مخصوص آرایشگری را می توان در بازار تجهیزات پزشکی تهران به سهولت تهیه کرد. برند هایی همانند دستکش گلوری تاچ، دستکش مشکی اسکار و اپی پرفکت، کرنبری، spa، my glove دستکش های مشکی موجود در بازار ایران هستند.

دستکش مشکی بخاطر گستره استفاده از آن در پنج سایز همانطور که در جدول زیر نشان داده شده، تولید می شود. دستکش گلوری تاچ بیشتر از جنس نیتریل مشکی تولید می شوند و یکی از برند های معتبر می باشند. این دستکش ها از آکریلونیتریل بوتادین یا همان لاستیک مصنوعی ساخته می شوند و استریل نیستند.

# محصول سایز های تولیدی
۱ دستکش نیتریل مشکی XL L M S XS
۲ دستکش وینیل XL L M S
۳ دستکش لاتکس L M S XS

نیتریل مشکی در ایران با نام های تجاری اسکار و اپی پرفکت تولید می شود. خریداران و همکاران گرامی می توانند جهت خرید عمده این دو محصول با قیمت بسیار مناسب با مدیر فروش بازرگانی رزمدیکل تماس حاصل فرمایند.

قیمت دستکش نیتریل مشکی مالزی | نیتریل مشکی مای گلاو

خرید دستکش نیتریل آبی و رنگ های دیگر اغلب به منظور مصارف بیمارستانی و پزشکی انجام می گیرد.. این دستکش ها دارای مقاومت زیادی هستند و قیمتی کمی پایین تر از دستکش های نیتریل مشکی دارند. این موضوع بخاطر ضخامت پایین تر آنهاست. شرکت حریر ایران به عنوان تولید کننده دارای نمایندگی فروش دستکش نیتریل است.

قیمت دستکش نیتریل نیتکس، اپی پرفکت و اسکار که ساخت ایران هستند قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارند. از بین برندهای خارجی دستکش مشکی آرایشگری برند کرنبری یا گلوری تاچ از فروش بالایی برخوردارند. قیمت دستکش نیتریل spa و نیتریل آبی و مشکی مای گلاو به عنوان یک برند معروف خارجی گران تر از نمونه های ایرانی است.

بدلیل اینکه دست تاتو کاران با سوزن برخورد می کند، دستکش مشکی تاتو بایستی از ضخامت مناسبی برخوردار باشد. همینطور به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی از ترشحات زخم ها و بیماران مختلف باید در برابر سوراخ شدگی مقاوم باشند. عموماً دستکش های نیتریل، بدون پودر هستند. این ویژگی سهولت استفاده از این دستکش ها را در سیستم پزشکی ایجاد کرده است.

دستکش مشکی آرایشگری

دستکش مخصوص اصلاح | دستکش مخصوص رنگ مو

اگر چه دستکش های نیتریل در امور آریشگری، تاتو و مراقبت از حیوانات خانگی و حتی صنعت بسیار پر کاربرد هستند، اما نوع دیگری از دستکش ها نیز کاربرد بسیاری دارد. دستکش وینیل به دلیل قیمت پایین آن، در این امور بسیار می تواند مورد استفاده باشد. اموری مانند رنگ کردن مو، مراقبت از حیوانات خانگی و غیره که سریع و در مدت زمان کم بدون خطر پارگی دستکش انجام می شود، می بایست از دستکش وینیل استفاده کرد تا هزینه ها به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

خرید اینترنتی دستکش آرایشگری و دستکش مخصوص اپیلاسیون به راحتی از فروشگاه های اینترنتی رزمدیکال امکان پذیر است. چنانچه مصرف مرکز شما در ماه یا حتی دو ماه یکبار به یک کارتن می رسد به صرفه ترین راه خرید عمده بصورت اینترنتی است که با کمترین هزینه برای شما همراه است. ما به شما ضمانت قیمت ارائه می دهیم.

کارخانه دستکش نیتریل مشکی در ایران

شرکت دستکش حریر ایران، کارخانه دستکش نیتریل ارومیه را راه اندازی کرده است. از تولیدات آن می توان به دستکش نیتریل نیتکس، دستکش نیتریل مشکی اسکار و اپی پرفکت و همچنین دستکش نیتریل رزمریم اشاره کرد. دستکش های نیتریل در ایران به رنگ های مشکی، سرمه ای، آبی کاربنی، آبی آسمانی و سبز تولید می شوند.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش نیتریل در خاورمیانه و غرب آسیا متعلق به کشور ایران است. خط تولید دستکش نیتریل هزینه و تخصص بسیار بالایی را می طلبد و به همین منظور است که تولید کنندگان آن در جهان کم شمار هستند. نمایندگی فروش دستکش نیتریل مشکی و آبی در اکثر استان های ایران وجود دارد. اما از نظر قیمت نسبت به پایتخت متفاوت هستند.

دستکش آبی نیتکس، دستکش نیتریل مشکی بدون پودر و دیگر نیتریل ها بصورت بدون پودر تولید می شوند. امیدواریم در سال های آینده با توسعه در بخش تولید دستکش های نیتریل بتوانیم سهم بزرگی را از بازار جهانی به خود اختصاص دهیم. در حال حاضر تولیدات ایران به کشورهای همسایه و کشورهای شمال آفریقا و اروپای شرقی صادر می شود.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button