منوی دسته بندی

لیست قیمت دستکش لاتکس باکیفیت

قیمت دستکش لاتکس

قیمت دستکش لاتکس با کیفیت درجه یک از طریق سایت ها و سامانه های اینترنتی به صورت لیست مشخص شده ای در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار داده می شود.  قیمت عمده دستکش لاتکس حریر با توجه به محدودیت های بهداشتی و اجتماعی دوران کرونا همچنان دستخوش تغییر است.

لاتکس پرستاری 1

در جریان باشید ...

شما همکاران گرامی می توانید با تکمیل این فرم به محض تغییر قیمت ها در جریان آنها قرار بگیرید. وظیفه ما آسان کردن کار شماست. تنها در چند ثانیه لیست قیمت های به روز شده را دریافت کنید.

تاریخچه تولید دستکش های لاتکس

لاتکس در واقعی یک مایع شیری رنگ است که از درختی به همین نام گرفته می شود. این دستکش ها برای اولین بار در سال ۱۸۸۹ میلادی مورد تولید و استفاده قرار گرفتند. بعد از تولید این نوع دستکش، صنعت بهداشت و درمان به صورت عمده شروع به استفاده از این دستکش ها در جراحی های مختلف کرد. در این صنعت به منظور راحت در دست کردن این دستکش ها، روش های متفاوتی همچون خیس کردن و استفاده از پودر ‌های مختلف به کار گرفته شد.

پودری که در این دستکش ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، شامل کربنات کلسیم، پودر تالک، پودر نشاسته و… بود. در مراحل بعدی یک ماده به نام لیگکاپ دیوم تولید شد که به عنوان اولین روان کننده برای دستکش های لاتکس پزشکی مورد استفاده قرار گرفت. این ماده به مدت چهار دهه مورد استفاده قرار گرفت. بعد از اینکه مشخص شد این ماده می‌تواند اثرات مضری بر روی پوست دست مصرف‌کننده ایجاد کند استفاده از آن کاهش پیدا و در مراحل بعدی متوقف شد.

در مقابل تولید کنندگان انواع دستکش لاتکس از پودر تالک استفاده کردند. این نوع پودر نیز عوارضی به همراه داشت ولی عوارض آن کمتر از ماده قبل بود. در سال‌های بعد پودری مبتنی بر آرد ذرت در صنعت بهداشت برای استفاده و به کارگیری در این مدل دستکش ها اختراع شد. این پودر غیرقابل تحرک و غیرقابل جذب بود و استفاده از آن در دستکش های پزشکی به صورت صنعتی مورد استفاده قرار گرفت.

قیمت خرید دستکش لاتکس بالای 100 کارتن

انواع دستکش لاتکس در بازارها

دستکش لاکتس در بازار در دو نوع زیر موجود می باشند.

  • دستکش لاتکس پودری

دستکش های لاتکس پودری در دو نوع کم پودر و پودری تولید می شوند. دستکش های لاتکس برای آنکه راحتتر کاربر بتواند از آن ها استفاده کند پودر دار می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید دستکش های پزشکی می توان گفت که در بیشتر کشورها دیگر از دستکش های پودری استفاده نمی کنند.

  • دستکش لاتکس بدون پودر

قیمت دستکش لاتکس بدون پودر نسبت به دستکش لاتکس پودری بالاتر است. در این نوع دستکش ها از تکنولوژی کلرینه کردن یا پلیمره کردن سطح داخلی دستکش استفاده می شود و این موضوع باعث می شود که کاربر خیلی راحت بتواند از این دستکش ها استفاده کند.

قیمت دستکش لاتکس

طیف کاربردی دستکش های لاتکس

معمولاً استفاده از دستکش لاتکس برای محیط های آشپزی، آزمایشگاهی و معایناتی انجام می‌شود.

استفاده از این دستکش ها در زمانی به چشم می خورد که به انجام کار دقیق با دست نیاز باشد.

دستکش های لاکتس تولید شده با مواد امروزی نیز می‌توانند به واکنش‌های آلرژی زا سازی را برای برخی از کاربران خود به همراه داشته باشند.

دستکش های مورد استفاده در جراحی امروزه اساساً از لاتکس طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند.

طیف کاربردی دستکش لاتکس پزشکی دارای قدمت ۱۰۰ ساله است و دلایل بسیار زیادی برای استفاده از این نوع دستکش در بین پزشکان و کاربران شناخته شده می باشند.

قیمت دستکش لاتکس در بازار تهران

دستکش های لاتکس با ایجاد یک سد غیر قابل نفوذ از پوست شما در برابر مواد مضر از جمله مواد شیمیایی قوی، ویروس ها و باکتری ها محافظت می کنند. استفاده از دستکش برای افزایش بهداشت و محافظت کارکنان صنعتی، بهداشتی، خدمات غذایی و همچنین مردم عادی از آلودگی ها ضروری است. دستکش های لاتکس پودری و بدون پودر اپی پرفکت از جمله دستکش هایی هستند که دست شما را از آسیب و عوامل بیماری زا در امان نگه می دارد دستکش های یکبار مصرف را می توان پس از استفاده به راحتی دور انداخت. همان طور که در بحث قبلی اشاره کردیم تنوع دستکش لاتکس تولید شده به روش های امروزه بسیار زیاد است.

قیمت دستکش لاتکس بسته به نوع مواد اولیه و بسته به اینکه پودری یا غیر پودری باشند، در بازارهای تجاری متفاوت خواهد بود. شرکت بازرگانی رزگلاو بهترین قیمت دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل را به صورت حضوری و آنلاین برای بیمارستان ها و مراکز پزشکی در سراسر جهان ارائه می دهد.

قیمت دستکش لاتکس

دستکش لاتکس بدون پودر اپی پرفکت

دستکش های لاتکس یکی از چند مدل دستکش های پزشکی یکبار مصرف هستند، آنها در برابر اکثر مواد شیمیایی و عوامل عفونی از دست ها محافظت می کنند. دستکش لاتکس بدون پودر اپی پرفکت حساسیت لمس اشیا را کاهش نمی د هد بنابراین می توان از آنها برای موقعیت های پزشکی، تمیز کردن، کار سالن، آماده سازی غذا و موارد دیگر استفاده کرد. دستکش‌های لاتکس و نیتریل معمولاً هنگام برخورد با موقعیت‌های پرخطر شامل خون، مایعات بدن یا بیماران مبتلا به بیماری‌های عفونی استفاده می‌شوند. هر دو دستکش لاتکس و وینیل را می توان برای روش های کم خطر و عمومی مانند معاینه فیزیکی غیر تهاجمی استفاده کرد.

قیمت دستکش لاتکس جراحی

در بازار دستکش پزشکی قیمت دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی و قیمت دستکش لاتکس ۵۰ عددی تحت تاثیر هزینه های بسته بندی و تقاضای بازار متفاوت می باشند. اگر این سوال هم در ذهن شماست که چرا اینقدر دستکش های لاتکس گران شده اند باید بگوییم در دوران کرونا افزابش تقاضای دستکش پزشکی در سراسر جهان و کندی رویدادهای اقتصادی عامل این افزایش قیمت بوده است، به طوری که هر ۲ درصد افزایش در هزینه لاتکس خام یک درصد افزایش قیمت یک دستکش را به همراه دارد. قیمت دستکش لاتکس لارج و مدیوم تفاوتی ندارند.

قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت

قیمت دستکش لاتکس مشکی

شاید یکی از مهمترین دلایل اسنفاده از دستکش های لاتکس مشکی این باشد که هنگام کار با این دستکش ها، مشتری شما کثیف کاری های انجام شده روی دستان شما را نمی بینند. بنا براین این دستکش ها در خدمات آرایشگری، کار با رنگ و مواد، تتو، آشپزی، صنعت خودرو بسیار پرکار برد دارند.

دستکش نیتریل مشکی بدون پودر درجه پزشکی مهارت و حساسیت بیشتری را برای کارهای روزمره از جمله روش های پزشکی غیر استریل، کارهای آزمایشگاهی و غیره ارائه می دهند. دستکش های معاینه بدون لاتکس برای کسانی که به لاستیک طبیعی حساسیت دارند ایده آل هستند.  به این ترتیب، این دستکش ها برای هر کسی که مجبور است با مواد شیمیایی بالقوه خطرناک و خورنده کار کند، انتخاب ایده آلی است. آنها همچنین برای اکثر محیط های پزشکی کاملاً مناسب هستند، به طور استثنایی در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند و خطر واکنش های آلرژی به لاتکس را از بین می برند.

به گفته بزرگترین تولید کننده دستکش لاستیکی جهان، کمبود مواد خام برای دستکش های نیتریل و اختلال در عرضه یا تولید مواد دیگر مانند مواد بسته بندی به دلیل قرنطینه جهانی، باعث افزایش هزینه تولید و بالارفتن قیمت دستکش لاتکس مشکی شده است.

قیمت دستکش لاتکس مشکی

قیمت دستکش لاتکس حریر ۵۰ عددی

دستکش های لاتکس حریر از لاستیک طبیعی ساخته شده اند که به دلیل خاصیت کشسانی بالا به  راحتی بر روی دست ها قرار می گیرند و از آنها در برابر ویروس ها و باکتری ها محافظت می کنند. دستکش‌های نیتریل از لاستیک مصنوعی ساخته شده‌اند که در برابر سوراخ شدن و مواد شیمیایی تمیزکننده خشن مقاومت می‌کند اما دامنه حرکت را با مشکل مواجه می‌کند.

با افزایش محبوبیت دستکش های لاتکس، موارد واکنش های آلرژیک نیز افزایش یافت. این منجر به تقاضای بیشتر برای جایگزین های دستکش یکبار مصرف بدون لاتکس، مانند نیتریل و وینیل شد. برای کسانی که حساسیت ندارند، دستکش های لاتکس راحت، نسبتا مقرون به صرفه هستند و درجه بالایی از حساسیت لمسی را ارائه می دهند. قیمت عمده دستکش لاتکس حریر ۵۰ عددی و ۱۰۰ عددی در مرداد ماه ۱۴۰۱  در رنج قیمتی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار می باشد.

دستکش 50 عددی اپی پرفکت

لیست قیمت دستکش جراحی

دستکش‌های جراحی استریل  نمونه‌هایی از تجهیزات حفاظت فردی هستند که برای محافظت از کاربر و بیمار در برابر گسترش عفونت یا بیماری در طی مراحل و معاینات پزشکی استفاده می‌شوند.  دستکش های استریل عمدتاً برای اهداف جراحی استفاده می شوند. دستکش های استریل در مقایسه با دستکش های غیر استریل سطح کیفی قابل قبول تری دارند.  با توجه به استانداردهای سخت گیرانه تر، دستکش های استریل گران تر از دستکش های غیر استریل هستند. از جمله برندهای شناخنه شده در بازار دستکش پزشکی می توان به برندهایی همچون HB، فارمد، مدی اسمارت، حریر، رویال مد و غیره اشاره کرد.   دستکش های جراحی در دونوع پودری و بدون پودر تولید می شوند. رنج قیمتی دستکش های جراحی استریل برای هر جفت از ۸،۲۰۰ تا ۱۰،۵۰۰ بسته به کیفیت و میزان سفارش دستکش ها  متغیر می باشد. سایزبندی دستکش جراحی به صورت ۸، ۵/۸، ۷، ۵/۷ و ۵/۶ می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button