منوی دسته بندی

خرید دستکش لاتکس ارزان قیمت در سال ۹۹

دستکش لاتکس ارزان
  • خرید دستکش لاتکس ارزان به صورت عمده از طریق نمایندگی های مجاز دستکش پزشکی
  • نوسانات دستکش حریر در بازار دستکش پزشکی ایران
  • دستکش لاتکس اپی پرفکت و دستکش وینیل به صورت عمده
  • عوامل مؤثر بر قیمت دستکش نیتریل خارجی
لاتکس بدون پودر

خرید دستکش لاتکس رزان قیمت بصورت عمده برای مراکز پخش تجهیزات پزشکی، مراکز درمانی و صنایع در ۹۹ بسیار مهم است. دستکش های خارجی ارزان مانند SPA و مکستر نیز در بازار موجود هستند. در این شرایط دستکش لاتکس مشکی و رنگی ارزان را چگونه می توان تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دستکش لاتکس بازار

قیمت دستکش مشکی

دستکش لاتکس اپی پرفکت

دستکشهای پزشکی از پلیمرهای مختلفی از جمله لاتکس ، لاستیک نیتریل ، پلی وینیل کلراید و نئوپرن ساخته شده اند. دستکش لاتکس نوعی از دستکش پزشکی یکبار مصرف است که ۱۰۰٪ از لاتکس ساخته شده است و برای طیف وسیعی از کارهای خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش لاتکس در مواد بدون پودر یا پودر موجود است. آنها بسیار بادوام و سدی بزرگ در برابر بیشتر محلول های شیمیایی هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده دستکش لاتکس

دستکش لاتکس گزینه ای مؤثر برای محافظت از دستان خود از مواد شیمیایی خاصی است که در صورت تماس با پوست شما می تواند باعث آسیب یا ناراحتی شود. خواص فیزیکی لاتکس ضمن داشتن خاصیت ارتجاعی و استحکام کششی ، از خطرات زیستی خطرناک محافظت می کند.

قیمت دستکش حریر به عوامل متعددی بستگی دارد، برای اطلاع از لیست قیمت دستکش می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

انواع دستکش لاتکس

قیمت دستکش آزمایشگاهی

دستکش وینیل و نیتریل دست ها را از روغن ، گریس ، فرآورده های نفتی و برخی اسیدها و سوز آورها محافظت می کند. دستکش های نیتریل نازک و یکبار مصرف هستند و عموما هنگام دست زدن به مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها استفاده می شود. خرید دستکش نیتریل آبی و مشکی به صورت عمده برای مراکز پزشکی و آزمایشگاهی از طریق نمایندگی فروش دستکش نیتریل امکان پذیر می باشد.

با انتخاب دستکش نیتریل آزمایشگاهی از تناسب و احساس بی نظیری برخوردار شوید.  قیمت دستکش نیتریل بدون پودرکه عاری از لاتکس است و هیچ پروتئین لاستیکی طبیعی ندارد   تحت تاثیر نوسانات بازار از جمله قیمت ارز، مواد اولیه ، میزان تقاضا قرار می گیرند. با خرید اینترنتی دستکش نیتریل می توانید خریدی مقرون به صرفه و بی واسطه را تجربه کنید.

دستکش کم پودر elite

 دستکش لاتکس و انواع آن

خاستگاه دستکش لاتکس کشور مالزی است. به دلیل اینکه در کشور مالزی نوعی درخت به وفور یافت می شود که شیره سفید رنگ آن ماده اولیه لاتکس یا همان لاتکس طبیعی است. در حدود ۳ دهه گذشته بدلیل گزارشاتی مبنی بر حساسیت برخی افراد در تماس با لاتکس طبیعی محققان به این فکر افتادند تا جایگزین های دیگری نیز برای این افراد تولید کنند. تا کنون ۳ نوع دستکش پزشکی دیگر بجز لاتکس ساخته شده که عبارتند از دستکش های نیتریل، وینیل و نئوپرن.

دستکش های لاتکس عمدتاً بصورت شیری رنگ (سفید) هستند که در دو نوع معاینه و جراحی  تولید می شوند. هر دو نوع دارای انواع پودری و بدون پودر هستند. پودری که در این دستکش ها استفاده می شود از پودر نشاسته تهیه می شود.

دستکش لاتکس با قیمت ارزان

دستکش های لاتکس بدون پودر

از آنجا که برخی افراد نسبت گرد و غبار و ذرات ریز معلق در هوا واکنش نشان می دهند، اوپراتورهای بهداشتی و درمانی و بخش صنایع بیشتر ترجیح می دهند که از دستکش لاتکس بدون پودر استفاده کنند. در صنایع بدلیل اینکه خود پودر موجود در دستکش ها باعث خستکی دست و سر پنجه می شود، ترجیح به استفاده از دستکش های بدون پودر است.

از سوی دیگر، در خصوص دستکش های جراحی نیز محدودیت هایی نیز وجود دارد. پودر موجود در دستکش های لاتکس جراحی ممکن است حین جراحی به داخل بدن بیماری سرایت کند که این امر ممکن است عواقبی برای بیمار به همراه داشته باشد. خرید دستکش لاتکس جراحی بدون پودر می تواند بسیار کمک کننده باشد.

دستکش لاتکس ارزان 1

تولید کننده دستکش معاینه لاتکس ارزان

امروزه بدلیل نوسانات بازار ارز و مشخص نبودن قیمت مواد اولیه تولیدکنندگانی ایرانی با مشکل مواجه کرده است. با این حال، در حال حاضر تقریباً ۴ تولید کننده دستکش لاتکس بدون پودر با کیفیت مشغول به تولید هستند. هریک از این شرکت ها برندها و کیفیت های متفاوتی از دستکش لاتکس را به بازار عرضه می کنند.

برخی منابع خبر از تعطیلی برخی از بخش ها و کارخانه های تولید دستکش پزشکی می دهد که این موضوع به هیچ عنوان خوشایند آینده بازار دستکش پزشکی ایران نیست. قابلیت های صادراتی ایران با گسترش بیشتر می تواند به تولد دوباره این صنایع کمک شایانی کند.

دستکش لاتکس

فروش دستکش لاتکس بدون پودر، پودری و جراحی

فروش دستکش لاتکس در انواع پودری، بدون پودر و جراحی در سراسر ایران توسط نمایندگی ها و فروشگاه های تجهیزات پزشکی به انجام می شود. خرید دستکش حریر و SPA از آمار بالایی برخوردار است. قیمت دستکش لاتکس رزمریم و مکستر نیز مرقون به صرفه است.

بطور کلی فروش عمده دستکش لاتکس بدون پودر در بازار دستکش پزشکی ایران با قیمت های متنوعی انجام می شود که برای خرید دستکش لاتکس ارزان می توانید به سایت بازار دستکش لاتکس ایران مراجه کنید. متنوع ترین برندها و دستکش پزشکی در این سایت وجود دارد.

دستکش لاتکس ارزان قیمت

خرید دستکش لاتکس ارزان قیمت

خرید دستکش لاتکس ارزان از طریق بازار دستکش لاتکس ایران این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید از مهم ترین مزیت های آن برخوردار شوید. شما می توانید سفارش خود را در خصوص خرید دستکش لاتکس ارزان اعلام و پیش فاکتور دریافت کنید از این طریق بهترین تصمیم را درباره خرید می توانید اخذ کنید.

دستکش نیتریل مشکی، دستکش نیتریل آبی، دستکش وینیل، دستکش جراحی لاتکس، دستکش لاتکس ساق بلند، دستکش حریر، دستکش نئوپرن، دستکش OP-PERFECT، دستکش رویال، دستکش درین و غیره از دیگر محصولات موجود در بازار دستکش پزشکی ایران است.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button