منوی دسته بندی

خرید عمده دستکش وینیل

خرید-عمده-دستکش-وینیل
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تعداد آراء:1 , میانگین 5,00 از 5 به این نوشته امتیاز دهید)
loadingLoading...

یکی از محبوبترین دستکش های یکبار مصرف در کل دنیا دستکش وینیل می باشد. به علت بالا بودن موارد مصرف این دستکش ها، با خرید عمده دستکش وینیل می توان این دستکش ها را با قیمت با صرفه تری تهیه کرد. این دستکش ها به علت قیمت به صرفه، مقاومت قابل قبول و همچنین عاری بودن از مواد آلرژی زا در اکثر صنایعی که نیاز به دستکش می باشد مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب با کارشناسان بازرگانی رزمدیکال همراه باشید تا به معرفی انواع دستکش و موارد مصرف آن ها بپردازیم.


انواع دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف یک وسیله ی محافظتی در هر محیط بهداشتی است. دستکش های یکبار مصرف نه تنها از کادر پزشکی و بیماران در برابر قرار گرفتن در معرض میکروب های بالقوه خطرناک محافظت می کنند، بلکه به عنوان یک وسیله ی ضروری برای حفظ بهداشت و همچنین مراقبت از دست ها در انواع صنایع نیز کاربرد دارند. اگرچه این نباید تعجب آور باشد ، اما ممکن است تا به حال متوجه این امر نشده باشید که دستکش های یکبار مصرف همه مانند هم نیستند. مواد مختلف و طراحی دستکش ها باعث می شود که برای هر مصرف خاصی از دستکش متفاوتی استفاده شود و اگر نوع مناسب دستکش را برای کار خود سفارش ندهید، ممکن است در نهایت در معرض هدر دادن منابع مالی و یا خطر سوراخ شدن دستکش و پارگی آن قرار بگیرید. دستکش های یکبار مصرف به طور کلی از یکی از سه ماده نیتریل، لاتکس یا وینیل ساخته می شوند. مصرف کنندگان محترم می توانند برای انتخاب دستکش مناسب مشاغل خود با مشاوران شرکت رزمدیکال تماس گرفته و با خرید عمده دستکش وینیل یا لاتکس این دستکش ها را در محل خود دریافت نمایند.

انواع-دستکش-ها
انواع-دستکش-ها

مقایسه انواع دستکش

دستکش لاتکس

برای دهه ها، لاتکس ستاره اصلی دستکش های پزشکی یکبار مصرف بوده است. اما ظهور نشانه های حساسیت در برخی استفاده کنندگان باعث شد که دستکش های وینیل و نیتریل مورد توجه قرار بگیرند. برای کسانی که حساسیت ندارند، دستکش لاتکس راحت، نسبتاً مقرون به صرفه است و از حساسیت لمسی بالایی برخوردار است. با داشتن انعطاف پذیری، محافظت و راحتی بالا، دستکش های یکبار مصرف لاتکس برای اکثر محیط های پزشکی مناسب هستند  به شرطی که آلرژی به لاتکس مسئله ساز نباشد.

بیشتر بخوانید : بهترین دستکش لاتکس در بازار

دستکش وینیل

دستکش های وینیل از پی وی سی، یک فیلم پایه نفتی ساخته می شوند. مزیت اصلی دستکش های یکبار مصرف وینیل این است که ساخت آنها ارزان است. با این حال با توجه به مواد اولیه ای که این دستکش ها از آنها ساخته می شوند، دوام آنها نسبت به لاتکس و نیتریل کمتر است و محافظت محدودی در برابر قرار گرفتن در معرض برخی مواد شیمیایی یا زیست پزشکی دارند. از دستکش های وینیل به دلیل هزینه کم، غیر آلرژن بودن و میزان محافظت آن ها معمولاً در محیط های غیر خطرناک و دارای عفونت کم استفاده می شود لذا به بسیاری از صنایع خرید عمده دستکش وینیل توصیه می گردد.

دستکش نیتریل

دستکش نیتریل در دهه 1990 به عنوان یک گزینه جایگزین لاتکس مورد توجه قرار گرفت. در حالی که آنها به اندازه نمونه های لاتکس انعطاف پذیر نیستند، دستکش های یکبار مصرف نیتریل از دوام و مقاومت بالاتری در برابر مواد شیمیایی برخوردار هستند. به همین ترتیب، این دستکش ها گزینه ایده آل برای هر کسی است که مجبور است مواد شیمیایی بالقوه خطرناک و خورنده را کنترل کند. آنها همچنین برای اکثر محیط های پزشکی کاملاً مناسب هستند.

موارد استفاده از دستکش وینیل

موارد بسیار متنوعی برای استفاده از دستکش وینیل وجود دارد و بسیاری از صنایع می توانند از آنها برای محافظت از دستها و کاهش آلودگی محصولات بهره مند شوند. موارد پزشکی ، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و همچنین مشاغل مرتبط با رنگ، مونتاژکاری، می توانند از دستکش وینیل استفاده کنند. این دستکش ها در برابر مواد روغنی، اسید، امولسیون ها و سایر مایعات مقاوم هستند. یکی از موارد استفاده بالای این دستکش ها در صنایع غذای می باشد زیرا در تهیه مواد غذایی که باید آلودگی محیط به حداقل برسد و این دستکش ها از ورود آلودگی از طریق دست ها به محصولات غذایی جلوگیری می کند. به دلیل ماهیت ضد الکتریسیته ساکن، هنگام کار با سیم های رسانا نیز مفید هستند. کشیدن غلاف های پشت سیم ها با استفاده از ابزار می تواند به دست آسیب بزند و این دستکش ها برای محافظت از دست در برابر خراشیدگی مفید هستند. بازرگانی رزمدیکال از بهترین متریال اولیه در تولید دستکش های وینیل استفاده می نماید و شما عزیزان می تواند جهت خرید عمده دستکش وینیل از طریق شماره های زیر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با کارشناسان بازرگانی رزمدیکال و خرید عمده دستکش وینیل با شماره های 09120928397 ، 09120928389 و 02171053197 تماس بگیرید.

دستکش-وینیل
دستکش-وینیل

مزایای استفاده از دستکش وینیل

انتخاب دستکش وینیل نسبت به انواع دیگر دستکش های محافظ مزایای زیادی دارد. دستکش های ساخته شده از وینیل به روشی تولید می شوند که قابلیت کشش و انعطاف پذیری را داشته باشند در حالی که قادر به مقاومت در برابر سوراخ شدن ، کشش و ساییدگی هستند. می توان از آن ها در مراکز بهداشتی و درمانی استفاده کرد و دست ها را از آلودگی در امان نگه داشت. با این حال استفاده از دستکش وینیل در برخی موارد مانند جراحی ها استفاده نمی شودزیرا ممکن است به اندازه کافی در برابر کشش مقاومت نداشته باشد. به طور خلاصه مزایای استفاده از دستکش وینیل به شرح زیر است :

  • انعطاف پذیر و دارای کشش خوب
  • مقاومت مناسب
  • قیمت مناسب
  • عدم حساسیت زایی
  • دارای نمونه تولید داخلی

این دستکش ها یکبار مصرف بوده و در صنایع و مشاغلی که استفاده می شود مصرف بالایی دارند لذا کارفرمایان محترم می توانند با خرید عمده دستکش وینیل از بازرگانی رزمدیکال در هزینه و زمان خود صرفه جویی فرمایند.

بیشتر بخوانید : دستکش نیتریل چیست | تفاوت آن با دستکش لاتکس و دستکش وینیل

خرید عمده دستکش وینیل

بازرگانی رزمدیکال با توجه به نیاز کشور در استفاده از دستکش های وینیل یکی از بزرگ ترین تامین و توزیع کنندگان دستکش وینیل در کشور می باشد که امکلن دسترسی راحت به محصولات مورد نظر مشتریان را بسیار آسان نموده است. جهت سفارش و خرید عمده دستکش وینیل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button