منوی دسته بندی

نمایندگی دستکش اپی پرفکت | فروش فوق العاده

دستکش اپی پرفکت
  • فروش فوق العاده دستکش در نمایندگی دستکش اپی پرفکت
  • بزرگترین تولید کننده دستکش پزشکی در ایران
  • فروش ویژه دستکش وینیل در نمایندگی فروش دستکش رز مریم
  • تولید دستکش معاینه در کارخانه دستکش حریر ایران قزوین
  • خرید عمده دستکش پزشکی از بزرگترین نمایندگی دستکش حریر ایران
دستکش وینیل اپی پرفکت، دستکش معاینه وینیل
دستکش وینیل اپی پرفکت

نمایندگی دستکش اپی پرفکت تمام دستکش های پزشکی شرکت دستکش حریر ایران را با قیمت فوق العاده به فروش می رساند. دستکش لاتکس اپی پرفکت، دستکش وینیل و نیتریل مشکی اپی پرفکت، نیتریل آبی نیتکس از تولیدات شرکت حریر ایران هستند. نمایندگی اپی پرفکت انواع دستکش معاینه و جراحی را با ارزانترین قیمت بازار به فروش می رساند.

دستکش نیتریل آبی حریر، دستکش نیتریل اپی پرفکت
دستکش نیتریل آبی حریر

نمایندگی فروش دستکش رز مریم

دستکش وینیل نوعی دستکش یکبار مصرف است. آنها یک دستکش مصنوعی هستند که از PVC ساخته شده اند. وینیل نسبت به نیتریل و لاتکس الاستیک کمتر است و به آن احساس سستی مناسب و صاف و راحتی می بخشد. آنها اغلب در صنعت تولید استفاده می شوند. یکی از برندهایی که در میان دستکشهای یکبار مصرف طرفداران خاص خود را دارد دستکش وینیل رز مریم است. خرید دستکش رز مریم به صورت عمده از طریق نمایندگی فروش دستکش رز مریم امکان پذیر است.

برای آگاهی از قیمت دستکش رز مریم و خرید عمده این دستکش می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید.

دستکش وینیل رز مریم، دستکش وینیل حریر
دستکش وینیل رز مریم

تولید کننده دستکش پزشکی

در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید کننده دستکش پزشکی در ایران شرکت حریر یا همان اپی پرفکت می باشد. این کارخانه با تولید دستکش جراحی، تولید دستکش معاینه در ایران و حتی خارج از مرزهای ایران توانسته ازبرخی دیگر از شرکت های تولید کننده دستکش جراحی پیشی بگیرد.

دستکش وینیل یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که نسبت به سایر دستکشها از قیمت پایینتری برخوردار است. دستکش وینیل در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد. خرید دستکش وینیل به صورت عمده در نمایندگی فروش دستکش رز مریم امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت های به روز و خریدی آسان و مقرون به صرفه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دستکش لاتکس spa، دستکش پزشکی
دستکش لاتکس spa

شرکت دستکش حریر ایران

شرکت تولیدی دستکش حریر ایران تولیداتی مانند دستکش های خانگی، صنعتی و پزشکی دارد. دستکش های پزشکی آن با برندهای  OP-PERFECT اپی پرفکت، نیتکس و حریر ارائه می شود. از محصولات این شرکت می توان به دستکش وینیلOP PERFECT، دستکش لاتکس اپی پرفکت، دستکش نیتریل نیتکس NITEX، دستکش نیتریل مشکی OP PERFECT و انواع دستکش جراحی حریر اشاره کرد.

کارخانه دستکش حریر ایران دارای نمایندگی هایی در سراسر ایران است. اما چنانچه قصد تماس و خرید مستقیم با این شرکت را دارید می توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید و لیست قیمت های ترخیص از کارخانه را دریافت و مقایسه نمایید. نمایندگی دستکش اپی پرفکت سفارش خرید عمده شما را بصورت آنلاین انجام می دهد.

دستکش حریر ایران

قیمت دستکش اپی پرفکت

همانگونه که در بالا اشاره شد دستکش های با برند اپی پرفکت عبارت از دستکش لاتکس، دستکش نیتریل مشکی و وینیل هستند. قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت و وینیل OP PERFECT در نمایندگی دستکش اپی پرفکت به ترتیب حدود 20 هزار و 19 هزار تومان است. البته قیمت دستکش حریر ایران بصورت مرکزی و از کارخانه تعیین می شود. قیمت دستکش لاتکس حریر نسبت به نمونه های مالزی آن بسیار مناسب است.

دستکش لاتکس حریر در دو نوع جعبه سبز و صورتی تولید می شود که از نظر کیفیت لاتکس برابر ولی تفاوت آن ها در حس لمس در زمان استفاده از آنهاست. به همین خاطر دستکش های با جعبه صورتی از قیمتی نسبتا بالاتر برخوردارند.

دستکش اپی پرفکت

قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت

قیمت دستکش لاتکس در ایران بخصوص در نمایندگی دستکش اپی پرفکت تحت تأثیر قیمت جهانی لاتکس، نرخ ارز و هزینه تمام شده تولید و حمل ونقل است. البته اینکه این محصولات از چه تأمین کننده ای خریداری می شود بسیار مهم است و بر قیمت اثرگذار است. برای دریافت قیمت دستکش لاتکس حریر بصورت مستقیم از کارخانه به سایت دستکش لاتکس مراجعه کنید.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]دستکش معاینه بدون پودر اپی پرفکت ارزان ترین قیمت در بازار دستکش پزشکی ایران را دارد. خرید اینترنتی انواع دستکش معاینه بصورت عمده از طریق سایت دستکش لاتکس ایران انجام می شود. هر بسته دستکش لاتکس حاوی 100 عدد دستکش و هر کارتن حاوی 10 بسته است.[/box]

دستکش لاتکس اپی پرفکت

دستکش وینیلOP PERFECT

دستکش وینیل مقرون به صرفه و نسبت به انواع دستکش پزشکی دیگر بسیار ارزان است. بسیاری از صنایع بدلیل راحتی کار با آن و ارزان تر بودن آن تمایل بیشتری برای استفاده از این نوع دستکش دارند. دستکش وینیلOP PERFECT در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. در صنایع غذایی به صورت گسترده به کار می رود.

نمایندگی دستکش اپی پرفکت دستکش های وینیل را در سه سایز روانه بازار می کند. فروش ویژه این دستکش ها تا چند هفته باعث فروش گسترده آنها شده بود. چنانچه شما قصد خرید دستکش های اپی پرفکت با قیمت کارخانه را دارید باید ثبت سفارش انجام دهید.

وینیلOP PERFECT

نمایندگی دستکش اپی پرفکت

امکان دسترسی به نمایندگی دستکش اپی پرفکت در همه مراکز استانها وجود دارد. برای این کار کافیست به سایت نمایندگی دستکش حریر ایران وارد شوید. همه محصولات از طریق بازرگانی رزمد بصورت خرید از کارخانه انجام می شود. برای مثال این نمایندگی دستکش وینیل حریر که همان دستکش وینیل OP PERFECT است با قیمت 19 هزار پانصد تومان در سراسر ایران به فروش می رساند.

همچنین قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت نیز با ارزان ترین قیمت در بازرگانی رزمد به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت های به روز انواع دستکش پزشکی می توانید با مدیریت فروش ما در ارتباط باشید.

دستکش اپی پرفکت حریر

قیمت دستکش لاتکس حریر

دستکش لاتکس در انواع پودری و بدون پودر تولید می شود. دستکش های لاتکس عموما سفید رنگ هستند. اما در برخی موارد سفارش هایی مبنی بر خرید دستکش لاتکس بدون پودر رنگی ثبت می شود. باید خاطر نشان کرد که دستکش های پزشکی رنگی از جنس نیتریل و یا نئوپرن هستند و در آنها لاتکس طبیعی وجود ندارد.

همکاران گرامی از سرتاسر ایران می توانند جهت دریافت قیمت دستکش حریر ایران، قیمت دستکش وینیل بدون پودر حریر، قیمت دستکش نیتریل و دیگر دستکش های پزشکی با مدیریت فروش نمایندگی دستکش اپی پرفکت تماس حاصل فرمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button