منوی دسته بندی

ماسک تنفسی n95 فیلتردار

n95-فیلتردار

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kg4ek25t’ admin_preview_bg=”]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تعداد آراء:1 , میانگین 5,00 از 5 به این نوشته امتیاز دهید)
loadingLoading...

یکی از ماسک‌هایی که برای استفاده روزمره توصیه می شود ماسک تنفسی n95 فیلتردار می‌باشد. ماسک‌های تنفسی دارای درجه بندی های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکرد ماسک تنفسی (میزان فیلتر کردن آن) و نوع محیطی که برای استفاده در آن طراحی شده است رده بندی می‌شوند. هنگام انتخاب ماسک الزاماً نیازی نیست بالاترین ماسک را از نظر فیلتراسیون انتخاب کنید بلکه ماسک با کیفیت مطلوب و قیمت متعادل براساس محیطی که می‌خواهید از آن استفاده کنید بهترین انتخاب است. ویژگی های ماسک تنفسی n95 فیلتردار، این ماسک را به یکی از پراستفاده ترین ماسک‌های دنیا تبدیل کرده است.

 انواع ماسک تنفسی

کلاس بندی انواع ماسک
N – عدم مقاومت در برابر روغن
R – مقاوم در برابر روغن تا 8 ساعت
P –  مقاوم در برابر روغن
رده بندی ماسک ها از نظر فیلتراسیون
95 – 95٪ از ذراتی را که حداقل 0.3 میکرون قطر دارند را فیلتر می‌کند.
99 – 99٪ ذراتی را که حداقل 0.3 میکرون قطر دارند را فیلتر می‌کند.
100 – 99.97٪ کل ذراتی را که قطر آنها 0.3 میکرون یا بیشتر است را فیلتر می‌کند.
برای مثال ماسک تنفسی P100 می تواند 99.97٪  تمام ذرات قطر 0.3 میکرون و بزرگتر روغنی و غیر روغنی را فیلتر کند و در محیط هایی مانند رنگ آمیزی ساختمان که ذرات آلودگی ناشی از رنگ بر پایه روغن می باشد کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: انواع ماسک ‌های تنفسی

ماسک تنفسی n95 فیلتردار

ماسک تنفسی N95 فیلتردار یک ماسک تنفسی است که برای استفاده همه‌ی افراد مناسب است و فیلتراسیون بسیار کارآمد آن ذرات معلق در هوا را در حد مطلوبی فیلتر می‌کند. توجه داشته باشید که ماسک‌های این رده باید به گونه ای طراحی شود که لبه های ماسک تنفسی n95 فیلتردار کاملا بر روی صورت بنشیند و هیچ گونه آلودگی به درون آن نفوذ نکند. امروزه ماسک‌ تنفسی n95 فیلتردار علاوه بر مشاغلی که با گرد و غبار سروکار دارند در محیط‌های بیمارستانی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
زیرا با توجه به قدرت فیلتراسیون این ماسک ها به راحتی ذراتی مانند ویروس کرونا را نیز فیلتر می‌کنند. شرکت رزمدیکال پس از گذراندن کلیه آزمایش‌های کنترل کیفیت برای انواع مختلف ماسک ، اقدام به تولید ماسک‌های استاندار مختلف با توجه به نیاز مصرف کنندگان عزیز کرده است که یکی از این ماسک‌ها ماسک تنفسی n95 فیلتردار می باشد.

بیشتر بخوانید: ماسک فیلتردار و ماسک N95

ماسک فیلتردار

ماسک تنفسی N95 فیلتردار از چندین لایه الیاف مختلف ساخته شده که این الیاف با فیلتر کردن ذرات از ورود ذرات به دستگاه تنفسی جلوگیری می کند. ذرات مجبور می شوند از طریق شبکه متراکم الیاف عبور کنند، که قطرشان به نازکی یک میکرون است. ماسک ها همچنین از مواد الکترواستاتیکی برای جذب بیشتر ذرات برخوردار هستند. ماسک‌ تنفسی n95 فیلتردار شرکت رزمدیکال دارای لایه کربن فعال و ملت بلون می‌باشد و مطلوب ترین سطح فیلتراسیون را فراهم می‌کند. با جمع شدن ذرات ، ماسک به فیلتر کارآمدتری تبدیل می شود. بعد از استفاده از ماسک در زمان معین آلودگی در ماسک جمع می شود، به همین دلیل ماسک ها و فیلترها یکبار مصرف ساخته می شوند و توصیه می‌شود از ماسک های یکبار مصرف بیشتر از طول عمرشان استفاده نشود و یا شست و شو نشوند مگر اینکه در دستورالعمل آن ها آمده باشد که قابل شست و شو هستند.

ماسک سوپاپ دار

بر روی ماسک تنفسی N95 فلیتردار یک عدد سوپاپ پلاستیکی تعبیه شده است، این ماسک‌ها از نظر حفاظتی در همان سطح ماسک‌های بدون سوپاپ فیلتراسیون در اختیار کاربر قرار می دهد. وجود دریچه بازدم باعث سهولت خروج هوای بازدم از ماسک می‌شود و باعث می‌شود تنفس یا بازدم آسانتر شود. برخی از کاربران احساس می کنند که یک ماسک تنفسی با دریچه بازدم باعث خنک شدن صورت و کاهش رطوبت در داخل بدنه می شود. با این حال ، نباید از ماسک‌های تنفسی با دریچه های بازدم در شرایطی استفاده شود که باید محیط استریل حفظ شود (به عنوان مثال در اتاق عمل) زیرا دریچه بازدم ممکن است اجازه دهد هوای بازدم فیلتر نشده به داخل محیط استریل منتشر شود. به طوری کلی برخی افرد ممکن است هنگام استفاده از ماسک n95 به راحتی تنفس نکنند زیرا این ماسک‌ها به علت قدرت محافظتی بالایشان از چندین لایه الیاف تشکیل شده اند لذا استفاده از ماسک‌های سوپاپ دار به خصوص برای شاغلین در مشاغلی که به مدت طولانی در یک روز از ماسک استفاده می کنند توصیه می‌شود. ماسک‌های تنفسی n95 باکیفیت و استاندارد شرکت رزمدیکال هم به صورت سوپاپ دار و هم بدون سوپاپ تولید می‌شود. شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود و محیط مورد استفاده یکی از انواع ماسک تنفسی n95 فیلتردار یا بدون فیلتردار را تهیه فرمایید.

ماسک تنفسی فانتزی و پارچه ای

بعد از اعلام سازمان بهداشت جهانی مبنی بر اهمیت ماسک در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اکثر کشورها شروع به استفاده از ماسک کردند و به علت کمبود ماسک های استاندارد برخی از افراد از ماسک های پارچه ای استفاده می کنند. ماسک هایی که اکثرا در محیط های غیر استرلیزه و با پارچه های معمولی تولید می شود و متاسفانه این ماسک ها از نظر فیلتر کردن ویروس ها و حتی آلودگی های موجود در هوا اثر چندانی ندارند و گفته می شود فقط اگر توسط فرد بیمار استفاده شود می تواند از شدت انتشار ویروس به محیط کم کند.

خرید ماسک تنفسی n95

هنگام خریداری ماسک‌های استاندارد باید به برچسب استاندارد مورد نظر بر روی ماسک توجه فرمایید. ماسک‌های n95 فیلتردار با نام تجاری emron در بسته بندی های چندتایی می‌باشد و هرماسک نیز پوشش جداگانه دارد. توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود ماسک‌های استاندارد را ازمراکز معتبر و داروخانه‌ها تهیه فرمایید. با توجه به اینکه این ماسک‌ها تماس مستقیم با پوست صورت دارند باید به گونه ای طراحی شده باشند که باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست نشوند. ماسک های emron با پارچه ضد حساسیت و ضد آب به صورت تمام پرس تولید می‌شود.

 جهت سفارش انواع ماسک با کیفیت بازرگانی رزمدیکال  با برند تجاری emron با شماره تلفن های  02171053197  و 09120928397 تماس بگیرید.

 

 

[/av_textblock]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button