منوی دسته بندی

انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار

ماسک-تنفسی-سوپاپدار1

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kglcvalz’ admin_preview_bg=”]
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تعداد آراء:1 , میانگین 5,00 از 5 به این نوشته امتیاز دهید)
loadingLoading...

افراد مبتلا به آلرژی و حملات آسم  در داخل خانه ، می توانند با محصولات کنترل کننده محیط، خانه خود را از مواد حساسیت زا تمیز کنند. با این وجود، در خارج از خانه تمیز کردن تمام مواد آلرژی زا، آلاینده‌ها و عوامل محرک احتمالی غیرممکن است. خوشبختانه می توانید با انتخاب یکی از انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار از قرار گرفتن در معرض این ذرات تحریک کننده در فضای باز جلوگیری کنید. این ماسک ها به شما کمک می‌کند تا از بخارات شیمیایی داخل ساختمان ، ذرات و گرد و غبار (به خصوص هنگام تمیز کردن) در امان بمانید. در ماه های زمستان ، بسیاری از بیماران مبتلا به آسم از ماسک استفاده می کنند تا از قرار گرفتن در معرض هوای سرد که عامل اصلی آسم است جلوگیری کنند. همچنین برای محافظت در برابر آنفلوانزا و ویروس ها یا عوامل بیماری زا، متخصصان استفاده از ماسک را توصیه می کنند. با این حال یافتن ماسک مناسب کمی مشکل به نظر می‌رسد. در این مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی به انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار داشته باشیم.

ماسک سوپاپ دار برای جلوگیری از آلرژی

افراد داری آلرژی مجبور به استفاده از ماسک در زمان طولانی هستند. زیرا هر فصلی از سال ذرات آلاینده مخصوص به خود را دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم داشت. حال اگر این افراد هنگام کار و ورزش و سایر فعالیت های فیزیکی مجبور به استفاده طولانی مدت از ماسک باشند هوای مرطوب بازدم در ماسک جمع شده و تنفس را سخت می‌کند. لذا انتخاب یکی از انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار کمک شایانی به این افراد خواهد کرد. در طول سال ، ذرات در هوایی که تنفس می کنیم پراکنده است. در طول بهار ، درختان ، گلها و علف های هرز شکوفا می شوند و تریلیون ها ذرات گرده در هوا می ریزند. با فرا رسیدن تابستان ، گیاهان دیگر شکوفا می شوند و این روند را ادامه می دهند ، اما همچنین می بینیم مواردی مانند دود ناشی از آتش سوزی در مناطق خاصی از کشور تأثیر می گذارد. در ماه های پاییز و زمستان همچنین هاگ کپک از شاخ و برگ های پوسیده و افزایش ویروس های آنفولانزا و سرماخوردگی و نیز پدیده وارونگی هوا باعث ایجاد آلودگی هوا می‌شوند. لذا صرف نظر از فصل ، می توانید در طول سال با استفاده از ماسک هنگام کار ، ورزش یا لذت بردن از بیرون از خانه ، میزان مواجهه را کاهش دهید. همچنین یکی انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار مناسب می تواند در محل کار، گرد و غبار ریز و برای مبتلایان به آلرژی ، حتی ذرات ریز آلرژن های غذایی شناخته شده مانند بادام زمینی یا آرد گندم را فیلتر کند.

ماسک-تنفسی-سوپاپدار

ماسک-تنفسی-سوپاپدار

ماسک استاندارد سوپاپ دار

اکثر ماسک های تولید شده در شرکت رزمدیکال طبق استاندارد جهانی ساخته می‌شوند. برای مثال ماسک های n95 فیلتردار emron دارای امتیاز NIOSH (موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی) هستند. این بدان معنی است که تحت این استاندارد آزمایش شده اند که استانداردهای فیلتراسیون تجهیزات پزشکی و تجهیزات شخصی را در ایالات متحده تعیین می کند. برای NIOSH ، نرخ فیلتراسیون بر اساس اندازه ذرات 0.3 میکرون ، همان HEPA است. مرکز کنترل بیماری‌ها حداقل سطح فیلتر ماسک برای جلوگیری از بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا را n95 اعلام کرده است. این ماسک‌ها برای فیلتر کردن ذرات غیر نفتی مانند ذرات ناشی از آتش سوزی ، آلودگی هوا PM 2.5 ، فوران های آتشفشانی یا زیست محیطی -آئروسل ها (به عنوان مثال ویروس ها) مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: ماسک تنفسی n95 فیلتردار

ماسک سوپاپ دار داری فیلتر کربن فعال

یکی از موارد استفاده از انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار فیلتر کردن دود ، بو ، بخارهای شیمیایی است. این نوع آلاینده ها می توانند بسیار متفاوت باشند اما متداول ترین آلاینده های داخلی دود تنباکو است به دام انداختن این نوع ذرات به نوع خاصی از فیلتر نیاز دارد که حاوی کربن فعال باشد ، فیلتری که در قدرتمندترین دستگاه های تصفیه هوا مشاهده می شود. کربن فعال بو را جذب می کند، آنها را به دام می اندازد و از عبور آنها از ماسک جلوگیری می کند. ماسکهای حاوی کربن فعال علاوه بر کمک به افرادی که به این نوع آلاینده ها واکنش آلرژیک نشان می دهند ، برای کسانی که با حساسیتهای شیمیایی چندگانه (MCS) سر و کار دارند نیز مناسب است.

 جهت مشاوره و سفارش ماسک‌های داری فیلتر کربن فعال بازرگانی رزمدیکال با  شماره ‌های 09120928397 و  02171053197 تماس بگیرید.

راهنمای ذخیرهخرید انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار

قبل از خرید انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار ، دو نکته اساسی را باید بخاطر بسپارید: چه نوع آلاینده هایی را باید فیلتر کنید؟چه مدت زمان را با استفاده از ماسک صرف خواهید کرد؟با تعیین نیازهای خاص خود ، به راحتی می توانید ماسک مناسب خود را انتخاب کنید. علاوه بر این تولید کننده‌های معتبر، استاندار به کار رفته در ماسک‌ را بر روی بدنه ماسک درج می کنند. دقت داشته باشید بسته بندی ماسک و تولید آن در محیط استرلیزه از جمله موارد مهم برای تهیه ماسک می‌باشد. کارکنان ما هر روزه از نظر سلامتی بررسی می‌شوند و شرکت رزمدیکال با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه‌های تولید ماسک در محیط استرلیزه انواع ماسک تنفسی سوپاپ دار و غیر سوپاپ دار را بر اساس نیاز شما عزیزان تولید می‌نماید. همچنین مشاوران متخصص شرکت می‌توانند براساس شغل شما یا هدف استفاده از ماسک راهنمای کاملی از مشخصات ماسک مناسب شما را ارائه دهند. توصیه ما جهت حفظ سلامت خود و جامعه در این روزهای حساس تهیه ماسک از داروخانه و مراکز معتبر می‌باشد. همچنین می‌توانید ماسک موردنظر خود را از سایت بازرگانی رزمدیکال سفارش داده و در محل خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ماسک-تنفسی-سوپاپدار

ماسک-تنفسی-سوپاپدار

قیمت ماسک سوپاپ دار

قیمت ماسک به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. صحبت ما راجع به قیمت درمورد ماسک‌های استاندار می‌باشد که توسط تولید کنندگان معتبر تولید می‌شود. زیرا متاسفانه امروزه ماسک‌های معمولی و حتی پارچه‌ای بدون داشتن کوچکترین قدرت فیلتراسیون و گاها با قیمت‌های بالا در بازار مشاهده می‌شود. ماسک‌ها بر اساس تکنولوژی و فیلتر به کار رفته در آن قیمت‌گذاری می‌شوند. قطعا یک ماسک تمام صورت با کارتریج قابل تعویض قیمت بسیار بالاتری از یک ماسک یکبار مصرف سه لایه پزشکی دارد. با این حال اگر شما صاحب مشاغلی هستید که کارکنان شما هرروز از ماسک استفاده می‌کنند یا افراد عادی که بر اساس نیاز خود مصرف کننده مدام ماسک هستید توصیه ما خرید عمده ماسک از شرکت بازرگانی رزمدیکال با قیمت مناسب تر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت مصوب ماسک‌ های سه لایه و N۹۵

[/av_textblock]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button