منوی دسته بندی

خرید دستکش وینیل با قیمت گمرک

دستکش وینیل بدون پودر

چگونه خرید دستکش وینیل بدون پودر به صورت مستقیم از واردکننده با قیمت گمرک را انجام دهیم؟ آیا خرید اینترنتی دستکش وینیل و دستکش نیتریل امکان پذیر است؟ تفاوت دستکش وینیل رز مریم و دستکش وینیل حریر در چیست؟ مهمترین ویژگی ها و مشخصات دستکش وینیل کدامند؟

دستکش وینیل بدون پودر

دستکش وینیل و مشخصات آن

ماده اولیه ای که در تولید دستکش وینیل به کار می رود براحتی در داخل کشور قابل تولید است. PVC و نوع خاصی از پلاستیستیزرها در ترکیب با یکدیگر به ماده ای تبدیل می شوند که قابلیت ساخت دستکش وینیل را دارند. دستکش وینیل در بسیاری از حوزه های کاری مورد استفاده قرار می گیرد برای اینکه بدانیم این نوع دستکش درچه مشاغلی بیشتر به کار می رود بایستی نگاهی دقیق تر به ساختار آن داشته باشیم.

وینیل

دستکش وینیل می تواند تماماً در ایران ساخته شود.  یکی از شرکت‌های داخلی که تولیدات گسترده ای در این زمینه دارد شرکت تولیدی دستکش حریر ایران است. دستکش وینیل حریر و رز مریم از تولیدات این شرکت هستند. بسیاری از شرکت های دیگر دستکش ها را از کشوری همچون چین وارد بازار دستکش پزشکی ایران می کنند. در صنایع دستکش نیتریل رقیبی قدرتمند برای دستکش وینیل محسوب می شود.

از جمله برند های خارجی که در بازار ایران عرض اندام می کنند می توان به دستکش  وینیل لیبرتون و دستکش وینیل STM اشاره کرد. دستکش وینیل قابل بازیافت بوده اما زیست تخریب ناپذیر است. بسیاری از کارخانجات صنعتی و مراکز درمانی به دلیل قیمت پایین تر آن ترجیح می دهند از این نوع دستکش استفاده کنند.

فروش دستکش وینیل

خرید دستکش وینیل بدون پودر

در بالا در مورد مشخصات دستکش وینیل توضیح داده شد. وارد کنندگان و تولید کنندگان، پخش دستکش وینیل را به صورت مستقیم انجام نمی دهند. آنها این موضوع را به نمایندگی خود واگذار کرده اند. نمایندگی فروش دستکش وینیل به صورت مرکزی کار پخش را از طرق مختلف انجام می دهد. برای آنکه بتوان  خریدهای عمده را با قیمت پایین تر انجام داد بایستی به سراغ نمایندگی مرکزی فروش برویم.

سیستم خرید اینترنتی دستکش وینیل توسط این نمایندگی پایه ریزی شده است تا مشتریان بتوانند از گوشه و کنار کشور دستکش وینیل را با قیمتی مناسب تهیه کنند. خرید عمده دستکش وینیل می تواند کاهش هزینه ها را به دنبال داشته باشد. برای خرید دستکش نیتریل نیز چنین مسیری وجود دارد.

در چند ماه گذشته علی رغم کاهش نوسانات ارز قیمت دستکش وینیل حریر و دستکش وینیل رز مریم افزایش داشته است. از این رو بسیاری از خریداران روبه خرید دستکش های وارداتی آورده اند.

اینترنتی دستکش وینیل

خرید اینترنتی دستکش وینیل

پیش بینی قیمت دستکش پزشکی در ماه های آتی کار بسیار دشواری است. از جمله عوامل اثر گذار در تعیین قیمت این محصولات قیمت مواد اولیه قیمت ارز، میزان مالیات، هزینه حمل و نقل و هزینه های مصرفی کارخانجات است.

اگرچه ماده اولیه دستکش وینیل از داخل تهیه می شود اما هنوز بسیاری از حجم مصرفی کشور از طریق واردات تامین می شود. کارخانجات داخلی نیز علی رغم تامین مواد اولیه از داخل فشار زیادی را بر بازار برای افزایش قیمت اعمال می کنند. قیمت دستکش وینیل حریر در خرداد ماه امسال حدوداً ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. این موضوع موجب می شود تا در پی آن واردکنندگان نیز در ماه های آینده به دنبال افزایش قیمت باشند.

خرید عمده دستکش وینیل و دستکش نیتریل همواره برای صنایع راهکار بهتری است. قیمت خرید های عمده قابل مقایسه با قیمت های جز نیست مانند آنچه که در قیمت دستکش وینیل دیجی کالا می بینیم.

فروش دستکش نیتریل

خرید اینترنتی دستکش نیتریل

دستکش نیتریل چیست؟ دستکش نیتریل در شکل اولیه خود از نیتریل بوتادین ساخته می شود. بسیاری از ویژگی‌های آن قدرتمند تر از سایر دستکش های پزشکی است. ویژگی های شیمیایی و فیزیکی آن مانند مقاومت مناسب در برابر حلال ها مواد نفتی و شوینده ها و همچنین مقاومت در برابر سوراخ شدن و تغییر شکل نسبت به دما آن را به دستکشی قدرتمند تبدیل کرده است.

بازار دستکش پزشکی ایران هم میزبان برندهای ایرانی  و هم برندهای خارجی است. از جمله برندهای پرطرفدار می ‌توان به دستکش نیتریل  نیتکس، دستکش نیتریل کرنبری گلوری تاچ، SPA و MY GLOVE اشاره کرد.

اینترنتی دستکش نیتریل

نمایندگی دستکش نیتریل کار پخش این محصول را انجام می دهد. برای آنکه بتوان خرید آسان تری را تجربه کرد این نمایندگی سیستم خرید اینترنتی دستکش نیتریل را به وجود آورده است. از سوی دیگر می توان به صورت حضوری نیز از این نمایندگی مرکزی خرید کرد.

خرید دستکش آزمایشگاهی که عمدتاً از جنس نیتریل است از طریق همین کانال قابل انجام است. حال این خرید دستکش نیتریل آبی باشد خرید دستکش نیتریل مشکی. قیمت دستکش نیتریل مشکی در بین سایر دستکش های پزشکی از همه بیشتر است. بنابراین خرید آن با قیمت مناسب برای بسیاری از مشاغل مهم است.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button