منوی دسته بندی

ماسک سوپاپ دار FFP3 با قیمت کارخانه

سوپاپ دار FFP3 با قیمت کارخانه

ماسک سوپاپ دار FFP3 با دو لایه کربن اکتیو با قیمت کارخانه توسط بازرگانی رزمد عرضه می شود. همچنین انواع ماسک فیلتر دار با در نظر گرفتن تفاوت ماسک های FFP2 و FFP3 از طریق این بازرگانی به فروش می رسد. برای نمونه قیمت ماسک FFP3 با دو لایه کربن اکتیو حدود 6 هزار تومان است.

سوپاپ دار FFP3

انواع ماسک فیلتر دار

ماسک تنفسی سوپاپ دار دارای یک سوپاپ خروخی برای هوای بازدمی است. بیشتر افراد به اشتباه این ماسک ها را با نام ماسک فیلتر دار می شناسند. ماسک های سوپاپ دار دارای 3 سه تا 7 لایه متریال برای فیلتراسیون هوا هستند. برخی از آنها دارای یک یا چند لایه کربن اکتیو است. مثلا ماسک سوپاپ دار FFP3 دارای دو لایه کربن اکتیو است. کربن اکتیو یک جاذب بسیار مناسب برای آلودگی های محیطی است. قیمت ماسک سوپاپ دار بسته به سطح طبقه بندی و کیفیت آن متفاوت است.

کربن اکتیو در انواع ماسک های شیمیایی نیز وجود دارد. البته بایستی توجه داشت که لایه های کربن اکتیو به عنوان فیلتر ماسک عمل می کنند. این موضوع باعث می شود که ماسک کار از ایمنی بالایی برخوردار باشد. ماسک های فیلتر دار n95 99 بر اساس استاندارد NIOSH آمریکایی طبقه بندی می شوند و بهترین نوع ماسک برای استفاده در هوای آلوده هستند.

ماسک سوپاپ دار

تفاوت ماسک FFP2 و FFP3

تفاوت ماسک های FFP2 و FFP3 در واقع در سطح فیلتراسیون آنها است. بدین معنی که ماسک سوپاپ دار FFP3 دارای یک لایه اضافه کربن اکتیو است. ماسک n95 در واقع همان ماسک FFP2 بدون لایه کربن و ماسک n99 همان ماسک FFP2 با یک لایه کربن است. لایه کربن اکتیو قابلیت فیلتراسیون بالاتری را به ماسک می دهد که البته هر یک برای محیط خاصی مناسب هستند. ماسک FFP3 کربن اکتیو از قابلیت فیلتراسیون بسیار مناسبی برخوردار است.

انواع ماسکهای تنفسی سوپاپ دار هستند. قیمت آنها بر اساس مدل و طبقه آن ها متفاوت است. برای مثال قیمت ماسک N95 بدون لایه کربن حدود 2 هزار تومان است. خرید اینترنتی ماسک FFP3، FFP2 و N95 بصورت عمده از طریق بازرگانی رزمد قابل انجام است.

ماسک FFP2 و FFP3 1

قیمت ماسک FFP2

تفاوت ماسک ffp2 و ffp3 در بالا بیان شد. بسیاری از صنایع نفتی، پالایشگاه ها و کارخانه جات در انتخاب این ماسک ها دچار شبه می شوند. در خرید این نوع ماسک ها باید به دوخت دور سوپاپ بسیار دقت کرد. همچنین بایستی مواظب بود که لایه کربن اکتیو آن تنها یک پارچه معمولی مشکی نباشد.

قیمت ماسک N95 یا همان قیمت ماسک FFP2 بدون لایه کربن در بالا آورده شد. بایستی بدانید که لایه کربن به کار رفته در برخی ماسک اختلاف قیمت ایجاد می کند. پایین بودن قیمت همیشه نشانه خوش انصافی نیست. حتی متریال درون سوپاپ نیز بسیار مهم است. در برخی موارد دیده می شود که در این بخش نیز کوتاهی شده است.

ماسک FFP2

ماسک سوپاپ دار FFP3 با قیمت کارخانه

ماسک های سوپاپ دار و انواع ماسک فیلتر دار با نام های تجاری گوناگون در ایران تولید و عرضه می شود. بایستی توجه داشت که اغلب ماسک های چینی متاسفانه دارای کیفیت بسیار ضعیفی هستند که در سوپاپ آنها یا لایه کربن به کار رفته تقلب صورت گرفته است.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]تفاوت ماسک FFP2 و FFP3 موجب اختلاف قیمت آنها شده است. برای مثال قیمت ماسک سوپاپ دار FFP3 که ماسک FFP3 کربن اکتیو نیز خوانده می شود با دارا بودن دو لایه کربن بالاتر از ماسک FFP2 است. شما با تماس با واحد فروش ما می توانید بصورت مستقیم از کارخانه خرید کنید. [/box]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button