منوی دسته بندی

ماسک سوپاپ دار کربن دار FFP2 با قیمت کارخانه

سوپاپ دار کربن دار FFP2

ماسک سوپاپ دار کربن دار FFP2 که با کلاس 8226 تولید می شود با قیمت کارخانه عرضه می گردد. مشخصات این ماسک با مشخصات ماسک N95 متفاوت است. قیمت ماسک تنفسی N95 کمی ارزان تر است. از سوی دیگر تفاوت ماسک FFP2 و FFP3 در تعداد لایه های کربن اکتیو آن است.

سوپاپ دار کربن دار FFP2

ماسک سوپاپ دار و انواع آن

بطور ساده ماسک های FFP3 نسبت به FFP2 حفاظت بهتری را ایجاد می کنند. ماسک FFP3 و FFP2 کلاس های مختلف طبقه بندی فیلتراسیون هستند و فاکتور حفاظت کاهش میزان آلودگی هواست. ماسک های فیلتر دار از ظاهری به دو نوع تمام صورت تقسیم می شوند که در نوع تمام صورت آن علاوه بر حفاظت سیستم تنفسی در برابر مواد آلاینده از چشم ها نیز محافظت می شود. در ماسک نیم صورت فقط از سیستم تنفسی یعنی بینی و دهان محافظت می شود.

از ماسک سوپاپ دار کربن دار FFP2 در محیط های غبار آلود استفاده می گردد که علاوه بر استفاده این ماسک ها در کارخانه جات و صنایع مختلف در هوای آلوده کلان شهرها هم می توان استفاده کرد.

سوپاپ دار و انواع آن

تفاوت ماسک FFP2 و FFP3

ماسک های FFP3 ماسک های ضد گردو غبار هستند که سیستم تنفسی را در برابر آلیاژهای جامد و مایع، مواد مضر و سمی در غلظت های بالا محافظت می کند. این ماسک ها بدن را در برابر موادی همچون سرب، خاک رس، فلزات، انواع باکتریها و قارچها و ویروس هایی همچون آنفولانزای مرغی، خوکی و سارس و غیره محافظت می کند.

انواع ماسکهای تنفسی به ماسک های پزشکی، ماسک نمدی ساده، ماسک سوپاپ دار تاشو و ماسک سوپاپ دار کاسه ای تقسیم می شوند. ماسک سوپاپ دار کربن دار FFP2 ماسک های چند بار مصرف هستند که درمحیط های صنعتی، امور بیمارستانی، کارخانه جات مختلف استفاده می گردد. ماسک N99 تا 99 درصد ذرات هوا را فیلتر می کند. قیمت ماسک N99 و N95 به ترتیب 2500 و 1500 است.

ماسک FFP2 و FFP3 2

ماسک تنفسی N95

ماسک های FFP2 مطابق با استاندارد EN149:2001 اروپا می باشند. ماسک های تنفسی N95 و FFP2 هردو حداقل کارایی فیلتراسیون 94 درصد ذرات هوا را دارا می باشند. تنها تفاوت این دو ماسک این است که ماسک FFP2 تحت تست آئروسل های روغنی پارافین هم قرار می گیرند یعنی توانایی فیلتر ذرات روغنی هم دارند که از این نظر نسبت به ماسک های N95 ارجحیت دارند.

معمولا مدت زمان استفاده از ماسک N95 اگر نکات بهداشتی و ایمنی رعایت شود بیشتر از 5 مرتبه نمی باشد که البته به متریال ساخت این محصول نیز بستگی دارد. ماسک فیلتر دار N95 99 اگر به نحوه صحیح تست شده و روی صورت فیکس شود از عبور حداقل 95 درصد و 99 درصد ذرات هوا با اندازه 3/0 میکرون جلوگیری می کنند. انواع ماسکهای تنفسی در کلان شهرها، کارخانه جات صنعتی، معادن، مزارع، بیمارستانها و غیره کاربرد دارند.

تنفسی N95

ماسک سوپاپ دار کربن دار ffp2 با قیمت کارخانه

مشخصات ماسک تنفسی N95 با ماسک سوپاپ دار کربن دار FFP2 مختلف است. ماسک های N95 در طبقه بندی آمریکایی پایین ترین قابلیت فیلتراسیون را دارند. اما در طبقه بندی اروپایی ماسک سوپاپ دار بدون کربن FFP2 دارای سطح پایینی از فیلتراسیون است. تفاوت ماسک FFP2 و FFP3 در قابلیت فیلتراسیون آنها است که  بیشتر در محیط های صنعتی کاربرد دارند.

صنایع گوناگون می توانند برای اطلاع از لیست قیمت ماسک های سوپاپ دار کربن اکتیو و معمولی با واحد فروش ما در تماس باشند تا علاوه از برخورداری مشاوره رایگان از مزیت خرید مستقیم از کارخانه بهره مند شوند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button