منوی دسته بندی

قیمت ماسک FFP3 در سال 1398

ماسک FFP3

قیمت ماسک FFP3 در بازار تجهیزات پزشکی و ایمنی در سال 1398 چگونه تعیین می شود؟ انواع ماسک فیلتر دار کدام هستند؟ ماسک FFP3 کربن اکتیو دارای چه ویژگی هایی است؟ تفاوت ماسک FFP2 و FFP3 در چیست؟ ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی به کدام ماسک ها اطلاق می شود؟ راه اطلاع از لیست قیمت ماسک FFP3 چیست؟

ماسک FFP3

انواع ماسک فیلتر دار

ماسک های فیلتر دار به دو نوع کلی تقسیم می شوند، دسته اول ماسک های تصفیه کننده هوا و دسته دوم ماسک های هوا رسان هستند. ماسک های دسته اول به چهار زیر بخش و دسته دوم به دو زیر بخش تقسیم می شوند. در اینجا به آنچه که در تخصص ماست یعنی ماسک های فیلتر دار حذف کننده ذرات می پردازیم. ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی و ماسک نقاشی در واقع جز همین دسته هستند.

قیمت ماسک نقاشی و قیمت ماسک آزمایشگاهی بسته به سری آن ممکن است متفاوت باشد. در بازار ماسک فیلتر دار ایران انواع برندها دیده می شود که ماسک فیلتر دار ایرانی بویژه در بخش نانو طرفداران زیادی دارد. البته انواع ماسک های کارتریج دار و ماسک فیلتردار M3 نیز در حیطه ماسک های فیلتر دار قرار دارند.

ماسک فیلتر دار

ماسک FFP3 کربن اکتیو

بر پایه استاندارد اروپایی EN 149:2001 ماسک های حذف کننده ذرات به سه طبقه تقسیم می شوند:

  • طبقه FFP1
  • طبقه FFP2
  • طبقه FFP3

ماسک FFP3 کربن اکتیو از بالاترین سطح مراقبت برخوردارند. این ماسک ها دارای سوپاپ کربن اکتیو هستند. بدنه پارچه ای این محصول، دولایه اصلی در دو طرف و لایه های تصفیه کننده میانه بدین صورت تشکیل شده اند: یک لایه ملت بلون (برای فیلتر کردن ذرات) بعلاوه سه لایه اسپان باند و یک لایه کربن (بعنوان جاذب مواد شیمیایی و بو ها).

قیمت ماسک FFP3 بستگی به عوامل گوناگونی دارد. یکی از این عوامل بهره مندی از تکنولوژی نانو در این محصول است. تکنولوژی نانو در سطح ایمنی لایه های ماسک تأثیر بسزایی دارد.

FFP3 کربن اکتیو

تفاوت ماسک FFP2 و FFP3

فیلتراسیون ماسک بر اساس دو استاندار قابل طبقه بندی هستند. ماسک NIOSH در واقع ماسک فیلتر داری است که براساس استاندارد NIOSH (ایالات متحده) طبقه بندی می شود. انواع ماسکهای ایمنی و ماسک آزمایشگاهی بر اساس استاندارد NIOSH و یا استاندارد EN 149:2001 طبقه بندی می شوند.

همانگونه که در بالا توضیح داده شد ماسک FFP3 از سطح استاندارد فیلتراسیون بالاتری برخوردارند. این ماسک ها قابلیت حفاظت در برابر آئروسل های جامد و غیر سمی و یا با سمیت نسبتاً کم تا متوسط و یا با سمیت بالا با تراکم 50 برابر حد مجاز تماس شغلی را دارند. البته باید خاطر نشان کرد که قیمت ماسک FFP3 بنا به درجه کیفیت آن از قیمت ماسک FFP2 بالاتر است.

ماسک FFP2 و FFP3

ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی

ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی در واقع همان ماسک های فیلتر دار سوپاپ دار هستند که استفاده بسیاری در آزمایشگاه ها و کارخانه جات صنعتی دارند. ماسک فیلتر دارN95 یکی از ماسک های پر کاربرد آزمایشگاهی است که براساس استاندارد ایالات متحده میزان فیلتراسیون آن تعیین شده است. قیمت ماسک آزمایشگاهی مانند آنچه که در بالا تشریح شد به نوع طبقه بندی ماسک و کیفیت آن بستگی دارد.

در برخی از شرایط آزمایشگاهی ماسک های کارتریج دار نیز مانند ماسک فیلتر دار M3 از کاربرد بالایی برخوردار هستند. اما آنچه که رواج بیشتری دارد ماسک فیلتردار سوپاپ دار هستند. مدت زمان استفاده از ماسک فیلتردار نیز به هوای استنشاقی (میزان رطوبت، گرد و غبار، و میزان ذرات روغنی و غیره) محیط بستگی دارد. ممکن است حتی برای 2 تا 3 شیفت کاری نیز قابل استفاده باشد.

ماسک FFP3 در سال 1398

قیمت ماسک FFP3

قیمت انواع ماسک فیلتر دار و ماسک دهانی فیلتر دار به کیفیت ها آن ها و سطح استاندارد فیلتراسیون آنها بستگی دارد. تفاوت ماسک FFP2و FFP3 موجب تفاوت قیمت آنها نیز می شود. از سوی دیگر نیز ماسک های فیلتر دار N95 99 نیز دارای اختلاف قیمت هستند، بطوری که قیمت ماسک فیلتر دار N95 ارزان تر است. برای مثال قیمت ماسک FFP3 کربن اکتیو حدود 2 هزار و سیصد تومان است.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]شما می توانید برای خرید و فروش این محصول با مدیریت فروش بازرگانی رزمد تماس بگیرید و از لیست قیمت ماسک FFP3 آگاهی یابید تا خریدی مطمئن تر انجام دهید.[/box]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button