منوی دسته بندی

قیمت ماسک فیلتر دار N95 برای شرکت های پخش و داروخانه ها

ماسک فیلتر دار N95

قیمت ماسک فیلتر دار N95 بصورت عمده برای شرکت های پخش لوازم پزشکی و داروخانه ها چقدر است؟ انواع ماسکهای تنفسی کدامند؟ آیا ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی با ماسک های فیلتر دار N95 99 متفاوت است؟ مدت زمان استفاده از ماسک N95 چقدر است؟ ارزان ترین قیمت ماسک ان 95 مربوط به کدام تولید کننده ماسک تنفسی است؟

ماسک فیلتر دار N95

انواع ماسکهای تنفسی

انواع ماسکهای صنعتی تنفسی به منظور حفاظت در برابر آلودگی و خطرات محیط کار مورد استفاده می گیرند. انواع ماسک های تنفسی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: یکی ماسک های تنفسی شیمیایی و دیگری ماسک های تنفسی معمولی. دسته دوم نیز از نظر سوپاپ دار بودن و نبودن، از نظر شکل ظاهری و دارا بودن یا نبودن لایه کربن اکتیو به چند دسته تقسیم می شوند.

انواع ماسک پزشکی به چهار دسته زیر تقسیم می شوند:

الف) ماسک صورت؛ بیشتر به منظور جلوگیری از ورود ذرات بزرگ که ممکن است از دهان استفاده کننده به محیط وارد شود، استفاده می شود.

ب) ماسک جراحی؛ بیشتر بعنوان یک مانع فیزیکی برای محافظت استفاده کننده در مقابل قطرات خون یا مایعات بدن استفاده می شود.

ج) ماسک طبی N95؛ بیشتر به منظور محافظت استفاده کننده برای کاهش قرارگیری در محیط با ذرات هوا برد کوچک و آلودگی ها به کار می رود. در واقع این ماسک یک ماسک محافظت تنفسی محسوب می شود.

د) ماسک طبی جراحی N95؛ محافظتی شبیه ماسک های جراحی انجام می دهد با این تفاوت که با قرار گرفتن در معرض ذرات ریز مانند قطرات معلق در هوا مانند ذراتی که هنگام سرفه کردن در هوا پخش می شود، از استفاده کننده محافظت می کند.

ماسک تنفسی N95 هم در مراکز صنعتی و هم بیمارستانی کاربرد بالایی دارد. همچنین کاربرد بسیار بالای آن در زمان آلودگی هوا است که متاسفانه بیشتر افراد به اشتباه از ماسک های صورت و جراحی کش دار به عنوان انواع ماسک سرماخوردگی استفاده می کنند. با این حال در این مورد قیمت ماسک فیلتر دار N95 نیز تأثیر گذار است.

ماسکهای تنفسی

ماسک فیلتر دار N95

انواع ماسکهای تنفسی با نام ماسک های فیلتر دار و سوپاپ دار نیز شناخته می شوند. ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی نیز جز همین ماسک ها است. ماسک های تنفسی بر اساس دو استاندارد NIOSH آمریکایی و EN149: 2001 اروپایی تولید می شوند. ماسک هایی که بر اساس استاندارد اول طبقه بندی می شوند با سه حرف N، R، P و یک عدد همراه شناخته می شوند. حرف اختصاری نشان دهنده کلاس فیلتراسیون (از نظر ذرات روغنی و غیر روغنی) و عدد همراه آن سطح یا قابلیت فیلتراسیون را نشان می دهد. ماسک های فیلتر دار N95 99 جز همین استاندارد هستند.

اما ماسک هایی که بر اساس استاندارد دوم تولید می شوند به این صورت نام می گیرند: ماسک فیلتر دار FFP1، ماسک فیلتر دار FFP2 و ماسک فیلتر دار FFP3. ماسک FFP3 به عنوان یک ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی در این استاندارد بالاترین سطح فیلتراسیون را با دارا بودن دو لایه کربن اکتیو دارد.

مدت زمان استفاده از ماسک N95 تقریبا یک شیفت کاری است. اما قیمت ماسک ان 95 نسبت ماسک طبی معمولی باعث می شود که به اشتباه مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت شاهد کاهش قیمت ماسک فیلتر دار N95 در بازار هستیم.

فیلتر دار N95

ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی

انواع ماسک فیلتر دار تنفسی در آزمایشگاهها نیز استفاده می شوند که کاربر ها به آنها ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی نیز می گویند. ماسک فیلتر دار N95 99 چه از نوع ماسک فیلتردار 3M باشد چه برندهای دیگر دارای یک عمر مفیدی است. عمر مفید ماسک فیلتردار صنعتی، ماسک دهانی فیلتردار و انواع ماسک های کارتریج دار به کیفیت آن، نحوه مراقبت از آن و محیطی که در آن کار می کنیم بستگی دارد.

قیمت ماسک فیلتر دار N95 با کیفیت در بازار به عوامل مختلفی مانند برند، خارجی یا ایرانی بودن و کیفیت آن بستگی دارد. قیمت ماسک آزمایشگاهی نیز به همین صورت است. اما بایستی محیط کار خود را بشناسیم و نیاز خود را دریابیم تا بتوانیم بهترین ماسک را انتخاب کنیم.

فیلتر دار آزمایشگاهی

قیمت ماسک فیلتر دار N95 برای شرکت های پخش و داروخانه ها

قیمت ماسک فیلتر دار N95 بصورت عمده برای شرکت های پخش و داروخانه ها بسته به برند آنها در بازه یکهزار و 500 تومان تا 2 هزار و 500 تومان است. البته انواع ماسکهای تنفسی بر اساس طبقه فیلتراسیون قیمتی متفاوت دارند مانند آنچه در مورد ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی و ماسک فیلتر مواد شیمیایی وجود دارد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]البته بایستی توجه داشت که سوپاپ دار بودن یا نبودن و دارا بودن یا نبودن لایه کربن اکتیو بر قیمت ماسک ان 95 بسیار تأثیر گذار است. [/box]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button