منوی دسته بندی

قیمت عمده دستکش وینیل اپی پرفکت | دستکش وینیل رز مریم

عمده دستکش وینیل

  • بزرگترین نمایندگی فروش دستکش وینیل اپی پرفکت کجاست؟
  • قیمت فروش عمده دستکش وینیل بدون پودر در این نمایندگی چقدر است؟
  • شرایط صادرات دستکش وینیل چگونه است؟
  • برای خرید عمده دستکش وینیل با قیمت ارزان به کدام نمایندگی مراجعه کنیم؟
  • تفاوت قیمت دستکش وینیل ایرانی با برندهای خارجی چقدر است؟
  • مراکز فروش دستکش وینیل ایرانی و مالزی کجاست؟

عمده دستکش وینیل

دستکش وینیل چیست؟ تفاوت آن با سایر دستکش ها کدام است؟

دستکش های وینیل از PVC ساخته شده اند که بر پایه نفت است . مزیت اصلی دستکش های یکبار مصرف وینیل این است که ساخت آنها ارزان است. همانطور که گفته شد ، دوام آنها نسبت به لاتکس و نیتریل کمتر است و محافظت محدودی در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا زیست پزشکی دارند. اما به طور کلی دستکش های ساخته شده از وینیل به روشی تولید می شوند که قابلیت کشش و انعطاف پذیری را داشته باشند در حالی که قادر به مقاومت در برابر سوراخ شدن ، کشش و ساییدگی عمومی هستند. آنها می توانند برای کارهای مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند ، و دست ها را از آلودگی در امان نگه دارید.

وینیل اپی پرفکت بدون پودر

دستکش های وینیل، نسبت به دستکش نیتریل رنگی و لاتکس مقاومت کمی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی دارند و نباید از آنها در هر مکانی که مواد خطرناک استفاده می شود استفاده شود. به طور کلی ، می فهمیم که دستکش وینیل  اپی پرفکت در صنایع غذایی و آشامیدنی استفاده می شود و برای کارهای کم خطر که در آن دستکش فقط برای مدت زمان کوتاه استفاده می شود ، مناسب است. در واقع دستکش های وینیل یک انتخاب هدفمند در صنایع غذایی هستند.

وینیل رز مریم

 

تفاوت دستکش لاتکس با وینیل

دستکش لاتکس از لاستیکی طبیعی ساخته شده که از شیره یک نوع درخت در نواحی استوایی جنوب شرق آسیا گرفته می شود. دستکش لاتکس در واقع اولین دستکش پزشکی بود که توسط دانشمندان و محققین ساخته شد. دستکش لاتکس دارای ویژگی های زیر است:

  • از نظر کشسانی بسیار خوب است.
  • حس لمس خوبی را برای کاربر فراهم می آورد.
  • بافت میکروتکسچر نوک انگشتان آن به گیرش اجسام کمک می کند.
  • در برابر سوراخ شدن نسبت به وینیل مقاوم تر است.
  • به راحتی روی دستها فیت می شود و چابکی خوبی را به دستان کاربر می دهد.
قیمت دستکش نیتریل آبی

از سوی دیگر، دستکش وینیل از پلی وینیل کلراید ساخته می شود. بطور کلی ماده اولیه PVC بسیار سخت است، اما با افزوده پلاستیسیتزرها به آن این ماده نرم می شود و می توان آن را به شکل دستکش استفاده کرد. از جمله ویژگی های دستکش وینیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهمترین ویژگی آن ارزان بودن است. نسبت به دستکش های لاتکس و نیتریل ارزان تر است و بسیاری افراد ترجیح می دهند از آن استفاده کنند.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت نسبتاً قابل قبولی دارد.
  • به راحتی کاربر می تواند دست خود را وارد آن یا خارج کند.
  • در کارهایی که خطر سوراخ شدگی در کمترین میزان ممکن است و کارهای سبک بسیار پر کاربرد است.

اما در مقام مقایسه، دستکش وینیل قابلیت کشسانی پایینی دارد. احتمال پاره شدن آن بیشتر است. حتی برخی مواقع در زمان دست کردن پاره می شود مخصوصا اگر کاربر در انتخاب سایز اشباه کرده باشد. در فرآیند تولید دستکش وینیل از روغن DOTP استفاده می شود که بسیار خطرناک است. متاسفانه در سال های گذشته به دلیل ارزان بودن دستکش وینیل، استفاده از برای بسته بندی و کارکنان بخش خط تولید مواد غذایی بسیار رایج شده است.

بزرگترین کارخانه دستکش وینیل ایرانی | تولید دستکش وینیل ایرانی

دستکش وینیل یکبار مصرف بدون لاتکس، مقرون به صرفه ترین نوع دستکش دربین سایر دستکش هاست که به طور گسترده در صنعت های مختلف استفاده می گردد. به عنوان مثال: بیمارستان ها، صنایع غذایی، سالنهای زیبایی. این دستکش ها قیمت ارزان تری دارند و به هیچ عنوان باعث ایجاد آلرژی نمی گردند. از ویژگی های دستکش وینیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاوم در برابر اسیدهای ضعیف و مواد قلیایی
  2. محتوای یونی کم
  3. انعطاف پذیری و لمس خوب
  4. مناسب برای فرآیندهای تولید مانند نیمه هادی ها ، بلورهای مایع و دیسک های سخت.

وینیل بدون پودر 1

خوشبختانه تولید دستکش وینیل ایرانی توسط بزرگترین کارخانه دستکش وینیل یعنی شرکت حریر انجام می گردد. این دستکش ها با نام تجاری دستکش وینیل اپی پرفکت در بازاردستکش پزشکی ایران موجود می باشند. فرایند تولید دستکش وینیل ایرانی همانند کارخانه های تولید کننده دستکش وینیل مالزی می باشد. برای خرید این دستکش ها می توانید با بزرگترین نماینده فروش دستکش وینیل (بازرگانی رزمد) درارتباط باشید.

نمایندگی دستکش اپی پرفکت در تهران

شکل و ساختار دستکش وینیل اپی پرفکت به گونه ایست که به راحتی و آزادانه بر روی دست ها قرار می گیرند و به دست ها نمی چسبند و حداکثر محافظت را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. این ویژگی باعث شده این دستکش ها برای فعالیتهایی که نیاز به حس لامسه ندارند مناسب باشد. از این رو دستکش های وینیل فقط در نوع معاینه تولید می شوند و نوع جراحی ندارند. واکنش های آلرژیک به دستکش های وینیل تقریباً وجود ندارد. بیشتر اوقات مشکل از کهیر تماسی است که یک سوزش ساده پوستی است که در اثر تعریق و عدم تهویه داخل دستکش ایجاد می شود.

عمده دستکش لاتکس

نمایندگی دستکش  اپی پرفکت در تهران و سایر مراکز استانها کار پخش عمده دستکش ها را به عهده دارند. قیمت دستکش اپی پرفکت به عنوان نماینده شرکت حریر به قیمت درب کارخانه می باشد. برای اطلاع از قیمت ها میتوانید با کارشناسان فروش ما در شرکت بارگانی رزمدیکال در تماس باشید. لازم به ذکر است برای صادرات دستکش ها علاوه بر قیمت دستکش ، هزینه حمل ونقل نیز محاسبه می گردد.

دستکش وینیل اپی پرفکت | خرید عمده دستکش وینیل

دستکش های پلی وینیل کلراید که به دستکش های معاینه وینیل معروف هستند، گاهی اوقات توسط بیمارستان ها به عنوان دستکش معاینه استفاده می شوند. با این حال توصیه کارشناسان بهداشتی این است که در امور پزشکی و بهداشتی از دستکش های نیتریل استفاده گردد. چرا که نیتریل از مواد بهتری تولید می شود وبرای افراد در صنعت پزشکی بسیار مناسب است.

دستکش وینیل ۵۰ عددی ایده جدید بسته بندی دستکش وینیل در شرایط کرونا توسط شرکت حریر بوده است چه بسا که ممکن است شما در داروخانه ها بسته های ۱۰ عددی نیز دیده باشید. نغییر بسته بندی فقط به خاطر افزایش رفاه حال مصرف کننده ها در شرایط کرونا بوده است. نمایندگی دستکش اپی پرفکت، دستکش وینیل op-perfect  را دربسته های ۱۰۰ عددی و ۵۰ عددی به فروش می رسانند. در ماههای اخیر به دلیل شرایط کرونا شاهد افزایش قیمت دستکش وینیل در بازار بوده ایم. برای خرید دستکش دستکش وینیل بدون پودر می توانیم با نمایندگی های دستکش اپی پرفکت در تماس باشیم.

دستکش وینیل بدون پودر خارجی | دستکش وینیل لیبرتون

کارخانه های زبادی در سراسر دنیا به ویژه در کشور مالزی وجود دارند که پیشگامان تولید دستکش لاتکس، وینیل و نیتریل هستند. کارخانه های مستقر در مالزی از سختگیرانه ترین استانداردهای بین المللی کیفیت و محصول برخوردار هستند. از جمله آنها می توان به شرکت SUPERMAX و TOP GLOVE اشاره کرد. این کارخانه ها دستکش ها را در سایز بندی و رنگ های متنوع تولید و به بازارهای جهانی روانه می کنند. از برندهای دستکش وینیل بدون پودر خارجی موجود در بازار می توان به دستکش وینیل لیبرتون، تاچ فلکس، واندرفول و qy اشاره کرد. برای خرید دستکش  وینیل لیبرتون می توانید با شماره های درج شده در سایت رزمد به عنوان مرکز فروش دستکش وینیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button