منوی دسته بندی

قیمت دستکش وینیل بدون پودر ارزان

بدون پودر

قیمت دستکش وینیل بدون پودر در مقایسه با همتایان خود یعنی لاتکس و نیتریل ارزان تر می باشد. دستکش‌های وینیل یک راه‌حل کم‌هزینه و روزمره هستند، به‌ویژه در محیط های کاری که نیاز به پوشیدن و در آوردن مکرر دستکش ها می باشد. دستکش‌های وینیل در کاربردهای خانگی و تجاری بسیار کاربرد دارند و از زمان ورود آن‌ها به بازار که به مربوط به چند دهه قبل است، هنوز یکی از محبوب‌ترین انواع دستکش‌های ایمنی یکبار مصرف هستند.

بدون پودر اپی پرفکت

مشخصات دستکش وینیل

دستکش وینیل به تنهایی از مونومرهای پلی وینیل کلراید (PVC) تولید می شود. به دلیل اینکه شیمیدان ها برای تولید PVC از یک مونومر استفاده می کنند، ماده اولیه آن بنام پلیمر شناخته شده است. به محض اینکه ماده اولیه پلیمره شود، یک ماده شیمیایی پلاستیسیزر به PVC افزوده می شود. پلاستیسیزر یا فنالات ماده اولیه را انعطاف پذیر می سازد. PVC می تواند بسیار سفت و محکم باشد، همانطور که در لوله های انتقال دیده می شود. تولید PVC ارزان است. بنابراین جایگزین مناسبی برای دستکش لاتکس و نیتریل است.

دستکش وینیل در ایران نیز تولید می شود. قیمت دستکش وینیل حریر نسبت برندهای خارجی کمی ارزان تر است. دستکش وینیل رزمریم از تولیدات همان شرکت است که در گذشته تولید می شد که در حال حاض تولید آن متوقف است. دستکش وینیل بدون پودر تولید می شود و برای بسیاری از کارها مناسب است. به عنوان دستکش آزمایشگاهی و دستکش آشپزی نیز به کار می رود.

خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده از سراسر ایران امکان پذیر است. بطوریکه خرید شما بصورت مستقیم از کارخانه انجام می شود.

رزمریم

پخش دستکش وینیل

تولید کننده دستکش وینیل در ایران نمایندگانی در سراسر ایران دارد که پخش دستکش وینیل را انجام می دهند. اما اگر قیمت برای شما یک فاکتور مهم است بهترین گزینه خرید از کارخانه است. اما بایستی توجه داشت که کارخانه تنها به نمایندگان استانی خود بصورت مستقیم کالا می دهد.

اما بهترین راه برای این کار خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده است. برای مثال قیمت دستکش وینیل بدون پودر حریر یا قیمت دستکش وینیل اپی پرفکت در  تیر ماه ۱۴۰۱ به صورت عمده  برای هر بسته ۱۰۰ عددی ۶۷ هزار تومان می باشد.

اپی پرفکت بدون پودر

قیمت دستکش وینیل اپی پرفکت

دستکش وینیل اپی پرفکت در واقع تولید حریر ایران است. نمایندگی دستکش اپی پرفکت در سراسر ایران به صورت هفته قیمت دستکش اپی پرفکت را به روز رسانی می کند. قیمت دستکش جراحی و قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت نیز توسط همین نمایندگی اعلام می شود.

قیمت ها بسته به متریال به کار رفته و نوع کاربرد آنها متفاوت است. قیمت دستکش وینیل حریر نسبت به قیمت دستکش لاتکس حریر کمی ارزان تر است. عمدتاً مواد اولیه دستکش وینیل بصورت داخلی تامین می شود. از این نظر این موضوع یک مزیت در تولید دستکش وینیل است.

وینیل معاینه

قیمت دستکش نیتریل

دستکش نیتریل از یک ماده سنتتیک مصنوعی ساخته می شود. بدلیل عاری بودن از لاتکس، ضد حساسیت است. بدلیل ویژگی های ذاتی آن دارای مقاومت بالا در مواجه با مواد شیمیایی، حلال های صنعتی و نفتی و رنگ ها است. در زمان تغییر دما در برابر تغییر شکل مقاوم است. همچنین بصورت رنگی (در انواع رنگ های مشکی، آبی، بنفش، صورتی و …) تولید می شود.

آبی

نمایندگی فروش دستکش نیتریل در مراکز استان به ندرت یافت می شود. بیشتر سفارش ها از طریق خرید اینترنتی دستکش نیتریل بصورت عمده انجام می شود. البته این یک مزیت محسوب می شود زیرا خرید با قیمت کارخانه انجام می شود. قیمت دستکش نیتریل مشکی در مراکز برخی استانها حتی به ۲۰۰ هزار تومان هم می رسد. در حالی خرید اینترنتی آن  در تیرماه ۱۴۰۱برای هر بسته ۱۰۰ عددی حدود ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

در ایران هم دستکش نیتریل آبی و هم مشکی تولید می شود. نحوه خرید دستکش نیتریل آبی نیز مانند رنگ مشکی آن است. اما دستکش های خارجی از کشورهای مختلف به بازار ایران وارد می شوند. یکی از برندهای رقیب دستکش نیتریل مشکی ایرانی دستکش گلوری تاچ است. علیرغم کیفیت مشابه دارای اختلاف قیمت چشمگیری هستند.

دستکش نیتریل آبی وارداتی در بازار نیز بسیار است. دستکش نیتریل evolve، دستکش نیتریل spa و دستکش نیتریل مکستر از جمله آن ها هستند. قیمت دستکش نیتریل spa نسبت به قیمت دستکش نیتریل مکستر تفاوت کمی دارد. اما در مقایسه با evolve این طور نیست.

بنفش

قیمت دستکش وینیل بدون پودر ارزان

قیمت دستکش وینیل حریر و دستکش وینیل رزمریم ارزان تر از سایر برندها است نه به دلیل تفاوت کیفیت بلکه بخاطر تولید داخل بودن آن است. از مشخصات دستکش وینیل می توان به خاصیت استاتیکی آن اشاره کرد که در صنعت بسیار کاربرد دارد. پخش دستکش وینیل به کارخانه جات صنعتی مختلف توسط نمایندگی آن صورت می گیرد.

برای آنکه قیمت دستکش وینیل بدون پودر به ارزان ترین حد خود برسد بهترین راه خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده است که بصورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. یا اینکه بصورت مستقیم از وارد کننده خرید انجام می شود. برای اطلاع از لیست قیمت دستکش وینیل و قیمت دستکش نیتریل می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

op perfect

دستکش وینیل اپی پرفکت ۱۰۰عددی

اگرچه دستکش‌های وینیل نسبت به دستکش‌های لاتکس یا نیتریل در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاومت کمتری دارند، اما هنوز هم در بسیاری از محیط های کاری که نیاز به تعویض مکرر دستکش ها می باشد مانند دامپزشکی ها، رستورران ها و مجموعه های تهیه غذا، بیمارستان ها و غیره نقش مهمی را ایفا می کنند.

دستکش‌های وینیل اپی پرفکت ۱۰۰ عددی مطابق با استاندارد EN1186 آزمایش شده‌اند وهمین عامل آنها را برای تماس با انواع مواد غذایی ایمن می‌سازد (اگرچه باید توجه داشت که برای قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض روغن‌ها و غذاهای چرب ایده‌آل نیستند)، و همچنین فاقد لاتکس هستند و برای استفاده توسط افرادی که مستعد حساسیت به لاتکس هستند مناسب می باشند.

دستکش وینیل ۱۰۰ عددی بدون پودر اپی پرفکت فوق‌العاده همه‌کاره و راحت هستند و علاوه براین از ما در برابر برخی از رایج‌ترین خطرات موجود در خانه و محل کار محافظت می‌کنند. برای کاربردهای روزمره و کم خطر، دستکش وینیل یک راه حل عالی و کم هزینه است.

بدون پودر

قیمت خرید دستکش وینیل

مزیت اصلی دستکش های یکبار مصرف وینیل این است که ساخت آن ها ارزان است. این دستکش های بدون پودر وینیل یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای دستکش های لاتکس هستند. دستکش های وینیل معمولا با قیمت رقابتی در بازار دستکش پزشکی ایران عرضه می گردند.

اگر نیاز به خرید عمده دستکش وینیل دارید، ما مرتباً سفارشات عمده دستکش های وینیل یکبار مصرف را از انبارهای بزرگ خود به سراسر ایران عرضه می کنیم. چه به دستکش های وینیل شفاف، دستکش های نیتریل آبی و مشکی، دستکش های لاتکس پزشکی نیاز داشته باشید، ما طیف وسیعی از رنج قیمتی  و سایزهای مختلف را برای فروش داریم.

به عنوان مثال خرید صد کارتن دستکش وینیل لیبرتون  سایز مدیوم در تیرماه ۱۴۰۱ به قیمت هربسته ۶۶ هزار تومان می باشد. و یا خرید دویست کارتن دستکش وینیل اپی پرفکت در سایزهای مختلف هر بسته ۶۲ هزار می باشد.

اپی پرفکت

خرید اینترنتی دستکش وینیل

برای خرید اینترنتی دستکش های وینیل می توانید وارد صفحه گوگل شوید و با درج کالای مورد نظر خود، وارد سایت مورد نظر خود شوید و از طریق راهنمایی های موجود داخل سایت سفارش خود را ثبت و دریافت نمایید.

سایت رزمد خرید دستکش های پزشکی را آسان می کند. سیستم سفارش آنلاین ما ۲۴ ساعته در دسترس است و قیمت های مقرون به صرفه و تحویل سریع را ارائه می دهیم. ما به عنوان یک شرکت مورد تائید این افتخار را داشته ایم که با شرکت های بزرگی چون پتروشیمی پارس، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، شرکت های هواپیمایی  و غیره همکاری مستمری داشته باشیم.

به سادگی دستکش های وینیل بدون پودر را مستقیماً از وب سایت خریداری کنید یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای پرس و جو در مورد خرید دستکش های وینیل بدون پودر یکبار مصرف  می توانید با ما تماس بگیرید.

معاینه بدون پودر

مرکز فروش دستکش وینیل

دستکش های وینیل جایگزین بسیار عالی برای دستکش های لاتکس هستند. دستکش های وینیل ما فاقد پودر هستند و مورد تایید ADA، FDA و OSHA هستند. سایز دستکش ها از اسمال تا لارج هست.

به عنوان اولین توزیع کننده عمده فروشی آنلاین  و حضوری دستکش های لاتکس، نیتریل و وینیل، چشم انداز ما ایجاد روابط پایدار با مشتری با ارائه بهترین خدمات و کیفیت از دستکش های یکبار مصرف به مشاغل کوچک و متخصصان پزشکی است. دستکش‌های لاتکس، نیتریل و وینیل ما معمولاً به صورت کارتنی فروخته می‌شوند و مقادیر آن از ۵ تا ۵۰۰ کارتن در هر سفارش متفاوت است.

معایته وینیل

با توجه به چالش هایی که کارکنان مراقبت های بهداشتی یا متخصصان در صنایع پزشکی، دندانپزشکی، غذایی و خودرو با آن مواجه هستند، انتخاب دستکش مناسب کار آسانی نیست. در هنگام خرید دستکش های محافظ باید به عوامل و مسائلی توجه کرد. مطمئن باشید می‌توانید روی دستکش‌های حرفه‌ای ما برای انتخاب صحیح حساب کنید

نظرات بسته شده است.

Call Now Button