منوی دسته بندی

قیمت دستکش نیتریل مشکی در بازار دستکش پزشکی

دستکش نیتریل مشکی
  • قیمت دستکش نیتریل در نمایندگی های فروش دستکش نیتریل چه مقدار است؟
  • تفاوت کیفیت و قیمت دستکش نیتریل spa و دستکش نیتریل کرنبری چیست؟
  • خرید دستکش نیتریل آبی از نمایندگی دستکش نیتریل چگونه انجام می پذیرد؟
  • کاربرد دستکش نیتریل در صنایع، بیمارستانها، کلینیک ها چیست؟

دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل چیست؟

دستکشهای ساخته شده از لاستیک مصنوعی (نیتریل) با نام دستکش نیتریل شناخته می شوند. ساخت این دستکش ها زمانی آغاز شد که گزارش ها در خصوص واکنش آلرژیک به لاتکس افزایش یافت. بنابراین پژوهشگران بدنبال راهی برای جایگزینی لاتکس طبیعی در دستکش های پزشکی بودند.

دستکش های نیتریل عاری از لاتکس طبیعی هستند و این امر موجب شده در بحث پزشکی بخصوص جراحی و در صنایع مختلف بدون نگرانی مورد استفاده قرار گیرند.

در میان دستکش های پزشکی، دستکش های نیتریل و نئوپرن بصورت رنگی تولید می شوند. این دستکش ها در ایران بعضاً به اشتباه دستکش لاتکس رنگی نیز خوانده می شوند. دستکش نیتریل معمولا در رنگ های آبی، مشکی، نارنجی، سبز، بنفش و غیره تولید می شوند.

دستکش نیتریل آزمایشگاهی

کاربرد دستکش نیتریل مشکی

دستکش های نیتریل به طور کلی بعنوان دستکش نیتریل معاینه تولید می شوند. که در آزمایشگاه ها، صنایع بهداشتی، آرایشگاه ها، صنعت کابل و سیم و … به کار گرفته می شوند. این دستکش ها دارای مقاومت نسبتاً بالایی هستند و بخاطر خاصیت ضد استاتیک خود رسانا نیستند و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

تولید دستکش نیتریل مشکی بخاطر استفاده های خاص آن نسبت به سایر رنگ های آن کمتر است. دستکش های نیتریل آبی بدلیل همه کاره بودن و مناسب بودن برای انواع محیط های کاری به وفور یافت می شود.

دستکش نیتریل مشکی رنگی

قیمت دستکش نیتریل مشکی

اینکه دستکش نیتریل چیست و چه کاربردی دارد در بالا به آن اشاره شده است. یکی از راههای کسب اطلاع از قیمت های دستکش نیتریل بدون پودر مراجعه به نمایندگی فروش دستکش نیتریل است. اما امروزه به دلیل گسترش و دسترسی آسان افراد به فضای مجازی خرید اینترنتی دستکش نیتریل می تواند از نظر هزینه و زمان یک مزیت باشد.

در شرایط کنونی حتی فروش های عمده نیز می تواند به راحتی بصورت اینترنتی انجام گردد. استعلام قیمت دستکش نیتریل بدون پودر، لاتکس و وینیل به راحتی در بستر اینترنت قابل انجام است و بسیار آسان تر از بازار است. در زیر لیست قیمت دستکش نیتریل مشکی آورده شده است.

دستکش نیتریل مشکی 1

  محصول تعداد در بسته بسته در کارتن قیمت هر بسته
1 دستکش نیتریل مشکی OP-PERFECT 100 10 40,000
2 دستکش نیتریل مشکی CRANBERY 200 10 84,000
3 دستکش نیتریل مشکی گلوری تاچ 100 10 65,000

گلوری تاچ

قیمت دستکش نیتریل در بازار دستکش پزشکی ایران

قیمت دستکش نیتریل به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این میان می تواند به قیمت ارز در بازار ایران، میزان واردات این محصول و میزان تولید داخلی آن اشاره کرد. در سال های گذشته دستکش های نیتریل در ایران تولید نمی شدند. اما اکنون تنها از کارخانه حریر تولید می شوند.

نیتریل مشکی حریر

گلوری تاچ و حریر دو برند معروف در حوزه دستکش نیتریل مشکی در بازار دستکش پزشکی ایران هستند. هر دو از کیفیت خوب و نزدیک به هم برخوردارند. اما از نظر قیمتی کمی متفاوت هستند که دلیل آن وارداتی بودن گلوری تاچ است.

دیگر برند معروف در این حوزه دستکش نیتریل کرنبری است که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. اما وضعیت بسته بندی آن متفاوت است. این محصول بصورت 200 عدد دستکش در یک پکیج بسته بندی شده است. نمایندگی دستکش نیتریل کرانبری در ایران شرایط خرید دستکش نیتریل آبی، مشکی، نارنجی و صورتی را فراهم آورده است. برای اطلاع از موجودی های انبار و رنگ بندی دستکش ها می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

دستکش نیتریل 1

نمایندگی دستکش نیتریل                                                                                                         

دستکش نیتریل روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و این موضوع به چند دلیل است:

  • دستکش نیتریل از نظر حفاظت از محیط زیست نسبت به سایر متریال های دستکش پزشکی دارای مزیت است.
  • به دلیل اینکه از لاتکس مصنوعی ساخته شده حساسیت زا نیست.
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی دارد و این موضوع باعث شده که مقرون به صرفه باشد. هرچند که ممکن است در نگاه اول برعکس این موضوع به نظر برسد اما در محاسبات ماهیانه و سالانه کامل اقتصادی بودن آن چشمگیر است.

فروش دستکش نیتریل 1

بسیاری از آزمایشگاه ها خرید دستکش نیتریل آبی را ترجیح می دهند. اما برخی از کارگاه ها، سالنهای زیبایی، هتل ها و رستوران ها دستکش نیتریل مشکی را بیشتر می پسندند ومناسب کار خود می دانند. دستکش نیتریل سفید هنوز در ایران جای خود را باز نکرده است.

نمایندگی مرکزی فروش دستکش نیتریل در ایران انواع دستکش نیتریل را به صورت سراسری مورد عرضه قرار می دهد تا همه هموطنان گرامی بتوانند از اقصی نقاط ایران خرید بی دردسری را تجربه کنند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button