منوی دسته بندی

قیمت دستکش لاتکس و وینیل در بازار دستکش پزشکی ایران

دستکش لاتکس و وینیل

قیمت دستکش لاتکس و وینیل در بازار دستکش پزشکی ایران چگونه تعیین می شود؟ انواع دستکش پزشکی و دستکش یکبار مصرف کدامند؟ خرید اینترنتی دستکش وینیل به چه صورت انجام پذیر است؟ در حال حاضر قیمت دستکش لاتکس حریر چقدر است؟ چگونه می توان بصورت مستقیم از تولید کننده دستکش وینیل خرید کرد؟

دستکش لاتکس و وینیل

دستکش پزشکی و انواع آن

انواع دستکش یکبار مصرفی که در امور پزشکی به کار می روند با نام دستکش پزشکی شناخته می شوند. دستکش پزشکی برای محافظت در برابر سرایت آلودگی ها استفاده می شود. انواع دستکش های پزشکی عبارتند از:

  • دستکش لاتکس
  • دستکش وینیل
  • دستکش نیتریل
  • دستکش نئوپرن
  • دستکش نایلونی

پزشکی

هر یک از دستکش های فوق دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. دستکش های وینیل و نیتریل علاوه بر امور پزشکی در صنایع مختلف دیگر نیز کاربرد دارد. دستکش نیتریل از نظر شیمایی و فیزیکی دارای مقاومت بسیار مناسبی است. بنابراین بیشتر صنایع ترجیح می دهند از این نوع دستکش استفاده کنند. صنایع نفت، پتروشیمی ها، صنایع غذایی، صنایع کابل و سیم، هتل ها و رستوران ها، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها از جمله این حرفه ها هستند. بنابراین بسیاری بدنبال خرید دستکش وینیل بدون پودر با قیمت مناسب هستند.

قیمت دستکش لاتکس و وینیل

دستکش وینیل قیمت و مشخصات

دستکش وینیل از ترکیب PVC و برخی از پلاستیسیزرها ساخته می شود. این نوع دستکش نسبت به بقیه دستکش های یکبار مصرف دارای قابلیت کشسانی پایین تری است. این نوع دستکش دارای خاصیت الکترواستاتیک بوده و زیست تخریب ناپذیر است. بطور کامل قابل بازیافت بوده و به همین خاطر می تواند گزینه خوبی در کارهای صنعتی باشد.

تعداد تولیدکنندگان دستکش وینیل در ایران بسیار کم هستند. مواد اولیه دستکش وینیل بصورت بومی تأمین می شود. این موضوع باعث می شود که قیمت دستکش وینیل ایرانی در سطح پایینی باشد. برندهای مطرح ایرانی عبارتند از دستکش وینیل رزمریم، حریر یا اپی پرفکت، وی مد، رویال و درین که هر یک بازار مخصوص به خود را دارند. قیمت دستکش وینیل حریر 19 هزار تومان است.

وینیل قیمت

خرید اینترنتی دستکش وینیل

بسیاری از حوزه ها از دستکش های وینیل استفاده می کنند. خرید دستکش وینیل قیمت مناسب بسیار مهم است. بنابراین یکی از روش ها خرید مستقیم از کارخانه است. اما در ایران پخش دستکش های پزشکی با نمایندگی های فروش است. اما در چند ماه گذشته بازرگانی رزمد با پیاده سازی سیستم خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده این امکان فراهم آمده که بتوان بصورت مستقیم از تولید کننده دستکش وینیل خرید ها را انجام داد.

دستکش وینیل بدون پودر 2

قیمت دستکش لاتکس حریر

ماده اولیه دستکش لاتکس از شیره یک درخت استوایی در مالزی بدست می آید. دستکش لاتکس هنوز محبوب ترین دستکش پزشکی است. یکی از دلایل اصلی آن حس لمس مناسب آن است. در ایران تولید دستکش لاتکس انجام می شود. یکی از این کارخانه ها شرکت تولیدی دستکش حریر ایران است.

این شرکت سه نمونه دستکش لاتکس معاینه تولید می کند. دو نمونه از آن بدون پودر و یک نمونه کم پودر است. شروع قیمت ها برای حجم های سفارش بالا 19 هزار تومان است. البته در ایران شرکت های دیگر نیز هستند که دستکش پزشکی تولید می کنند.

دستکش لاتکس حریر

چگونه قیمت دستکش لاتکس و وینیل تعیین می شود؟

در میان دستکش های با گرید پزشکی، دستکش نیتریل به ویژه دستکش نیتریل مشکی قیمت بالاتری دارد. ماهیت متریال یا ماده اولیه یکی از اصلی ترین عوامل اثر گذار بر قیمت است. عامل بعدی وارداتی یا بومی بودن ماده اولیه است. برای مثال ماده اولیه دستکش وینیل از داخل تأمین می شود بنابراین از قیمت مناسب تری برخوردار است.

قیمت روز ارز و حجم سفارش دو عامل دیگر هستند که بسیار بر قیمت دستکش لاتکس و همچنین قیمت وینیل اثر می گذارند. برای از اطلاع از لیست قیمت انواع دستکش پزشکی و یکبار مصرف می توانید با واحد مشاوره فروش ما در ارتباط باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button