منوی دسته بندی

قیمت دستکش جراحی بدون پودر | فروش داخلی و صادرات

دستکش جراحی بدون پودر

قیمت دستکش جراحی بدون پودر و کم پودر در بازار دستکش پزشکی ایران چقدر است؟ صادرات دستکش جراحی ایرانی به چه کشورهایی انجام می شود؟ شرایط خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده چیست؟ روند فروش دستکش استریل جراحی بدون پودر به بیمارستان ها به چه ترتیب است؟

دستکش جراحی بدون پودر

دستکش جراحی و انواع آن

متریال های مختلفی برای ساخت انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی به کار می رود. این دستکش ها برای محافظت دست ها در برابر انتقال آلودگی ها، باکتری ها و ویروس ها مورد استفاده هستند. انواع دستکش پزشکی بر اساس مواد اولیه نام گذاری می شوند:

  • دستکش لاتکس
  • دستکش نیتریل
  • دستکش وینیل
  • دستکش نئوپرن
  • دستکش نایلونی یا دستکش پلاستیکی

دستکش های لاتکس، نیتریل و نئوپرن در دو نوع جراحی و معاینه تولید می شوند. اما دستکش وینیل و نایلونی این قابلیت را برای تولید دستکش جراحی ندارند. در ابتدا دستکش های یکبار مصرف تنها از لاتکس تولید می شدند که رفته رفته مواد اولیه دیگر نیز وارد این حوزه شدند.

جراحی و انواع آن

اگر چه امروزه گزارش ها مبنی بر حساسیت نسبت به لاتکس وجود دارد، اما هنوز پرطرفدار ترین دستکش جراحی محسوب می شود. دستکش های جراحی در دو نوع بدون پودر و پودری تولید می شوند. قیمت دستکش جراحی بدون پودر نسبت به نوع پودری متفاوت است. نمونه جراحی دستکش دندانپزشکی بدون پودر است. این موضوع به آن دلیل است که ممکن است پودر موجود در دستکش به بافت زخم و یا مسیرهای تنفسی بیمار سرایت کند.

برخی از شرکت های تولید کننده دستکش جراحی، این دستکش ها نیز بصورت تخصصی تولید می کنند:

  • دستکش جراحی ارتوپدی
  • دستکش جراحی بدون کاف
  • دستکش جراحی میکروسرجری
  • دستکش جراحی های ریسک

اما برخی کارخانه ها تمام ویژگی ها را در دستکش های جراحی عمومی می ببینند. اغلب کارخانه ها عرضه محصولات را در سیستم فروش دستکش جراحی بدون پودر و پودری به نمایندگی خود واگذار می کنند.

استریل جراحی بدون پودر 1

دستکش دندانپزشکی و انواع آن

خرید دستکش جراحی و خرید دستکش معاینه از اولویت های کلینیک های دندانپزشکی هستند. مصرف بالای دستکش ها بدلیل نوع حرفه وجود دارد. در دندانپزشکی برای نوع معاینه سعی می شود از دستکش لاتکس بنفش یا نیتریل بنفش استفاده کنند. آمار فروش دستکش جراحی بدون پودر در حوزه دندانپزشکی بالاست که دلیل آن پیشتر شرح داده شد.

قیمت دستکش جراحی بدون پودر ایرانی و خارجی کمی متفاوت است که البته به کیفیت و برند بستگی دارد. قیمت دستکش جراحی ایرانی از 2 هزار تومان و قیمت دستکش جراحی هندی و مالزیایی از 2 هزار و 200 تومان شروع می شود.

جراحی ایرانی 2

لیست قیمت دستکش جراحی بدون پودر

انواع دستکش جراحی ایرانی و خارجی با برندهای گوناگون در بازار دستکش پزشکی ایران عرضه می شوند. از مهمترین برندهای ایرانی می توان به دستکش جراحی حریر، رویال، DISPOMED، PHARMED و سوپا اشاره کرد. اغلب مراکز جراحی و بیمارستانی ایران از این برندها استفاده می کنند.

برخی از کلینیک های خصوصی و جراحی های خاص از برندهای خارجی نیز استفاده می کنند. دستکش های جراحی خارجی از نظر کیفی تفاوتی با برندهای ایرانی ندارند. از میان برندهای خارجی نیز می توان به دستکش جراحی بدون پودر Ulma، دستکش جراحی Dr Glove و دستکش جراحی این تاچ اشاره داشت. قیمت دستکش جراحی بدون پودر ایرانی از 2 هزار و 200 تومان و قیمت دستکش استریل جراحی بدون پودر خارجی از 2 هزار و 400 تومان شروع می شود.

اینترنتی دستکش جراحی 3

خرید اینترنتی دستکش جراحی

معمولا تولید کننده دستکش جراحی یا واردکنندگان این محصول نمایندگانی در سراسر ایران دارند. این نمایندگان کار پخش دستکش جراحی را انجام می دهند. بنابراین فروش مستقیم به مراکز درمانی و فروشندگان تجهیزات پزشکی از سوی تولید کننده و واردکننده رخ نمی دهد.

برای اینکه قیمت دستکش جراحی بدون پودر و پودری مناسب باشد، خرید مستقیم تنها راه است. سیستم خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده این امکان را فراهم می آورد که بتوان از هر نقطه ایران انواع دستکش جراحی ایرانی و خارجی را بصورت مستقیم خرید کرد. در این سیستم لیست قیمت دستکش جراحی، دستکش دندانپزشکی، دستکش نیتریل و دستکش وینیل اعلام می شود.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button