منوی دسته بندی

قیمت دستکش جراحی استریل برای بیمارستان ها | بازرگانی رزمد

دستکش جراحی استریل برای بیمارستان ها

قیمت دستکش جراحی استریل از طریق خرید اینترنتی بصورت عمده برای بیمارستان ها و مراکز جراحی می تواند مناسب باشد. بطوری که قیمت دستکش استریل جراحی بدون بدون پودر حریر حدود 2 هزار تومان است. این قیمت نیز برای دستکش جراحی این تاچ حدود 3 هزار تومان است. انواع دستکش دندانپزشکی و دستکش جراحی ایرانی در نوع فروش از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند.

دستکش جراحی استریل برای بیمارستان ها

دستکش جراحی ایرانی

دستکش جرایح استریل به عنوان یک مانع حفاظتی برای جلوگیری از انتقال احتمالی آلودگی بین مراقبین بهداشتی و بیمار در طی مراحل جراحی است. دستکش های پزشکی از پلیمر های مختلف از جمله لاتکس، لاستیک نیتریل، پلی وینیل کلراید و نئوپرن ساخته می شوند. دستکش های استریل جراحی بدون پودر و پودری برای استفاده آسان تر کاربر از این دستکش ها تحت فرایندهای خاص قرار می گیرند.

بدلیل اینکه پودر به کار رفته در دستکش های پودری ممکن  است حین عمل وارد بافت یا مجاری تنفسی بیمار شود بیشتر از دستکش جراحی بدون پودر ulma نسبت به نوع پودری آن استفاده می گردد. در بازار ایران برندهایی همچون دستکش جراحی این تاچ و دستکش جراحی ulma شهرت بسیاری دارند. نمایندگی فروش دستکش جراحی لیست قیمت انواع دستکش جراحی بدون پودر و پودری را بصورت هفتگی اعلام می کند.

جراحی ایرانی

دستکش دندانپزشکی

دستکش معاینه پزشکی در بیشتر دندانپزشکی ها دستکش نیتریل است. چراکه این دستکش ها برای افراد آلرژی ایجاد نمی کنند، راحت پوشیده می شوند و حساسیت لمسی بسیار عالی را فراهم می کنند. دستکش لاتکس بنفش به دلیل حداکثر پوشش و حفاظت در برابر آلودگی ها و مواد شیمیایی جز دستکش های پر کاربرد است. دستکش استریل جراحی بدون پودر از استاندارد و کنترل کیفیت دقیق تری برخوردار هستند.

قیمت دستکش جراحی استریل تحت تأثیر عواملی مثل قیمت ارز، مواد اولیه، کار تخصصی آن و برند قرار می گیرد. خرید اینترنتی دستکش جراحی بدلیل فراهم کردن خریدی آسان و مطمئن امروزه علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. خرید دستکش معاینه و جراحی از طریق نمایندگی فروش دستکش جراحی امکان پذیر است.

دندانپزشکی

قیمت دستکش جراحی حریر

انواع دستکش پزشکی به دو نوع دستکش جراحی و معاینه تقسیم می شوند. دستکش های جراحی از هر نظر استاندارد بالاتری نسبت به دستکش های معاینه دارند و بطور کلی به صورت استریل تولید می شوند. در حالی که دستکش های معاینه هم به صورت استریل و هم غیر استریل تولید می شوند. علیرغم این موضوع قیمت دستکش جراحی استریل بسیار بیشتر است.

از دستکش های جراحی ایرانی می توان به دستکش جراحی حریر، اپی پرفکت و رویال اشاره کرد. قیمت دستکش حریر ایران با توجه به تولید داخلی آن بسیار مناسب تر از همتای خارجی خود است. یکی از مزایای خرید اینترنتی دستکش جراحی خرید بی واسطه برای مشتریان است. در حال حاضر نیز فروش دستکش جراحی بدون پودر مانند دستکش جراحی این تاچ، دکتر گلاو، spa و غیره از طریق نمایندگی های فروش این محصول انجام پذیر است.

دستکش جراحی حریر

قیمت دستکش جراحی استریل برای بیمارستان ها

قیمت دستکش جراحی استریل بدون پودر و پودری بستگی به کاربرد آن ها دارد. دستکش جراحی ایرانی و خارجی در انواع عمومی، ارتوپدی، های ریسک، میکروسرجری و غیره تولید می شود. از سوی دیگر برند و وارداتی یا داخلی بودن آن نیز بر این قیمت اثر گذار است. برای نمونه قیمت دستکش جراحی حریر نسبت به دستکش جراحی این تاچ بسیار مناسب تر است. در صورتی که کیفیت آن ها تفاوتی ندارد.

مراکز درمانی و جراحی و مرکز مراقبت های پزشکی ویژه می توانند برای اطلاع از لیست قیمت دستکش جراحی استریل، دستکش دندانپزشکی جراحی و معاینه و دریافت مشاوره خرید با مدیریت فروش ما در ارتباط باشند.

 

نظرات بسته شده است.

Call Now Button