منوی دسته بندی

فروش دستکش وینیل ارزان قیمت

دستکش وینیل با ارزان ترین قیمت

شرایط ویژه فروش دستکش وینیل بصورت مستقیم از کارخانه با ارزان ترین قیمت انجام می شود. در ایران تولید کننده دستکش وینیل کم است. با این حال نمایندگی فروش دستکش وینیل کار پخش دستکش را در سراسر ایران انجام می دهد. قیمت خرید دستکش وینیل بدون پودر بصورت مستقیم 19 هزار تومان است.

دستکش وینیل با ارزان ترین قیمت

دستکش وینیل

دستکش وینیل از ماده مصنوعی پلی وینیل کلراید و پلاستیسیزرها که مواد نرم کننده پلاستیک هستند ساخته می شود. برای جلوگیری از بروز حساسیت نسبت به لاتکس طبیعی این دستکش ها گزینه بسیار مناسبی هستند. دستکش وینیل به عنوان یک دستکش چند منظوره خوب عمل می کند یعنی هم برای استفاده های عمومی و هم فعالیت های صنعتی کاربرد فراوانی دارد.

دستکش وینیل

کار با دستکش وینیل خستگی کمتری ایجاد می کند که زیرا دست در آن ها آزادانه حرکت می کند. دستکش وینیل زیست تخریب پذیر نیست اما قابلیت بازیافت صد در صدی دارد. دستکش وینیل در ایران نیز تولید می شود. نمایندگی فروش دستکش وینیل پخش سراسری این محصول را انجام می دهد.

دستکش وینیل تفاوت هایی با سایر دستکش های پزشکی دارد. نسبت به دستکش لاتکس و دستکش نیتریل مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل در صنایع غذایی گرایش به سمت این دستکش بیشتر است. همچنین از مقاومت کششی پایین تری نسبت به نیتریل و لاتکس برخوردار است. اما قابلیت الکترواستاتیکی خوبی دارد که این دلیل کاربرد آن در صنعت کابل و سیم است.

فروش دستکش وینیل

لیست قیمت دستکش وینیل

دستکش وینیل با برندهای مختلفی در بازار دستکش پزشکی ایران عرضه می شود. اگر قیمت دستکش وینیل نسبت به سایر دستکش ها پایین تر است اما قیمت های مختلفی دارد. این موضوع به کشور سازنده، برند و کیفیت محصول بستگی دارد. علیرغم این موضوعات خرید دستکش وینیل بدون پودر برای بسیاری از صنایع یک اولویت محسوب می شود.

دستکش وینیل ایرانی توسط چند کارخانه تولید می شود. بنابراین خرید مستقیم از کارخانه می تواند یک مزیت تلقی شود. اما این امکان فقط برای نمایندگی دستکش وینیل وجود دارد. خرید اینترنتی دستکش وینیل یک راه مقرون به صرفه برای خرید مستقیم از کارخانه است. بنابراین صنایع مختلف می توانند از طریق این سیستم سفارشات خود را پیگیری و انجام دهند. در حال حاضر قیمت دستکش وینیل ایرانی 19 هزار تومان است.

دستکش وینیل

نمایندگی فروش دستکش وینیل

همانگونه که پیش تر نیز گفته شد تعداد تولید کنندگان دستکش وینیل در ایران اندک هستند. اغلب آن ها تنها محصولات خود را در اختیار نمایندگان خود قرار می دهند. فروش عمده دستکش وینیل بر عهده همین نمایندگی ها است. دستکش وینیل ایرانی در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. زیرا از قیمت و کیفیت قابل قبولی نسبت به نمونه های خارجی برخوردار است.

نمایندگی فروش دستکش وینیل همچنین انواع دیگر دستکش های پزشکی را نیز عرضه می کند. تمامی قیمت های اعلام شده توسط این نمایندگی قیمت ترخیص از کارخانه بوده و این موضوع دلیل پایین بودن قیمت است. قیمت دستکش نیتریل در این نمایندگی برای رنگ آبی 22 هزار تومان اعلام شده است.

دستکش وینیل بدون پودر

خرید دستکش وینیل بدون پودر

اما شرایط خرید دستکش وینیل بدون پودر از کارخانه به چه ترتیب است؟ برای آنکه بتوانید از تولید کننده دستکش بصورت مستقیم خرید خود را انجام دهید، مهمترین موضوع ارتباط با تولید کننده است. مراجعات خرید معمولا باعث مختل شدن کار کارخانه می شود. بنابراین باید راهی وجود داشته باشد که بتوان خرید را انجام داد.

یک راه نمایندگی فروش دستکش وینیل است که تقریباً قیمت های آن 10 تا 20 درصد بالاتر از قیمت کارخانه است. راه دیگر خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده است. برای اطلاع از نحوه خرید عمده اینترنتی و اطلاع از لیست قیمت دستکش های پزشکی می توانید با مدیریت فروش ما در ارتباط باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button