منوی دسته بندی

فروش دستکش نیتریل با ارزان ترین قیمت در تهران

دستکش نیتریل تهران
  • شرایط خرید عمده از نمایندگی فروش دستکش نیتریل چیست؟
  • عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستکش نیتریل spa و به طورکل بر قیمت دستکش نیتریل بدون پودر کدامند؟
  • قیمت خرید عمده دستکش نیتریل مشکی و دستکش نیتریل آبی چقدر است؟
  • قیمت دستکش نیتریل مالزی کرنبری در نمایندگی دستکش نیتریل چقدر است؟
دستکش نیتریل پزشکی، دستکش نیتریل spa
دستکش نیتریل پزشکی

فروش دستکش نیتریل بدون پودر در تهران، اصفهان و سایر استان ها با ارزان ترین قیمت چگونه انجام می شود؟ کاربرد دستکش های نیتریل رنگی بجز در آزمایشگاه ها در چه بخش هایی است؟ آیا فروش اینترنتی این دستکش ها بصورت عمده امکانپذیر است؟ چگونه می توان سفارش و خرید دستکش های نیتریل را انجام داد؟

نمایندگی فروش دستکش نیتریل

دستکش های نیتریل مالزی مقاومت شیمیایی بالایی دارند و به دلیل متریال به کار رفته در آنها مقاومت زیادی در برابر پاره شدن و سوراخ شدن دارند. ارجعیت استفاده از دستکش های نیتریل نسبت به لاتکس عدم ایجاد حساسیت در افراد است. برای خرید و اطلاع از قیمت دستکش نیتریل spa کارمندان بخش فروش بازرگانی رزمد کمک شایانی در این خصوص به شما خواهند کرد. دستکش نیتریل مشکی دستکش های پریمیوم و صنعتی هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستکش ها 50 درصد ضخیم تر از سایر دستکش های نیتریل هستند و در برابر سوراخ شدن مقاوم تر هستند.

برای اطلاع از قیمت دستکش نیتریل مشکی با برندهایی همچون حریر یا همان اپی پرفکت، اسکار، کرنبری و همچنین خرید اینترنتی دستکش نیتریل به صورت عمده میتوانید با شمار ه های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

دستکش نیتریل مشکی کرنبری، دستکش نیتریل مشکی آرایشگاهی
دستکش نیتریل کرنبری

قیمت دستکش نیتریل بدون پودر

دستکش های یکبار مصرف نیتریل به دلیل مقاومت شیمیایی و دوام بالا در صنعت پزشکی بسیار کاربرد دارند. مزیت استفاده از انواع مختلف دستکش های رنگی در یک مجموعه پزشکی به این خاطر است که وقتی از دستکش آبی در یک بخش و از سفید در بخش دیگر و به همین ترتیب در بخش های دیگر استفاده می شود به نوعی سرنخ بینایی به سرپرستان و کارمندان میدهیم و از خطاهای پرهزینه ناشی از آلودگی جلوگیری کرده ایم.

قیمت دستکش پزشکی در بازار داخلی ایران به دلیل نوسانات ارزی، دسترسی به مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا متغیر است. برای اطلاع از قیمت های به روز و خرید دستکش  نیتریل آبی می توانید با نمایندگی فروش دستکش نیتریل از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

انواع دستکش نیتریل، دستکش نیتریل آبی، دستکش نیتریل پزشکی
انواع دستکش نیتریل

دستکش نیتریل چیست؟

دستکش نیتریل از لاستیک مصنوعی ساخته می شود و یک جایگزین ایده آل برای کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند. دستکش های نیتریل نسبت به سوراخ شدن مقاوم هستند و در برابر سرما و گرما به راحتی تغییر شکل نمی دهند. این دستکش ها نسبت به مواد شیمیایی، روغن و اسید مقاوم و غیر قابل نفوذ هستند. دستکشهای یکبار مصرف نیتریلی مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به لاتکس و وینیل دارند و بصورت رنگی تولید می شوند.

دستکش نیتریل ارزان قیمت

دستکش های نیتریل رنگی و کاربرد آن

دستکش های نیتریل رنگی هستند و در ایران به اشتباه بعنوان دستکش لاتکس رنگی نیز شناخته می شوند. تنوع رنگی دستکش های نیتریل به مصرف کنندگان کمک می کند تا تفاوت بین دستکش های لاتکس و بدون لاتکس را درک کنند. در سالهای قبل فروشگاه های تجهیزات پزشکی بیشتر دستکش نیتریل آبی را عرضه می کردند. اما در سالهای اخیر رنگ های همچون مشکی، نارنجی، بنفش و صورتی نیز رایج شده است. دستکش نیتریل آبی رنگ بعنوان دستکش بدون لاتکس در میان افرادی که به لاتکس حساسیت دارند شناخته می شود.

در حال حاضر تنوع رنگی دستکش های نیتریل بیشتر به دلیل اولویت صنعتی است. دستکش های نیتریل از پزشکی و بهداشت گرفته تا صنایع شیمیایی و همچنین در صنعت آشپزی کاربرد دارند. دستکش نیتریل آبی رنگ بیشتر برای مصارف پزشکی است چون نازک تر هستند و امور پزشکی به حس لامسه بهتری نیاز دارند.

دستکش نیتریل آزمایشگاه

فروش دستکش نیتریل با ارزان ترین قیمت

فروش دستکش نیتریل در تهران و سایر استان ها توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی انجام می شود. اما در مراکز درمانی و صنایعی که حجم مصرف یا فروش بالایی دارند تهیه دستکش نیتریل با قیمت مناسب یک دغدغه است. بازرگانی رزمد با تکیه بر توان خود در امر تأمین و توزیع دستکش های پزشکی توانسته برترین برندها را با بهترین قیمت ها گردهم آورد. بنابراین فروش دستکش نیتریل در حجم های بالا بصورت اینترنتی قابل انجام است.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button