منوی دسته بندی

فروش دستکش جراحی بدون پودر استریل مالزی و ایرانی

دستکش جراحی بدون پودر استریل

مرکز فروش دستکش جراحی بدون پودر مالزی و ایرانی کجاست؟ انواع دستکش جراحی ایرانی کدامند؟ خرید اینترنتی دستکش جراحی و دستکش دندانپزشکی بصورت عمده چگونه است؟ نمایندگی فروش دستکش لاتکس بدون پودر ایرانی کجاست؟ انواع دستکش جراحی مالزی Ulma و INTOUCH را از کجا بخریم؟ مهمترین معیار های خرید این دستکش ها چه مواردی است؟

دستکش جراحی بدون پودر استریل

دستکش جراحی و انواع آن

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی به منظور مراقبت دست ها و جلوگیری از انتقال آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرند. در سه دهه پیش بدلیل اطلاع رسانی در خصوص راه های انتقال ویروس HIV استفاده از این دستکش ها به سرعت گسترش یافت. اولین دستکش پزشکی از لاتکس ساخته شده بود. اما شیوع استفاده از دستکش لاتکس و گزارش واکنش های آلرژیک در کاربران یا بیماران سبب شد تا متریال های دیگر برای ساخت دستکش به کار گرفته شوند.

دستکش های پزشکی در دو نوع جراحی و معاینه تولید می شوند. دستکش های جراحی از سطح مراقبت بسیار بالاتری برخوردارند. همه این ها بجز دستکش وینیل و نایلونی دارای نوع جراحی نیز هستند. دستکش یکبار مصرف وینیل و دستکش پلاستیکی بدلیل سطح حفاظت پایین تر عموما در امور کم خطر مورد استفاده قرار می گیرند.

پزشکی یکبار مصرف

دستکش جراحی بصورت عمومی و تخصصی تولید می شود. از جمله آنها دستکش جراحی ارتوپدی، میکروسرجری، های ریسک و دستکش جراحی عمومی است. جنس این دستکش ها از لاتکس، نیتریل و نئوپرن است. البته امروزه در برخی موارد بر روی دستکش جراحی لاتکس عملیاتی انجام می دهند تا احتمال بروز حساسیت را کمینه کنند. به دلیل آنکه ممکن است پودر استفاده شده در دستکش ها به بافت بیمار یا راه های تنفسی سرایت کند، آمار فروش دستکش جراحی بدون پودر و گرایش به استفاده از آن بسیار بالا  است.

جراحی ایرانی 1

دستکش جراحی ایرانی

انواع دستکش معاینه، دستکش دندانپزشکی و دستکش جراحی در ایران تولید می شود. دستکش جراحی ایرانی با مالزی از نظر کیفیت تفاوتی ندارند. حتی در برخی موارد تولید ایران بهتر از نمونه های خارجی است. فروش دستکش جراحی بدون پودر توسط نمایندگی ها انجام می شود. با این حال، برخی از مراکز درمانی برای کاهش هزینه ها تمایل دارند تا از تولید کننده دستکش جراحی خرید کنند.

اینترنتی دستکش جراحی 1

برای این کار بهترین گزینه استفاده از سیستم خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده است. این موضوع باعث می شود که با قیمت تمام شده پایین تری خرید انجام شود. از نمونه های مالزی مانند دستکش جراحی این تاچ و دستکش جراحی بدون پودر Ulma می توان به عنوان برندهای محبوب یاد کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که قیمت دستکش جراحی حریر بعنوان یک برند داخلی با برخی از برندها مانند دکتر گلاو یا maxter برابر می کند. در بقیه موارد قیمت نمونه داخلی پایین تر از خارجی ها است. البته در سال های گذشته مراکز درمانی دولتی موظف به تهیه دستکش جراحی ایرانی شدند که این موضوع برای حمایت از تولید داخلی بسیار امر مهمی بود.

استریل جراحی بدون پودر

فروش دستکش جراحی بدون پودر به قیمت کارخانه

دستکش استریل جراحی بدون پودر در مراکز جراجی و بیمارستانها بسیار مورد استفاده است. البته پیشتر دلیل آن تشریح شد. دستکش های جراحی و معاینه در دندانپزشکی نیز کاربرد فراوانی دارند. خرید دستکش های پزشکی ایرانی بصورت مستقیم از کارخانه می تواند به کاهش هزینه های مصرفی بیانجامد.

معمولاً تولیدکننده ها محصولات خود را به نمایندگی واگذار می کنند. اما یک راه برای خرید مستقیم از تولید کننده وجود دارد و آن خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده است. مهم ترین موضوع در این سیستم دستیابی از هر نقطه ایران به این سیستم است.

دندانپزشکی 1

دستکش دندانپزشکی

دستکش های دندانپزشکی نیز از انواع دستکش پزشکی هستند. البته بیشتر در این حوزه تمایل به استفاده از دستکش های نیتریل است. این موضوع به دو دلیل یکی مقاومت کششی و دیگری رنگی بودن دستکش نیتریل است. هم خرید دستکش جراحی و هم خرید دستکش معاینه در دندانپزشکی مهم است. اما آمارها و درخواست های خرید نشان می دهد که تمایل به استفاده دستکش لاتکس بنفش نیز در این حوزه زیاد است.

فروش دستکش جراحی بدون پودر در زمینه دندانپزشکی نیز بالاست. استفاده از آن ها برای جلوگیری از سرایت پودر به دهان بیمار است. مراکز دندانپزشکی نیز می توانند برای اطلاع از لیست قیمت به روز انواع دستکش پزشکی با مدیریت فروش ما در ارتباط باشند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button