منوی دسته بندی

شرایط ویژه فروش دستکش لاتکس و وینیل

دستکش لاتکس و وینیل

فروش دستکش لاتکس و وینیل با چه شرایطی انجام می شود؟ آیا خرید عمده دستکش لاتکس از تولید کننده امکان پذیر است؟ ارزان ترین قیمت دستکش وینیل مربوط به چه برندی است؟ نمایندگی فروش دستکش وینیل کجاست؟ چگونه از تولید کننده دستکش وینیل خرید کنیم؟

دستکش لاتکس و وینیل

انواع دستکش معاینه

انواع دستکش پزشکی در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شود. برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها در ارتباط با محیط و افراد دیگر از انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی استفاده می شود. در ابتدا تنها دستکش لاتکس تولید می شد که بدلیل اینکه بحث واکنش های آلرژیک به لاتکس طبیعی به میان آمد، ساخت دستکش با متریال های دیگر نیز آغاز شد.

از ابتدا تا به امروز دستکش های یکبار مصرف با متریال های لاتکس، نیتریل، وینیل، نئوپرن و نایلون ساخته شده اند. ویژگی هر یک از مواد اولیه منحصر به فرد است. ویژگی های هر یک از دستکش ها بصورت خلاصه در جدول زیر آورده شده است.

محصول ویژگی ها
دستکش لاتکس تولید شده از لاتکس طبیعی، ویژگی کسشانی و حس لمس مناسب، سطح حفاظت بالا، احتمال بروز واکنش آلرژیک
دستکش نیتریل تولید شده از لاستیک آکریلونیتریل بوتادین،  قابلیت کشسانی و حس لمس خیلی مناسب، مقاومت شیمیایی بالا در تماس با حلال ها، مواد نفتی و مواد آزمایشگاهی، بدون ایجاد حساسیت، عدم تغییر شکل در برابر تغییر دما و پاره شدگی
دستکش وینیل تولید شده از PVC و پلاستیسیزر، ویژگی کسشانی پایین، راحتی دستها حین استفاده، ویژگی الکترواستاتیک، بدون ایجاد حساسیت، قابل استفاده در صنایع غذایی
دستکش نئوپرن تولید شده از نئوپرن، دستکشی مناسب برای کارهای پزشکی است و از لحاظ حس لامسه همچون لاتکس است، خاصیت الاستیکی بهتری نسبت به نیتریل، بدون لاتکس طبیعی، احساس راحتی بهتری ایجاد می کند، دارای مقاومت بسیار خوب در برابر اسیدها، مواد پایه و الکل ها
دستکش نایلونی تولید شده از پلی اتیلن، فاقد خاصیت الاستیکی، مقاومت کم، مناسب کارهای با مدت زمان پایین، درجه پزشکی پایین

دستکش نیتریل 1

آنچه که در جدول فوق آورده شده است در آزمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما در بین آنها دستکش های نیتریل همچنین با نام انواع دستکش آزمایشگاهی نیز شناخته شده هستند. در ایران علیرغم کاربرد همه دستکش ها آمار فروش دستکش لاتکس و وینیل بیشتر است. با این وجود حجم استفاده از دستکش های بهداشتی در کشور هنوز در سطح پایینی قرار دارد.

دستکش وینیل بدون پودر 1

لیست قیمت دستکش وینیل

دستکش وینیل به دلیل نحوه آماده سازی مواد اولیه و مصنوعی بودن آن ارزان تر از سایر دستکش های پزشکی است. بنابراین بسیاری از شرکت ها و صنایع مختلف گرایش بیشتری برای استفاده از دستکش های وینیل را نشان می دهند. بنابراین برای آنها خرید دستکش وینیل بدون پودر با قیمت مناسب در الویت قرار می گیرد.

نمایندگی فروش دستکش لاتکس و وینیل در سراسر ایران پخش دستکش وینیل را انجام می دهند. اما خرید مستقیم از کارخانه باعث کاهش هزینه های مصرفی می شود. برای اینکار بهترین راه خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده است. قیمت دستکش وینیل حریر بصورت عمده با این شرایط حدود 19 هزار تومان است.

قیمت دستکش وینیل

لیست قیمت دستکش لاتکس

علیرغم هشدارها در خصوص حساسیت برخی افراد به لاتکس طبیعی، هنوز دستکش لاتکس از پر طرفدارترین دستکش های پزشکی است. قیمت دستکش لاتکس در ایران از قیمت دستکش وینیل بیشتر و از قیمت دستکش نیتریل کمتر است. نمایندگی فروش دستکش لاتکس و وینیل بصورت هفتگی آخرین قیمت ها را اعلام می کند.

تعداد تولید کننده دستکش وینیل در ایران به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد. هر چند مواد اولیه آن از پالایشگاه های داخلی نیز قابل تأمین است. اما دستکش های لاتکس و نیتریل چنین شرایطی ندارند. قیمت دستکش لاتکس حریر که تولید داخل است بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه در حال افزایش است.

دستکش لاتکس بدون پودر

دستکش لاتکس در نوع جراحی بدون پودر و کم پودر نیز ساخته می شود. اکثر مراکز بیمارستانی و جراحی از تولیدات داخلی استفاده می کنند، بهترین راهکار برای این مراکز خرید اینترنتی دستکش جراحی است. برای اطلاع از شرایط فروش انواع دستکش جراحی و خرید اینترنتی آن می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

اینترنتی دستکش جراحی 2

فروش دستکش لاتکس و وینیل با قیمت کارخانه

برای دستیابی به سیستم آنلاین فروش دستکش لاتکس و وینیل با قیمت کارخانه با اقدام به خرید عمده اینترنتی کرد. بدین منظور باید با مدیریت فروش ما تماس حاصل فرمایید تا شرایط برای تشریح گردد. پایین بودن قیمت در این سیستم موجب شده در ماه های اخیر آمار فروش بسیار روند سریعی داشته باشد.

تولید کننده دستکش وینیل نیز از طریق این سیستم به هدف خود خواهد رسید که هم هدف فروش مستقیم و هم عدم ازدحام را پوشش می دهد. با این حال نمایندگی فروش دستکش وینیل و لاتکس در سراسر ایران وجود دارد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button