منوی دسته بندی

دستکش نیتریل cranberry بدون پودر | وارد کننده دستکش های کرنبری

نیتریل CRANBERRY
  •  فروش دستکش نیتریل cranberry به قیمت گمرک و خرید مستقیم از وارد کننده.
  • فروش ویژه دستکش نیتریل Evolve آبی با ارزان ترین قیمت.
  • آدرس نمایندگی های دستکش کرنبری در تهران.
  • قیمت انواع دستکش دندانپزشکی در بازار دستکش پزشکی ایران.
  • قیمت دستکش نیتریل مشکی carbon کرنبری به صورت عمده.

نیتریل CRANBERRY

انواع دستکش نیتریل و کاربردهای آن

جهت آشنایی شما با دستکش های نیتریل در ابتدا باید توضیح داد که دستکش نیتریل چیست؟ دستکش های نیتریل از پلیمری سه گانه ساخته می شوند که از طریق فرآیند پخت لاستیک (ولکانیزه) تولید می شوند. از ویژگی های خاص این دستکشها می توان به خاصیت کشسانی زیاد آن ها، همچنین انعطاف پذیری بالای این دستکش ها اشاره نمود. دستکش های نیتریل به لحاظ مقاومت از دستکش های وینیل ولاتکس دارای مقاومت بیشتری در برابر پارگی هستند و به عنوان دستکش های ضد حساسیت محسوب می شوند؛ زیرا در تولید آن ها از لاتکس استفاده نشده و جایگزین مناسبی برای دستکش های لاتکس هستند. از دیگر ویژگی ها می توان به این مورد اشاره کرد که این دستکش ها را می توان در هنگام استفاده از مواد شیمیایی و چربی و روغن ها به کار برد؛ زیرا همچون سدی در برابر آن ها از دست ها حفاظت می کنند.

دستکش نیتریل

در این قسمت توضیح مختصری از انواع برند های دستکش های نیتریل برای شما مشتریان عزیز می دهیم. بیشتر برند های برتر دستکش نیتریل مالزی هستند، که می توان به نام برخی از آن ها اشاره نمود: دستکش نیتریل کرنبری، spa، مکستر، گلوری تاچ، مای گلاو. همچنین این دستکش ها در کشورمان نیز با کیفیتی بالا به تولید می رسند که شامل دستکش های نیتریل حریر، رزمریم، اپی پرفکت، نیتکس و سایر برند ها می باشد. می توان این ادعا را داشت که برندهای ایرانی در حال رقابت با محصولات خارجی هستند و به لحاظ کیفیت با آن ها برابری می کنند. به جهت خرید و فروش آسا نتر این دستکش ها و دیگر محصولات بهداشتی در سطح کشور نمایندگی هایی دایر گردیده که وظیفه آن ها ارائه خدمات و فروش محصولات به مشتریان داخل و خارج کشور می باشد. نمایندگی های فعال در این رابطه تنها به عنوان نمایندگی فروش دستکش نیتریل محسوب نمی شوند بلکه بیشتر آن ها فروش و عرضه تمامی دستکش های بهداشتی با برند های با کیفیت را به انجام می رسانند.

فروش دستکش کرنبری

شرکت تولید کننده دستکش cranberry

همانگونه که در قسمت قبلی گفته شد دستکش های کرنبری از تولیدات کشور مالزی می باشد که از طریق واردات آن ها به کشور و خریداری نمودن آن ها توسط نمایندگی هایی که علاوه بر نماینده فروش بودن سایر برند دستکش ها هستند به عنوان نمایندگی دستکش cranberry هم به حساب می آیند. دستکش های برند کرنبری از جنس نیتریل می باشند و در مدل های مختلفی از جمله evolve، carbon، sigma و دیگر مدل ها به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها دارای رنگ خاص خود و کاربرد ویژه خود هستند.

نیتریل evolve

دلیل رنگی بودن دستکش های نیتریل کرنبری داشتن ویژگی های متفاوت، متناسب با نیاز و سلیقه مشتری و کاربرد های آن ها در حرفه های مختلف از صنعت تا پزشکی می باشد. از دیگر خصوصیات دستکش نیتریل cranberry فاقد لاتکس بودن و بدون پودر بودن این دستکش ها می باشد، که این دو خصیصه باعث جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه حساسیت پوستی در افرادی که دارای پوست حساس می باشند می شود. دستکش های نیتریل در ابتدا بیشتر به دو رنگ آبی و مشکی به تولید می رسید ولی بعد ها به رنگ های مختلف دیگر نیز وارد بازار شدند که خرید دستکش نیتریل آبی بیشتر جهت مصارف پزشکی انجام می گردید و همچنان هم طرفداران خود را نیز دارد.

دستکش نیتریل آبی

نمایندگی دستکش کرنبری در تهران

دستکش cranberry مالزی ازطریق وارد کننده دستکش کرنبری که شرکت ها و نمایندگی های مختلفی در سطح کشور می باشند وارد می شود. شرکت هایی همچون شرکت دستکش حریر ایران یا نمایندگی هایی در سطح کشور همانند نمایندگی رزمد در تهران و اصفهان که به عنوان یک وارد کننده این دستکش ها به حساب می آیند. علت خریداری این دستکش های وارداتی این است که تولیدات داخلی از عهده تامین محصولات کل کشور بر نمی آید. همچنین این محصولات وارداتی توسط شرکت ها به نمایندگی ها و یا به بازار عرضه می شوند. دستکش نیتریل cranberry تحت لیسانس آمریکا می باشد و دارای درجه پزشکی است.

فروش دستکش نیتریل

فروش ویژه دستکش نیتریل evolve آبی

یکی از مدل های دستکش های نیتریل کرنبری که خریدار زیادی دارد مدل evolve می باشد. این مدل عمدتا به رنگ آبی و به صورت بدون پودر تولید می شود. دستکش های نیتریل کرنبری evolve همچون دیگر دستکش های نیتریل دارای انعطاف پذیری و مقاومت زیادی هستند و در تولید آن ها از لاتکس استفاده نشده است. در ساختار ظاهری آن ها در نوک انگشتان دست از بافت برجسته ای استفاده شده که باعث می شود اجسام در دست راحت تر نگه داشته شوند و لمس بهتری داشته باشند.

دستکش نیتریل

این مدل دستکش می تواند در حرفه دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از آن ها می توان هم در جراحی های پزشکی و دندانپزشکی و هم در انجام معاینات استفاده کرد. جهت اطلاع از قیمت دستکش دندانپزشکی از مدل evolve می توان با مشاوران تلفنی نمایندگی های فروش سرتاسر کشور تماس حاصل فرمایید یا به صورت اینترنتی به سایت های معتبر و فعال آن ها مراجعه نمایید. از طریق این دو روش نه تنها می توانید از قیمت محصولات آگاه شوید؛ بلکه از اطلاعات دیگر نیز آگاهی یابید. نمایندگی رزمد را می توان به عنوان یک نمایندگی دستکش cranberry محسوب کرد که توسط آن فروش دستکش نیتریل کرنبری evolve صورت می گیرد، همچنین مشتریان می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند تا از این طریق هزینه پرداختی برای آنان کاهش یابد.

نیتریل مشکی carbon

 

فروش دستکش نیتریل cranberry بدون پودر به قیمت گمرک

دستکش هایی که از جنس نیتریل هستند به لحاظ انعطاف، مقاومت، کشسانی، ضخامت و دیگر خصوصیات از دستکش های لاتکس و وینیل بهتر می باشند و می توان آن ها را جایگزین دیگر دستکش ها نمود. برندی از دستکش های نیتریل که قبلا هم گفته شده دستکش های نیتریل کرنبری هستند. دستکش های کرنبری دستکش های وارداتی محسوب می شوند که می توان با خرید مستقیم آن ها از نمایندگی ها این محصول را به قیمت گمرک نیز دریافت نمود، که به لحاظ اقتصادی این روش مقرون به صرفه محسوب می شود.

نمایندگی ها خود به عنوان وارد کننده دستکش cranberry از کشور مالزی محسوب می شوند، که مدل های مختلف این برند را وارد کشور می کنند. دستکش های نیتریل کرنبری را در حرفه های مختلفی می توان استفاده کرد و بهترین انتخاب برای هر عملی می باشد. این دستکش ها در حرفه هایی همچون بیمارستان ها، دندانپزشکی، آشپزی، آزمایشگاه ها، باغبانی، نقاشی، صنایع، کار با مواد شیمیایی، تاتو و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

دندانپزشکی

قیمت انواع دستکش دندانپزشکی بصورت عمده

مناسب ترین انتخاب جهت حرفه دندانپزشکی یعنی هم در امر معاینه و هم در جراحی ها دستکش های نیتریل هستند. دستکش های نیتریل باعث هیچ نوعی از حساسیت های پوستی نمی شوند؛ زیرا در تولید آن ها از لاتکس استفاده نمی شود. از دستکش های لاتکس هم می توان برای دندانپزشکی استفاده کرد، اما امکان ایجاد آلرژی پوستی توسط آن ها در برخی افراد می باشد. . خرید دستکش دندانپزشکی را می توان از نمایندگی محصولات دندانپزشکی انجام داد.

دستکش کرنبری در تهران

استعلام قیمت دستکش لاتکس با هر برندی را نیز می توان از طریق همین نمایندگی ها به انجام رسانید. همانطور که قبلا هم گفته شد یکی از برند های معتبر دستکش های نیتریل دستکش نیتریل cranberry می باشد. دستکش های کرنبری بیشتر به صورت بدون پودر هستند؛ زیرا داشتن پودر در آن ها مانع بهبود یافتن زخم شخص بیمار یا شخص استفاده کننده از دستکش می شود. قیمت دستکش نیتریل بدون پودر در قیاس با قیمت دستکش نیتریل پودر دار متفاوت است. دستکش های نیتریل این ویژگی را دارند که به دست می چسبند و قابلیت لمس بالایی دارند. با استفاده از آن ها می توان به راحتی ابزار دندانپزشکی را در دست ها حفظ نمود و همچنین آن ها در برابر پاره شدن و سوراخ شدگی مقاوم هستند.

نیتریل کرنبری

قیمت دستکش نیتریل مشکی carbon کرنبری

دستکش های نیتریل در رنگ های متفاوتی تولید می شوند که می توان هر کدام را با توجه به نیاز یعنی متناسب با کاربرد آن استفاده نمود. خرید دستکش نیتریل آبی و دستکش مشکی آن بیشتر از سایر رنگ ها می باشد و به عنوان اولین رنگ های تولیدی دستکش نیتریل هستند. به همین دلیل هم اکنون بسیاری از افراد دستکش های نیتریل مشکی را به عنوان دستکش لاتکس مشکی می شناسند. بعد از دستکش های لاتکس دستکش های نیتریل وارد بازار شدند و می توان این ادعا را داشت که به دلیل داشتن ویژگی های مناسب و علی الخصوص فاقد لاتکس بودن آن ها جایگزین دستکش های لاتکس شدند.

اینترنتی دستکش نیتریل مشکی

یکی از روش های آسان و به صرفه از لحاظ صرف وقت و هزینه برای تامین این جنس دستکش ها با برند های مد نظر افراد خرید اینترنتی دستکش نیتریل می باشد. تنها با دسترسی به اینترنتی و مراجعه به سایت نمایندگی هایی که به عنوان نمایندگی فروش دستکش نیتریل هستند می توان خرید خود را به انجام رسانید. با مراجعه به سایت نمایندگی هایی همچون بازرگانی رزمد که عرضه و فروش بسیاری از تجهیزات پزشکی و بهداشتی را بر عهده دارد می توان از تمامی شرایط خرید محصول، قیمت، برند ها، مدل های مختلف آن ها، سایز و دیگر اطلاعات آگاهی یافت، به طور مثال می توان تفاوت قیمت دستکش نیتریل spa را با برند های ایرانی یا دیگر برند های خارجی در این سایت بررسی نمود.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button