منوی دسته بندی

قیمت عمده دستکش نیتریل

دستکش نیتریل بدون پودر

قیمت عمده دستکش نیتریل به دو صورت قیمت همکاری و قیمت مراکز درمانی اعلام می گردد. کارخانه دستکش نیتریل عمدتأ پخش عمده دستکش نیتریل آبی و مشکی را از تهران انجام می دهد. نمایندگی مرکزی فروش دستکش نیتریل ارزان ترین قیمت را ارائه می دهد. لازم به ذکر است لیست قیمت دستکش پزشکی بصورت روزانه در این سایت آپدیت می شود.

دستکش نیتریل بدون پودر

دستکش نیتریل چیست؟ | مهمترین ویژگی ها و خصوصیات آن کدامند؟

دستکش های پزشکی به منظور حفاظت دست ها در برابر انتقال آلودگی بین فرد و محیط یا دیگران اختراع شدند. در ابتدا دستکش های پزشکی تنها از لاتکس طبیعی مشتق از یک درخت خاص در مناطق استوایی جنوب شرقی آسیا تولید می شدند. اقبال عمومی نسبت به این دستکش های لاتکس از اوایل قرن نوزدهم شکل گرفت و به مرور این گرایش بیشتر و بیشتر شد.

اما دستکش های لاتکس چه مشکلی داشتند که دانشمندان به فکر جایگزین هایی برای آن بودند؟ و اینکه چرا دستکش نیتریل اختراع و تولید شد؟

دستکش های نیتریل، وینیل و نئوپرن در واقع جایگزین هایی برای لاتکس طبیعی بودند. لاتکس طبیعی در عده ای از کاربران ایجاد حساسیت می کند و این موضوع باعث شده که بسیاری از مراکز درمانی از استفاده از آنها سر باز بزنند. بنابراین دستکش نیتریل که از لاستیک مصنوعی ساخته می شود و تجدید پذیر نیز هست مشکلات لاتکس طبیعی را ندارد.

قیمت عمده دستکش نیتریل

آیا دستکش نیتریل از دستکش لاتکس بهتر است؟

با توجه به اینکه ماده اولیه دستکش نیتریل از لاستیک مصنوعی است و مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالاتری نسبت لاتکس طبیعی دارد. قطعا جایگزین بهتری است. نیتریل از نظر کشسانی بسیار شبیه لاتکس است. دوستدار محیط زیست است و این امر در آینده تولید این محصول بسیار حائز اهمیت است. لاتکس طبیعی از منابع گیاهی تأمین می شود و این موضوع می تواند خطر برای محیط زیست محسوب شود.

از مهمترین ویژگی های دستکش نیتریل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تولید آن با حجم بالا
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، حلال ها و مواد نفتی
  • مقاومت بالا در برابر سوراخ شدگی
  • کشسانی و فیت شدن روی دست به نحوی که کاربر با آن احساس راحتی زیادی دارد
  • در رنگ های مختلف به راحتی قابل تولید است
  • حساسیت ایجاد نمی کند
  • کاملا بدون بو است

تنها نقطه ضعف دستکش های نیتریل نسبت به لاتکس قیمت آنهاست که کمی بالاتر از لاتکس است و این موضوع باعث شده که کشورهای فقیر تر و جهان سومی بیشتر به سوی استفاده از لاتکس طبیعی متمایل باشند. اما در واقع دستکش نیتریل اگرچه ارزان تر نیست اما به صرفه تر است چون در حین کارها طولانی بیشتر دوام می آورد. باید در نظر داشت که قیمت عمده دستکش نیتریل آبی از دستکش نیتریل مشکی ارزان تر است.

دستکش نیتریل از چه ساخته شده است؟

نیتریل یک پلیمر مصنوعی است که از طریق ترکیب اکریلونیتریل و بوتادین تشکیل می شود. دستکش نیتریل چرخه حیات خود را به صورت لاستیک از درختان لاستیک آغاز می کند. سپس به لاستیک لاتکس تبدیل می شوند. بعد از اینکه به لاستیک لاتکس تبدیل شدند ، دوباره پردازش می شوند تا اینکه به ماده ترکیبی نیتریل تبدیل شوند. پردازش اضافی تمام پروتئین های لاتکس را از بین می برد. مرحله اضافی پردازش در فرآیند ایجاد دستکش در اصل این بود که وقتی دستکش های نیتریلی برای اولین بار به بازار آمدند ، در مقایسه با لاتکس بسیار گران بودند. با این حال ، پیشرفت های تکنولوژیکی منجر به انجام مقرون به صرفه تری در ساخت دستکش نیتریل شده است. دستکش نیتریل اکنون به اندازه دستکش لاتکس مقرون به صرفه است. پردازش مجدد و حذف کلیه پروتئین های لاتکس به این معنی است که مواد نیتریل نیز نسبت به لاتکس میزان آلرژی کمتری دارند.

دستکش نیتریل نیتکس

آیا دستکش نیتریل مشکی برای مکانیک مناسب هستند؟

دستکش نیتریل مشکی و دستکش های یکبار مصرف ترجیحی مکانیک ها و تعویض روغن ها  در ایران هستند. برخی از دستکش های یکبار مصرف نیتریل مشکی حتی از فناوری عرق کم برخوردار هستند و این کار را برای مکانیک ها و کسبه خارج از منزل در تابستان استرالیا مناسب می کند.

آیا دستکش نیتریل برای  موادغذایی بی خطر است؟

دستکش نیتریل توسط استانداردهای غذایی استرالیا بی خطر است. با این حال ، همه دستکش ها از نظر مواد غذایی دارای گواهینامه HACCP ایمن نیستند ، بنابراین همیشه قبل از استفاده از دستکش های نیتریل همراه مواد غذایی با مدیران فروش بازرگانی رزمدیکال تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۹۲۸۳۸۹

آیا نیتریل دستکش فاقد  BPA است؟

دستکش نیتریل فاقد BPA ، فاقد لاتکس ، فتالات ، وینیل ، MBT و اغلب بدون پودر است.

آیا دستکش نیتریل ضد آب است؟

بله ، دستکش نیتریل ضد آب است. دستکش های نیتریلی شرکت  رزمدیکال  نیز مقاومت شیمیایی زیادی دارند. نیتریل از لاستیک گرفته می شود بنابراین به طور طبیعی ضد آب است.

دستکش نیتریل برای چه مدت مناسب است؟

دستکش های نیتریلی مدت طولانی دوام می آورند ، اما مانند هر محصول طبیعی سرانجام تخریب می شوند. برای اطمینان از ماندگاری جعبه دستکش نیتریلی ، اطمینان حاصل کنید که آنها را در معرض تابش مستقیم آفتاب و گرما نگه دارید.

دستکش نیتریل در برابر چه چیزی محافظت می کند؟

دستکش نیتریل از دست پوشنده محافظت می کند. مواد نیتریل دست ها را از هرگونه آلودگی در امان نگه می دارد و همچنین باعث می شود کاربر نتواند هر ماده یا سطحی را که لمس می کند آلوده کند. نیتریل ضد آب ، روغنی ، ضد روغن و مهمتر از همه مقاوم در برابر مواد شیمیایی در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی و رایج است. از دستکش نیتریل به دلیل مقاومت زیاد در برابر سوراخ شدن ، و استحکام بسیار خوب ، معمولاً در صنعت پزشکی نیز استفاده می شود.

آیا دستکش نیتریل نفوذ ناپذیر است؟

مهم است که به یاد داشته باشید هیچ چیز برای همیشه نفوذناپذیر نیست. مواد نیتریل مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به مواد لاتکس دارد ، اگرچه بعضی از مواد شیمیایی در نهایت از بین می روند ، به ویژه مواد شیمیایی با درجه قوی. با این حال ، برای یک دستکش کار روزمره ، دستکش نیتریل گزینه خوبی برای محافظت از دست در برابر مواد شیمیایی رایج است.

آیا دستکش نیتریل قابل بازیافت است؟

بله ، دستکش نیتریل در ایران  قابل بازیافت است. دستکش نیتریل قابل بازیافت است. با این وجود ، برخلاف سطل بازیافت استاندارد شما ، آنها باید در یک سطل بازیافت جداگانه قرار بگیرند. شرکت رزمدیکال  قاطعانه به محافظت از دست همه و همچنین سیاره زیبای کره زمین اعتقاد دارد.

آیا دستکش های نیتریل زیست تخریب پذیر هستند؟

بله ، دستکش های نیتریل قابل تجزیه هستند! دستکش های یکبار مصرف نیتریل در نهایت از بین می روند. با این وجود ، شکستن دستکش های یکبار مصرف لاتکس مدت زمان بیشتری طول می کشد.

آیا دستکش نیتریل ضد حساسیت است؟

دستکش های یکبار مصرف نیتریل نسبت به دستکش های یکبار مصرف لاتکس میزان آلرژی کمتری دارند. نیتریل در مورد افرادی که آلرژی یا پوست حساس دارند ، انتخاب برتر است.

دستکش نیتریل یا لاتکس مکانیکی؟

دستکش نیتریل از دستکش لاتکس قوی تر است. آنها همچنین در برابر مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارند ، مقاومت بیشتری در برابر سوراخ شدن دارند و دارای رنگ های خاص صنعت تجارت هستند. در حالی که دستکش های لاتکس معمولاً در رنگ های آبی و سفید مرتبط با پزشکی وجود دارند. بیشتر مکانیک ها به یک دستکش محکم ، زبردست و مقاوم در برابر مواد شیمیایی نیاز دارند ، بنابراین معمولاً همیشه به دنبال دستکش های نیتریل سیاه می روند.

قیمت دستکش نیتریل آبی

قیمت عمده دستکش نیتریل| پخش عمده دستکش نیتریل آبی

بازرگانی رزمدیکال به عنوان نمایندگی فروش دستکش نیتریل برندهای گوناگونی را در این بازار به فروش می رساند. این شرکت در حال حاضر دارای دو دفتر در استان تهران و یک دفتر در استان اصفهان است. بیشتر محصولات نیتریل در بازار ایران در سبد محصولات این شرکت قرار دارند. مهمترین برندها و مشخصات آنها در جدول زیر آمده است.

# محصول تعداد در بسته بسته در کارتن کشور سازنده قیمت
۱ دستکش نیتریل آبی NITEX ۱۰۰ ۲۰ ایران تماس بگیرید
۲ دستکش نیتریل مشکی OP PERFECT ۱۰۰ ۱۰ ایران تماس بگیرید
۳ دستکش نیتریل مشکی اسکار ۱۰۰ ۱۰ ایران تماس بگیرید
۴ دستکش نیتریل آبی MY GLOVE ۱۰۰ ۲۰ مالزی تماس بگیرید
۵ دستکش نیتریل مشکی MY GLOVE ۱۰۰ ۲۰ مالزی تماس بگیرید
۶ دستکش نیتریل آبی INTCO ۱۰۰ ۱۰ چین تماس بگیرید
۷ دستکش نیتریل مشکی گلوری تاچ ۱۰۰ ۱۰ مالزی تماس بگیرید

قیمت عمده دستکش نیتریل با توجه به قیمت ارز و قیمت جهانی این محصول تغییر می کند. مواد اولیه این محصول وارداتی است. دستکش های نیتریل وارداتی معمولا نسبت به محصولات تولید داخل قیمت بالاتری دارند. اما کیفیت آنها تفاوت چندانی ندارد.

نیتریل مشکی

کارخانه دستکش نیتریل | صادرات دستکش نیتریل

روند تولید دستکش نیتریل شباهت زیادی به تولید دستکش لاتکس و وینیل دارد. برزگترین کارخانه های دستکش نیتریل در دنیا در کشور مالزی هستند. از جمله بزرگترین کمپانی های تولید کننده دستکش نیتریل در کشور مالزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Hartalega Holdings Berhad
  • Top Glove Corporation Bhd
  • Kossan Rubber Industries Bhd
  • YTY Group
  • Smart Glove
  • Supermax Corporation Berhad

یکی دیگر از کشورهایی که در زمینه تولید دستکش نیتریل و صادرات آن بخوبی عمل می کند، کشور تایلند است. این کشور با سرعت قابل توجهی در حوزه تولید دستکش پزشکی در حال پیشرفت است. رقابت مالزی و تایلند با کشور چین در بازارهای جهانی بسیار تنگاتنگ است. هر چند که بیشتر کشورهای پیشرفته ترجیح می دهند از تولیدات مالزی و تایلند استفاده کنند. از جمله مهم ترین کمپانی های تولیدکننده دستکش نیتریل در تایلند عبارتند از:

  • Sri Trang
  • Phoenix Rubber Products Company Limited (PRP)
  • Top Glove
  • Mercator Medical
  • Happy Hands Gloves Co., Ltd

کشور هند که به سرعت به سوی صنعتی شدن پیش می رود، عمدتا دستکش را از کشورهای فوق الذکر خریداری کرده در کارخانه خود بسته بندی می کند. یکی از بزرگترین دلایل رشد فروش چین در بازارهای جهانی، شناخت کمپانی های آن کشور از اوضاع بازار جهانی این محصولات است. پس از گذر از چین، مالزی، تایلند و هند، ایران بزرگترین تولید کننده دستکش های پزشکی در مسیر حرکت بسوی غرب است.

در ایران دستکش های نیتریل با رنگ مشکی و آبی تولید می شوند. این کارخانه دستکش NITEX را با رنگ آبی و دستکش نیتریل مشکی را برند OP PERFECT و OSKAR تولید می کند. قیمت عمده دستکش نیتریل حریر ایران، قابل رقابت با قیمت های جهانی است. همچنین از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button