منوی دسته بندی

خرید عمده ماسک سه لایه | فروش مستقیم ماسک

فروش عمده ماسک

[av_heading heading=’خرید عمده ماسک سه لایه | فروش مستقیم ماسک’ tag=’h2′ link=” link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=” margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock av_uid=’av-2rfmxa’][/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kary04pr’ admin_preview_bg=”]
ماسک سه لایه پزشکی چگونه تولید می شود؟

عمر مفید ماسک سه لایه پزشکی چقدر است؟

ماسک‌‌ های تنفسی برای جلوگیری و پیشگیری از ورود آلودگی ها و ویروس ها به مجاری تنفسی و حفظ سلامت افراد تولید و استفاده می‌شوند. چنانچه قصد خرید عمده ای ماسک سه لایه پزشکی را دارید با رزمدیکال تماس گرفته و سفارشی مطمئن را رقم بزنید.

فروش عمده ماسک

فروش عمده ماسک

پیش از ثبت سفارش لازم است تا اطلاعاتی کامل در خصوص انواع ماسک های 3 لایه پزشکی بدانید که ماسک های 3 لایه جراحی، ماسک های 3 لایه کش دار که بعضا به اشتباه برخی افراد، به آن ماسک صورت هم گفته می شود، ابتدایی ترین فیلتر تنفسی در برابر خطرات ناشی از آلاینده ها و ویروس‌ها به شمار می‌ رود.

از دلایل اصلی محبوبیت این نوع از ماسک های تنفسی که بیشتر افراد برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی اقدام می‌کنند، قیمت بسیار مناسب ماسک های سه لایه پزشکی می باشد.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kary3oi9′ admin_preview_bg=”]

ماسک تنفسی سه لایه پزشکی چگونه تولید می‌شود؟

شکل و شمایل این ماسک‌ ها عمدتا به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای دو کش نرم برای نگهداری آن بر روی گوش‌ها است.

اندازه استاندارد ماسک سه لایه پزشکی عموما مطابق موارد زیر است:

  • طول ماسک: 18 سانتی متر معادل 180 میلی متر
  • عرض ماسک: 11 سانتی متر معادل 110 میلی متر

تولید ماسک سه لایه پزشکی به چه صورت است؟

تولید ماسک سه لایه پزشکی به چه صورت است؟

تولید ماسک سه لایه پزشکی به چه صورت است؟


[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-karycetj’ admin_preview_bg=”]
این نوع از ماسکهای تنفسی همان طور که از نام آن هم مشخص است دارای 3 لایه می‌ باشد، که معمولا شامل 2 لایه اسپان‌باند و یک لایه مِلت بِلون می باشد. همچنین در ساخت ماسک سه لایه پزشکی، از پارچه‌ های ویژه پروپیلن استریل استفاده می‌ شود.

شاید برای شما سوال باشد که این لایه‌ ها چه وظیفه‌ ای در جلوگیری از انتقال ویروس ها دارا هستند؟!

لایه مِلت بِلون به منظور جلوگیری از عبور ذرات ریز، به روش الکترواستاتیکی عمل کرده، که در واقع توسط بار الکتریکی ساکن از عبور ذرات ریز جلوگیری می‌کند.

لایه بعدی یعنی اسپان‌ باند به منظور جلوگیری از ذرات آلوده مثل ویروس ها بویژه ویروس کرونا، باکتری ها و سایر آلودگی‌ها عمل کرده و در واقع این لایه به صورت مکانیکی و مانند عملیات اَلَک کردن عمل می‌کند.
[/av_textblock]

[av_notification title=’توجه!!’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ close_btn=” cookie_lifetime=’60’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ border=” size=’large’ custom_class=” av_uid=’av-karyemu6′ admin_preview_bg=”]
نوعی از ماسک های تنفسی هم با نام ماسک کاغذی داخل بازار تهران موجود می باشد که شکل و ظاهر آن بسیار شبیه به ماسک های سه لایه پزشکی است! این نوع از ماسک‌ ها معمولا مصارف صنعتی مانند استفاده در گروه‌های تولیدی صنایع مواد غذایی دارند و با ماسک های سه لایه پزشکی متفاوت می باشند. پس هنگام خرید به جنس محصولی که خریداری می کنید دقت فرمائید.
[/av_notification]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-karyiyfc’ admin_preview_bg=”]

عمر مفید ماسک سه لایه پزشکی چقدر است؟

ظول عمر ماسک‌ پزشکی رابطه مستقیم با زمان قرار گیری آن بر روی صورت فرد می باشد، یعنی هر زمان که شما ماسک را از روی صورت خود برداشته اید باید آن را دور بیاندازید. با استفاده مجدد از انواع ماسک های سه لایه پزشکی تنها به گسترش آلودگی‌ها کمک خواهید کرد!!

توجه فرمائید که این ماسک ها به هیچ وجه قابل شستشو نمی باشند.

[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-karyiyfc’ admin_preview_bg=”]

خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی

قیمت تمام شده در جهت خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی نیز بر اساس فاکتورهایی تعیین می‌شود: کیفیت ماسک، کیفیت مواد بکار گرفته شده در ماسک، برند سازنده، نوع بسته بندی، حجم درخواستی و … متغیر خواهد بود.

همچنین به منظور دریافت قیمت و همچنین کسب مشاوره رایگان در خصوص انواع ماسک سه لایه پزشکی با کارشناسان ایمنی بازرگانی پزشکی رزمدیکال تماس حاصل فرمائید.

ماسک سه لایه کش دار

بسیاری از مشتریانی که قصد خرید عمده ماسک سه لایه کشدار را دارند، در عمل اطلاعی از نوع مواد بکار گرفته شده در ساخت ماسک ندارند. در صورتی که انواع ماسک سه لایه پزشکی تفاوت‌های شاخصی با یکدیگر دارند و بر اساس کیفیت، برند و … توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه طبقه بندی می‌شوند.

بسیاری از افراد در جهت مقابله با ریزگردها از ماسک سه لایه پزشکی استفاده می کنند و شاید به دلیل قیمت مناسب این نوع از ماسک به منظور خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی اقدام می کنند. باید توجه داشته باشید که بسیاری از ریزگردها به راحتی از این ماسک عبور می کنند!

شاید ماسک های سه لایه پزشکی در جلوگیری از ورود گرد و غبار آشکار به شما کمک کند اما در خصوص ریزگردهای با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون عملا کمکی به شما نخواهند کرد.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-karyiyfc’ admin_preview_bg=”]
دستکش معاینه نیتریل

نقش ماسک تنفسی سه لایه در پیشگیری از ویروس کرونا

اگر ناقل بیماری کرونا ویروس باشید باید از ماسک جراحی استفاده کنید، استفاده از هرگونه ماسک سوپاپ‌دار به انتشار آسان تر ویروس کمک خواهد کرد. اگر ناقل ویروس کرونا از ماسک تنفسی استفاده نکند و مبتلا به این بیماری خطرناک باشد، احتمال انتقال ویروس به شما ۱۰۰ درصد خواهد بود.

در صورتی که شخص بیمار ماسک نداشته باشد اما شما ماسک داشته باشید احتمال سرایت بیماری ۷۰ درصد خواهد بود.

اگر ناقل بیماری از ماسک سه لایه تنفسی استفاده کند و شما ماسک هم نداشته باشید احتمال سرایت بیماری کرونا تنها ۵ درصد است.

و در نهایت اگر هم ناقل بیماری ویروسی و هم شما ماسک داشته باشید احتمال سرایت بیماری در کمترین حالت ممکن یعنی ۱.۵ درصد خواهد بود.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-karypndt’ admin_preview_bg=”]
شما با مراجعه به سایت و صفحه اینستاگرام رزمدیکال می توانید قیمت روز و مقایسه قیمت و انواع برندهای موجود ماسک در بازار ایران را از لیست قیمت امروز کالاهای مورد نیاز مطلع شوید و یک خرید سفارش مطمئن با هزینه مناسب را برای خرید خودتان انجام دهید.

در این مطلب قیمت روز ماسک ها و ماسک n95 را برای شما دوستان به صورت روزانه بروزرسانی می کنیم تا از قیمت ماسک امروز آگاهی یابید.

به روز بودن از جهت قیمت (قیمت روز)، کمی و کیفی، یک منفعت دو طرفه است که هم فروشنده و هم خریدار در سود آن شریک می باشند؛ منفعت فروشنده همان جلب اعتماد مشتری است که به ارتقای اعتبار خودش منجر می گردد، همچنین ، منفعت خریدار همان اطمینان خاطر می باشد که صرف هزینه کمتر، مدیریت زمان و … است.

استفاده از ماسک در روزهای بعد از قرنطینه بسیار واجب می باشد. بازرگانی رزمدیکال با توجه به شراییط کنونی کشور سعی دارد تا توازن در سفارش برای همه شهر ها و مشتریان فراهم گردد.
[/av_textblock]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button