منوی دسته بندی

خرید اینترنتی دستکش لاتکس آزمایشگاهی

دستکش لاتکس آزمایشگاهی

دستکش لاتکس آزمایشگاهی چیست؟امر سلامت و بهداشت در هر محیطی حائز اهمیت است. به خصوص که قضیه به بیمارستانها، درمانگاهها و آزمایشگاهها کشیده میشود. همه‌ی ما در برابر عدم رعایت اصول بهداشتی خصوصا در این نوع مکانها آزرده خاطر میشویم اماخرید اینترنتی دستکش لاتکس آزمایشگاهی این امررا برایتان اجابت خواهدکرد.

معرفی انواع دستکش آزمایشگاهی

دستکش لاتکس آزمایشگاهی

مردم همیشه به دنبال تاپ ترین اجناس در میان هر محصولی میگردند.

مخصوصا زمانیکه با دست و لامسه سروکار داریم این موضوغ جلوه‌ی بیشتری پیدا میکند.

آنها دوست دارند دستکشی را داشته باشند که اگر قرار است از آن در منزل هنگام پخت و پز استفاده کنند، زود پاره نشود چون میدانیم برخی از محصولات مقاومت کمتری دارند و در معرض آسیب دیدگی هستند.

هنگامی که این موضوع به اماکن درمانی کشیده میشود، از حساسیت بیشتری برخوردار خواهد شد. چون در آنجا رعایت اصول استریل بسیار مهم است.

انواع این دستکش ها عبارتند از:

لاتکس
نیتریل
وینیل

آشنایی با دستکش لاتکس آزمایشگاهی

یکی از انواع دستکش های آزمایشگاهی یا جراحی و محصولاتی که در امورآزمایشگاهی استفاده میشود، لاتکس میباشد.

در واقع لاتکس یک نوع پلیمر است که از لاستیک طبیعی دوباره پخته شده بدست می آید.

درواقع با اطمینان فراوان میتوان گفت که استفاده از این فناوری در تولید دستکش، یکی از بهترین انواع ان میباشد زیرا حس راحتی را به افراد منتقل میکند.

این احساس خوشایند ناشی از انعطاف پذیری و حالت کشی است که در این دستکش ها وجوددارد چون، پوشیدن و درآوردن آنرا آسان میکند.

در این زمینه محصولات دیگری با پلیمرهای دیگری تولید میشوند منتها به دلیل اینکه لاتکس حساسیت پوستی کمتری را ایجاد میکند، توصیه‌ی اکثر متخصصان میباشد.

لاتکس با دیگر رقیبان چه تفاوتی دارد؟

دستکش لاتکس آزمایشگاهی

همانطور که گفته شد، تنوع در تولید دستکش های ازمایشگاهی به لاتکس محدود نمیشود.

فناوری وینیل و نیتریل از دیگر انواع آن میباشد.

در مقایسه با دستکش لاتکس و وینیل باید گفت که در تولیدات وینیل از لاستیک مصنوعی و روان کننده های نرم استفاده شده.

گاها میتوان جایگزین دستکش های لاتکس شوند اما به دلیل اینکه آن خاصیت انعطاف پذیری و چسبندگی به دست را ندارند، نمیتوان از ان در محیط های حساس استفاده کرد.

بیشتر در مواردی مانند آشپزی، نقاشی و… استفاده میشود که البته در برخی مواقع آزمایشگاه ها هم آنرا خریداری میکنند اما کیفیت آن از لاتکس پایینتر است.

در مقابل دستکش های نیتریل نسبت به فناوری وینیل برتر هستند که میتوان آن را همپای دستکش های لاتکس دانست.علاوه براینها دستکش های نیتریل ضد آلرژی نیز میباشند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button