منوی دسته بندی

تولید کننده دستکش لاتکس در ایران

کم پودر اپی پرفکت

تولید کننده دستکش لاتکس در ایران محصولاتی با بهترین کیفیت و با متنوع ترین نمونه ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یکی از مهمترین دستکش های پزشکی در بازارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد دستکش های لاتکس هستند. دستکش های لاتکس تولید شده در ایران با برند اپی پرفکت در دو نوع بدون پودر و کم پودر روانه بازار می شوند.

کم پودر اپی پرفکت

تولید کننده دستکش لاتکس در ایران

با توجه به افزایش تقاضا در بازارهای تجاری انواع دستکش یکبار مصرف، در زمینه دستکش های لاتکس دار تولید کننده های بسیار زیادی در ایران در واحدهای تجاری مختلف و با برندهای متنوع به تولید این نوع تجهیزات پزشکی مشغول شدند. تولید کننده دستکش نیتریل در ایران کارخانه دستکش حریر می باشد که دستکش های نیتریل آبی را با نام تجاری نیتکس و دستکش نیتریل مشکی را با نام اپی پرفکت روانه بازار می نماید. خط تولید دستکش نیتریل این کارخانه روزانه دو هزار کارتن دستکش نیتریل تولید می نماید. با توجه به تقاضای بازار به ویژه در شرایط همه گیری بیماری کرونا، نیاز روزانه به دستکش های پزشکی روز به روز در حال افزایش می باشد. در این میان هم شرکت های وارد کننده دستکش لاتکس واردات خود را افزایش دادند تا نیاز بازار به تعادل برسد.

در تولید دستکش لاتکس تولید کنندگان امروزه از مواد طبیعی استفاده می‌کنند تا بتوانند محصولی با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

بدون پودر اپی 1

انواع دستکش های پزشکی

دستکش های پزشکی با انواع زیادی در بازارها موجود هستند که دارای تنوع و نمونه‌های مختلفی هستند و با توجه به انتخاب مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش لاتکس از مواد طبیعی تولید می‌شود که به صورت صمغ از درختی به همین نام استخراج می‌شود.

دستکش های لاتکس در بازار در دو نوع ارائه می‌شوند:

  • دستکش های لاتکس پودری
  • دستکش های لاتکس بدون پودر

دستکش های لاتکس در صنایع مختلف می توانند دارای کاربردهای بسیار راحتی باشند.

این دستکش ها واکنش‌های آلرژی برای بعضی از کاربران ایجاد می کنند ولی به دلیل ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که دارند همچنان استفاده از آنها به چشم می‌خورد.

استفاده از دستکش های لاتکس در محیط های صنعتی، آزمایشگاهی و معایناتی که نیاز به دقت زیاد دارد دیده می‌شود.

کننده دستکش لاتکس

ویژگی های دستکش های لاتکس

دستکش لاتکس به عنوان یکی از پر مصرف ترین دستکش های یکبار مصرف در بازارهای تجاری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

در ادامه برخی از این ویژگی ها را نشان می دهیم:

  • مقاومت در برابر سوراخ شدن
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • مناسب برای استفاده طولانی مدت
  • دارای عمر مفید و طولانی
  • مقرون به صرفه

قیمت فروش دستکش لاتکس در ایران

دستکش های لاتکس در بازارهای تجاری ایران در برندهای مختلف به مشتریان ارائه می گردد.

در تولید هر یک از این دستکش ها از مواد اولیه با کیفیتی استفاده می‌شود که در نهایت می‌توانند محصولی با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

در واقع می توان گفت در بازارهای تجاری عرضه انواع دستکش لاتکس برند های تولید کننده می‌توانند روی قیمت عرضه آن وارد رقابت شوند.

لاتکس بدون پودر

قیمت دستکش لاتکس حریر

تقاضای دستکش لاتکس در جهان روزانه در حال افزایش می باشد. لاتکس علاوه بر اینکه در تولید دستکش های پزشکی و جراحی کاربرد دارد در تجهیزات پزشکی متعددی مانند تورنیکت، کاف فشار خون و لوله های گوشی پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد فراوان لاتکس در حوزه پزشکی بر قیمت آن بی تاثیر نبوده است.

با توجه به نوسانات قیمت دستکش لاتکس حریراطلاع دقیق و روزانه از قیمت دستکش یکی از دغدغه های مشتریان می باشد. با توجه به حجم سفارش و انتخاب نوع دستکش لاتکس اعم از کم پودر یا بدون پودر میانگین قیمت در تیرماه ۱۴۰۱ از ۹۹ هزار تومان تا ۱۰۶ هزار تومان برای هر بسته صد عددی دستکش لاتکس متغیر می باشد. هر کارتن دستکش لاتکس حریر شامل ده بسته صد عددی می باشد. قیمت دستکش لاتکس بسته ۱۰۰ عددی و ۵۰ عددی متفاوت می باشد.

لاتکس پزشکی

تولید کننده دستکش وینیل

دستکش های وینیل یک دستکش کاملاً مصنوعی (بدون لاتکس) هستند و از مواد پلیمری به نام پلی وینیل کلراید یا PVC ساخته می شوند. مواد ایجاد شده از طریق این فرآیند سخت و سفت است، بنابراین، به منظور تولید PVC ، پس از پلیمریزاسیون، یک نرم‌کننده  به آن اضافه می‌شود.

بدون پودر

دستکش‌های وینیل علاوه بر اینکه یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین گزینه‌های دستکش یکبار مصرف در بازار هستند، طیف وسیعی از مزایای مهم دیگر را نسبت به جایگزین‌هایی مانند دستکش‌های لاتکس و نیتریل ارائه می‌دهند. با توجه به هزینه نسبتا پایین آنها، دستکش های وینیل نه تنها در محل کار، بلکه در خانه و کاربردهای خانگی در سراسر جهان  بسیار محبوب هستند. دستکش‌های وینیل، انتخابی فوق‌العاده برای کسانی است که دست‌های حساس، درماتیت یا آلرژی به لاتکس دارند. دستکش های وینیل نه تنها یک راه حل مقرون به صرفه بلکه فوق العاده همه کاره برای طیف گسترده ای از کاربردها هستند.

تنها تولید کننده دستکش وینیل در ایران کارخانه دستکش حریر است که دستکش های وینیل را با نام تجاری اپی پرفکت و رزمریم روانه  بازار می نماید. از دیگر برندهای واراداتی موجود در بازار دستکش پزشکی می توان به برندهایی همچون گرین، لیبرتون، مای گلاو، اینتکو اشاره کرد.

وینیل

تولید کننده دستکش نیتریل در ایران

دستکش هایی که از لاستیک نیتریل ساخته شده اند، دارای سطحی قوی و بادوام هستند، با چسبندگی و خاصیت ارتجاعی عالی برای نگهداری آسان اجسام.  مدل های چندگانه برای اشکال مختلف دست مناسب هستند، زیرا هیچ تفاوتی بین دست چپ و راست وجود ندارد. دستکش های نیتریل نیتکس تولید ایران هستند.

ویژگی ها و مشخصات دستکش های نیتریل نیتکس

  • بدون پودر هستند.
  • در سه سایز اسمال، مدیوم و لارج تولید میشوند.
  • هر کارتن شامل بیست بسته صد عددی می باشد.
  • دارای تائیده اتحادیه اروپا و استانداردهای ملی کیفیت و استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت می باشد.
بدون پودر

تقریباً تمام دستکش‌های نیتریل در آسیا ساخته می‌شوند و بیشتر آن دستکش‌ها در مالزی ساخته می‌شوند که تقریباً ۶۰ تا ۶۵ درصد از تولید جهان را به خود اختصاص می‌دهد، تایلند حدود ۱۸ درصد دیگر را اضافه می‌کند و چین با حدود ۱۰ درصد وارد می‌شود.

دستکش های بدون پودر نیتریل به دلیل توانایی آنها در مقاومت در برابر نفوذ ویروس و جلوگیری از آلودگی داروها به طور گسترده در صنعت داروسازی استفاده می شود.  افزایش قوانین سختگیرانه در منطقه در مورد استانداردهای بهداشتی و ایمنی در استفاده از داروها به چشم انداز کسب و کار دستکش های نیتریل دامن می زند.

مشکی اپی پرفکت

چرا دستکش های نیتریل اینقدر گران هستند؟ به گفته بزرگترین تولید کننده دستکش لاستیکی جهان، کمبود مواد خام برای دستکش های نیتریل ما و اختلال در عرضه یا تولید مواد دیگر مانند مواد بسته بندی به دلیل قرنطینه جهانی، باعث افزایش هزینه تولید شده است. قیمت دستکش نیتریل بدون پودر نیتکس  با توجه به حجم خرید در تیرماه ۱۴۰۱ برای هربسته صد عددی ۱۱۸ هزار تومان می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button