منوی دسته بندی

انواع دستکش لاتکس جراحی با قیمت درب کارخانه

دستکش لاتکس جراحی

انواع دستکش لاتکس جراحی  با کیفیت بسیار بالا در سطح جهانی در ایران تولید می شود، که توسط بازرگانی رزمد با قیمت درب کارخانه به فروش می شود. برای این کار می توان خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده را پیشنهاد کرد. از طریق این کانال انواع دستکش یکبار مصرف، انواع دستکش آزمایشگاهی و دستکش دندانپزشکی به فروش می رسد.

دستکش لاتکس جراحی

انواع دستکش یکبار مصرف

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی در ایران تولید می شود. دستکش لاتکس بعنوان اولین دستکش یکبار مصرف تولید شده در جهان سهم بزرگی از بازار دستکش یکبار مصرف را دارد.  در حدود 3 دهه پیش زمانی که اطلاع رسانی در خصوص راه های انتقال ویروس HIV بصورت گسترده ای انجام شد، بدلیل رواج زیاد استفاده از دستکش لاتکس، اخبار ناشی از بروز حساسیت در افراد مختلف در تماس با لاتکس زیاد شد. از این رو، محققان به این فکر افتادند که بتوانند دستکش های یکبار مصرف را از مواد دیگر نیز تهیه کنند.

مواد اولیه ای که تا کنون با آنها دستکش یکبار مصرف بهداشتی تولید شده عبارت از لاتکس، نیتریل، وینیل، نئوپرن و نایلون هستند. بجز وینیل و نایلون الباقی موارد در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شوند. دستکش یکبار مصرف وینیل برای کارهای با خطر انتقال آلودگی کمتر مناسب هستند. در میان دستکش های یکبار مصرف پزشکی، انواع دستکش لاتکس جراحی از پر کاربرد ترین دستکش ها هستند.

قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی از انواع دیگر دستکش کمتر است. اما انواع دستکش جراحی دارای بالاترین قیمت در میان دستکش های پزشکی هستند.

دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف وینیل

انواع دستکش های یکبار مصرف علاوه بر استفاده در کارهای بهداشتی و درمانی در امور دیگر نیز ممکن است به کار روند. برای مثال، دستکش وینیل و دستکش نیتریل در صنایع گوناگون مانند صنعت نفت، پتروشیمی و پالایشگاه ها، کارخانجات مواد غذایی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، صنعت کابل و سیم و غیره بسیار پر کاربرد هستند.

چند کارخانه در ایران این دستکش های را تولید می کنند. بطور کلی قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی به قیمت مواد اولیه آن بستگی دارد. همچنین برند این محصولات نیز بسیار مهم است. در گذشته دستکش وینیل رز مریم یکی از پر فروش ترین دستکش های وینیل بود که در حال حاضر تولید نمی شود.

خرید اینترنتی دستکش وینیل بصورت عمده می تواند راهی ساده برای خرید دستکش وینیل حریر، اپی پرفکت، رویال و درین با قیمت ارزان باشد. خرید انواع دستکش لاتکس جراحی و خرید دستکش دندانپزشکی نیز از طریق سایت نمایندگی قابل انجام است.

یکبار مصرف وینیل

خرید اینترنتی دستکش جراحی

در بازار دستکش پزشکی ایران انواع دستکش جراحی ایرانی و خارجی عرضه می شود. فروش دستکش جراحی بدون پودر بازار بهتری دارد. این موضوع به این دلیل است که دستکش های پودری باعث سرایت پودر به بافت زخم و یا مجاری تنفسی بیماران می گردد. بنابراین گرایش برای استفاده از دستکش جراحی استریل بدون پودر بیشتر است.

در حوزه دندانپزشکی انواع دستکش لاتکس جراحی و معاینه بدون پودر استفاده می شود. معمولا در این بخش دستکش های رنگی را دستکش دندانپزشکی می نامند این لفظ اشتباه است. قیمت دستکش جراحی به نوع کاربری آن نیز بستگی مستقیم دارد. برای مثال قیمت دستکش جراحی حریر ساده 2 هزار تومان است در حالی که قیمت دستکش جراحی ارتوپدی آن بسیار بالاتر است.

اینترنتی دستکش جراحی

انواع دستکش لاتکس جراحی با قیمت درب کارخانه

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی در دو نوع یعنی معاینه و جراحی تولید می شوند. دستکش های معاینه استریل نیستند. اما دستکش های جراحی استریل شده هستند. بیشتر در کارهایی که خطر انتقال آلودگی بین بیمار و کادر درمان وجود دارد استفاده می شود. دستکش های جراحی بصورت یک جفت در هر پک بسته بندی می شوند.

علاوه بر انواع دستکش لاتکس جراحی، دستکش های جراحی نیتریل و نئوپرن هم که رنگی هستند بسیار پر کاربردند. دستکش های رنگی همچنین در امور آزمایشگاهی بعنوان انواع دستکش آزمایشگاهی بکار می روند. البته اغلب آن ها از نوع دستکش معاینه نیتریل هستند.

مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مراکز پخش دستکش های پزشکی برای اطلاع از لیست قیمت ها و خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده می توانند با واحد فروش ما در ارتباط باشند. برای هر خرید خود سعی کنید ابتدا مشاوره بگیرید و سپس اقدام خرید نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button