منوی دسته بندی

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن را می توانید به صورت مستقیم از طریق سایت های اینترنتی فعال تولیدکنندگان این تجهیزات استعلام بگیرید. سرنگ دو سر سوزن در واقع می تواند در مورد تزریقات دارو به خصوص داروهای ترکیبی استفاده شود.

مشخصات سرنگ دو سرسوزن

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن

در نحوه کارکرد این نوع سرنگ از یک سر سوزن برای کشیدن دارو از ویال استفاده می شود.

در مرحله بعد سر سوزن در حین کشیدن دارو ممکن است با انتهای ویال برخورد کند و تیزی نوک سر سوزن از بین برود و در ادامه این کار می‌تواند فرآیند تزریق با درد بسیار زیادی روبرو شود. از این رو سر سوزن دیگری برای تزریق در این نوع سرنگ ها تعبیه شده است و این امر باعث می شود تا آلودگی احتمالی سرسوزن در حین کشیدن دارو نیز باعث ایجاد عفونت در بیمار نشود.

استفاده از سرنگ دو سر سوزن برای تزریق داروهای ترکیبی همچون پنی سیلین یا انواع دارو های روغنی می توانند از احتمال گرفتگی سر سوزن در هنگام کشیدن دارو جلوگیری کرده و فرآیند تزریق دارو را با نشت روبرو نمی کند.

در هنگام تزریق دارو با استفاده از این سرنگ، مصرف کننده باید توجه کند که از سر سوزن روی سرنگ که تیز است برای تزریق دارو استفاده نمایند. مراحل تولید سر سوزن

سر سوزن ها همانطور که می دانید در خط تولید جداگانه نسبت به سرنگ ها تولید می شوند.

سر سوزن ها معمولاً در یک اندازه و با یک استاندارد تولید می شوند از این رو مراحل تولید آن ها ی یکسان است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت:

  • مرحله تزریق و ساخت اجزای پلاستیکی
  • مرحله تولید کانولا طبق استانداردهای ملی
  • مرحله مونتاژ کردن
  • مرحله استریل کردن توسط گاز اتیلن اکساید

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن

آخرین نرخ سرنگ دو سر سوزن

همانطور که می دانید تولید سرنگ از سال ۹۱ به بعد در ایران با طیف گسترده ای روبرو شده است.

قیمت فروش سرنگ در بازارهای تجاری بعد از تولید عمده این محصول برای مصرف کنندگان به صورت مشخص شده ای انجام می پذیرد.

تولید سرنگ در بازار ایران طبق برندهای متفاوت به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاهش قیمت این نوع تجهیزات پزشکی شناخته شده می باشند.

آخرین نرخ سرنگ در بازار ایران از طریق سایت‌ها و سامانه های فعال که از طرف برند های تولید کننده انواع سرنگ در فضای مجازی طراحی شده است برای مشتریان قابل استعلام است.

مشتریان می توانند با یک سرچ ساده این سایت ها و سامانه ها را پیدا کرده و نسبت به استعلام قیمت انواع سرنگ تولید شده در برندهای ایرانی اقدام نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button