منوی دسته بندی

ماسک فیلتردار و ماسک N95

کیفیت ماسک تنفسی

[av_heading heading=’بررسی کیفیت ماسک تنفسی’ tag=’h2′ style=” subheading_active=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” color=” custom_font=” margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc4jdj4q’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’default’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-26rwbh’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc4jd795′ admin_preview_bg=”]

ماسک فیلتردار کربن اکتیو یا کربن دار چیست ؟

در این نوع ماسک ها لایه هایی از کربن فعال شده ( کربن اکیتو ) به منظور حفاظت در مقابل گاز ها و بخار ها در نظر گرفته می شوند که باعث می شود که بوی آلودگی و گازهای مضر هوا به داخل ماسک نفوذ نکنند.

[/av_textblock]

[av_image src=’https://rozmed.ir/wp-content/uploads/2020/04/ffp3.jpg’ attachment=’1409′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kc4je580′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc4jfzc9′ admin_preview_bg=”]

ماسک تنفسی N95

ماسک های FFP2 مطابق با استاندارد EN149:2001 اروپا می باشند. ماسک های تنفسی N95 و FFP2 هردو حداقل کارایی فیلتراسیون ۹۴ درصد ذرات هوا را دارا می باشند. تنها تفاوت این دو ماسک این است که ماسک FFP2 تحت تست آئروسل های روغنی پارافین هم قرار می گیرند یعنی توانایی فیلتر ذرات روغنی هم دارند که از این نظر نسبت به ماسک های N95 ارجحیت دارند.

معمولا مدت زمان استفاده از ماسک N95 اگر نکات بهداشتی و ایمنی رعایت شود بیشتر از ۵ مرتبه نمی باشد که البته به متریال ساخت این محصول نیز بستگی دارد. ماسک فیلتر دار N95 99 اگر به نحوه صحیح تست شده و روی صورت فیکس شود از عبور حداقل ۹۵ درصد و ۹۹ درصد ذرات هوا با اندازه ۰٫۳ میکرون جلوگیری می کنند. انواع ماسکهای تنفسی در کلان شهرها، کارخانه جات صنعتی، معادن، مزارع، بیمارستانها و غیره کاربرد دارند.

مدت زمان استفاده از ماسک n95 چقدر است؟

در صورت مشاهده هر گونه تغییر از قبیل شل شدن بندهای آن، ایجاد مشکل در تنفس و همچنین خراب و کثیف شدن ماسک N95 بهتر است آن را دیگر استفاده نکرده و دور انداخته و از یک ماسک جدید استفاده کنید. یادتان باشد که ماسک N95 را نمی‌ توان تمیز و یا ضدعفونی کرد. همچنین توجه داشته باشید که در هنگام دور انداختن ماسک N95 آن را داخل یک نایلون بپیچید و سپس داخل سطح زباله بیاندازید.
این ماسک ها قابلیت تمیز شدن را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه کثیفی یا آسیب باید جایگزین گردند و نمی توانند توسط افراد دیگر استفاده گردند.

پیشگیری از کرونا

[/av_textblock]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc4jjayx’ admin_preview_bg=”]

فروش عمده ماسک تنفسی

ماسک‌های FFP1: توانایی محفاظت سیستم تنفسی فرد، در برابر ذرات و آئروسل‌های گاز، مایع و جامد سمی و غیر سمی که دارای تراکم ۵/۴ برابر حد مجاز تماس می باشند.

ماسک‌های FFP2: توانایی محفاظت از سیستم ایمنی تنفسی انسان، در برابر ذرات و آئروسل‌های مایع و جامد غیر سمی و یا با میزان سمی بودن کم تا متوسط دارای تراکم ۱۲ برابر حد مجاز تماس.

ماسک‌های FFP3: توانایی محفاظت از سیستم ایمنی تنفسی فرد، در برابر ذرات سمی و غیرسمی که دارای تراکم ۵۰ برابر حد مجاز تماس می باشند.

انتخاب بین ماسک‌های سری N و سری FFP

بدلیل اینکه ماسک‌های تنفسی ذرات سری N، توانایی مقاومت در برابر ذرات روغنی را دارا نمی باشند، انتخاب بهتر بین ماسک های تنفسی FFP2 و ماسک N95، قطعا ماسک تنفسی FFP2 می‌باشد.

لازم به ذکر است انتخاب ارجح بین ماسک های تنفسی FFP3 و ماسک N99، قطعا ماسک تنفسی FFP3 خواهد بود.

بررسی نقاط قوت ماسک های سوپاپ دار برند رزمدیکال
۱- دارای کش تنظیم سایز
۲- سوپاپ سیلیکونی جدا نشدنی
۳- دوخت التراسونیک بدنه
۴- طراحی ارگونومیک و طبیعی متناسب با صورت
۵- دو لایه فیلتر ملت
۶- فوم مناسب برای قرار گرفتن بروی بینی
۷- قابل استفادده با عینک های طبی، صنعتی و..

دیگر مزایای ماسک های تنفسی رزمدیکال

استفاده از ماسک های تجهیزات پزشکی رزمدیکال زمانی قابل اهمیت می شود که وجود بیماری های تنفسی در مشاغل صنعتی را هم بیشتر بشناسیم. در ساخت ماسک صنعتی FFP2 شرکت رزمدیکال از ویژگی هایی معینی نظیر یک لایه برای فیلتراسیون بالا، مقاومت در برابر سموم و بخار های اسیدی، قابل استفاده در معادن، ساختمان ها، صنایع شیشه و باغ داری استفاده شده است.

این ماسک جزء ماسک هایی با راندمان فیلتراسیون ذرات بزرگتر از ۲٫۵ میکرون بوده، که قابل استفاده با عینک نیز می باشند، از بخار کردن عینک هم جلوگیری می شود.
برای فوم بینی نیز راحت طراحی شده است و همچنین این ماسک به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه خود برای کارخانه ها و کارگاه های کوچک و بزرگ صنعتی نیز بسیار مناسب می باشد.
[/av_textblock]

نظرات بسته شده است.

Call Now Button