منوی دسته بندی

لیست قیمت دستکش جراحی استریل | فروش عمده دستکش جراحی بصورت آنلاین

قیمت دستکش جراحی
  • قیمت دستکش جراحی استریل و لیست قیمت انواع دیگر دستکش های جراحی چگونه اعلام می شود؟
  • فروش دستکش جراحی به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت چگونه امکان پذیر است؟
  • قیمت انواع دستکش جراحی در بازار پزشکی ایران چگونه است؟
  • تفاوت دستکش استریل جراحی بدون پودر ایران و مالزی در چیست؟
  • برترین کارخانه های تولید دستکش جراحی بدون پودر در ایران کدامند؟

قیمت دستکش جراحی

انواع دستکش های جراحی و کاربرد آنها

می توان گفت دستکش جراحی ایرانی با برندهای خارجی برابری می کند و می توان از میان آن ها به دستکش های جراحی رز مریم، حریر اشاره کرد. تمامی شرکت های تولید کننده دستکش های جراحی جهت فروش محصولات اعم از داخلی و خارجی در سرتاسر کشور دارای نمایندگی می باشند؛ به همین سبب برای مشتریان و همکاران خود امکان خرید اینترنتی دستکش جراحی را فراهم آورده اند. امروزه بسیاری از افراد و مراکز مایلند که محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش و خریداری نمایند به همین سبب در کشور این امکان فراهم شده که در خصوص خرید آسان انواع دستکش یکبار مصرف جهت مصارف مختلف و متناسب با نیاز افراد به صورت اینترنتی و با قیمتی مناسب به انجام برسد.

دستکش جراحی بدون پودر

فروش دستکش جراحی بدون پودر با تمامی برند های معتبر داخلی و خارجی از طریق همین نمایندگی ها با قیمتی مقرون به صرفه انجام می گیرد. دستکش هایی که از جنس لاتکس، وینیل و نیتریل هستند به عنوان دستکش مخصوص آشپزی به حساب می آیند. این دستکش ها به صورت یکبار مصرف هستند و جهت استفاده در امر آشپزی بسیار مقاوم هستند. انواع دستکش آزمایشگاهی در برند های مختلف با قیمت هایی متفاوت تولید می شوند. از میان دستکش ها می توان به نیتریل و وینیل اشاره کرد که به جهت امور آزمایشگاهی توسط تکنیسین های آزمایشگاه استفاده می شوند.

دستکش جراحی استریل

مقایسه دستکش استریل جراحی بدون پودر مالزی و ایرانی

خرید اینترنتی دستکش جراحی یک روش آسان به جهت صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد که مشتریان عزیز می توانند از این روش استفاده کنند و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند. دستکش های جراحی در برند های خارجی و ایرانی مختلفی از جمله رزمریم، رویال، گلوری تاچ، spa و غیره می باشد. با توجه به برند دستکش های جراحی، جنس و سایز آن ها یا پودری و بدون پودر بودنشان، همچنین نرخ ارز در بازار قیمت دستکش جراحی استریل متفاوت می شود. به همین سبب می توان جهت اطلاع یافتن از تمامی این موارد با مشاوران تلفنی نمایندگی ها یا به صورت اینترنتی این اطلاعات را کسب کرد.

انواع دستکش جراحی

از میان کشور های تولید کننده دستکش های پزشکی دستکش جراحی ایرانی و مالزی از کیفیت رو به بالایی برخوردار است و همین طور دستکش های تولیدی کشور مالزی دارای قیمتی بالاتر از دستکش های تولیدی ایرانی هستند. قیمت دستکش جراحی استریل حریر را می توان با مراجعه حضوری به درب کارخانه یا به صورت تلفنی از طریق نمایندگی های این شرکت و یا به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت نمایندگی های فعال در این خصوص به دست آورید. نمایندگی فروش دستکش نیتریل با برند های معتبر و با کیفیت در سرتاسر کشور وجود دارد که می توان به نمایندگی تجهیزات پزشکی رزمد در این خصوص اشاره کرد این نمایندگی قیمت دستکش نیتریل به طور مرتب و مداوم در سایت اینترنتی خود جهت دسترسی آسان مشتریان به روز رسانی می کند.

استریل جراحی

قیمت انواع دستکش جراحی در بازار دستکش پزشکی ایران

دستکش های لاتکس و نیتریل جهت جراحی های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل به صورت استریل تولید می شوند بنابراین قیمت دستکش جراحی استریل نسبت به دستکش های غیر استریل مانند وینیل و نایلونی کمی بالاتر است. دستکش هایی که مخصوص جراحی تولید می شوند نسبت به دیگر دستکش ها از کیفیت بالاتری برخوردارند. یکی از برند های دیگر دستکش های جراحی که به صورت بدون پودر تولید می شود دستکش های گامکس است. قیمت دستکش گامکس را می توان از نمایندگی های فروش جویا شد.

دندانپزشکی

جهت تهیه دستکش لاتکس ارزان قیمت می توان با توجه به برند مورد نظر این محصول را به قیمت درب کارخانه از شرکت مورد نظر خریداری نمود. دستکش های لاتکس با وجود اینکه در برخی افراد باعث ایجاد حساسیت می شوند ولی همچنان مشتریان و طرفداران خود را نیز دارند. یکی از نمایندگی های معتبر و فعال در زمینه اطلاع رسانی قیمت دستکش ها در برند ها و سایز های مختلف نمایندگی رزمد می باشد شما می توانید از طریق تماس با مشاوران تلفنی این نمایندگی به طور مثال از قیمت دستکش اپی پرفکت، قیمت دستکش spa glove، قیمت دستکش وینیل حریر، قیمت دستکش لاتکس دندانپزشکی آگاهی یابید. دستکش های وینیل به عنوان دستکش های معاینه در دندانپزشکی استفاده می شوند به همین خاطر می توان آن ها را عنوان دستکش دندانپزشکی دانست.

دستکش جراحی

فروش عمده دستکش دندانپزشکی

تمامی نمایندگی ها در صورت خرید در حجم بالا فروش عمده تمامی محصولات در برند های مختلف اعم از فروش عمده دستکش وینیل فروش عمده دستکش نیتریل و لاتکس را نیز به انجام می رسانند. در صورت خرید دستکش های جراحی به صورت عمده برای مبلغ لیست قیمت دستکش جراحی  استریل برای مراکز دندانپزشکی کاهش می یابد و این گونه به لحاظ اقتصادی برای این مراکز مقرون به صرفه تر است. نمایندگی هایی همچون رزمریم و حریر به عنوان نمایندگی دستکش spa نیز به حساب می آیند؛ زیرا فروش این برند را نیز بر عهده دارند.

جراحی

قیمت دستکش لاتکس حریر و قیمت دستکش spa glove با یکدیگر متفاوت می باشد که این به دلیل تولید داخلی و خارجی بودن آن ها است ولی می توان ادعا کرد که از لحاظ کیفیت با یکدیگر همخوانی دارند. پخش دستکش نیتریل به دلیل نداشتن لاتکس در ترکیب آن و همچنین مقاومت بالای آن در برابر سوراخ شدن و پارگی بعد از لاتکس در سرتاسر دنیا زیاد می باشد. نمایندگی دستکش نیتریل فروش این محصول را به صورت عمده و جزیی را به انجام می رساند. شرکت های دستکش حریر ایران به عنوان شرکت های وارد کننده دستکش لاتکس در برند های مختلف و با مشخصات ویژه به حساب می آیند. دستکش های لاتکس به عنوان دستکش های جراحی استفاده می شوند. نمایندگی دستکش لاتکس biomax یکی از زیر مجموعه های نمایندگی دستکش لاتکس در ایران به حساب می آید. این دستکش ها در نوع پودری و بدون پودر تولید می شوند.

دستکش جراحی ایرانی

انواع دستکش نیتریل مخصوص جراحی و معاینه

از طریق خرید اینترنتی دستکش جراحی می توانید در زمان خود صرفه جویی نمایید و همچنین از مبلغ لیست قیمت دستکش جراحی استریل آگاهی یابید. فروش دستکش جراحی بدون پودر بیشتر از دستکش جراحی پودر دار و کم پودر است زیرا امکان این که پودر وارد زخم شخص بیمار یا استفاده کننده شود و موجب بهبود نیافتن زخم یا التهاب بیشتر می شود. دستکش های لاتکس در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به طور مثال به عنوان دستکش مخصوص آشپزی استفاده می شوند. انواع دستکش یکبار مصرف توسط شرکت های مختلف داخلی تولید می شوند که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

قیمت دستکش پزشکی براساس جنس آن که از نیتریل، لاتکس، وینیل  یا به صورت پودری و بدون پودر و یا در سایز های کوچک، متوسط، بزرگ باشند متفاوت است. دستکش جراحی ایرانی دارای قیمتی بالاتر از دستکش های تولیدی کشور مالزی و هند است. قیمت دستکش پزشکی را از طریق تماس تلفنی با مشاوران نمایندگی رزمد می توان به صورت به روز جویا شد.

دستکش اپی پرفکت

بهترین روش خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده

قیمت دستکش جراحی حریر را می توان با مراجعه به کارخانه تولید این برند به قیمت درب کارخانه تهیه کرد. دستکش های نیتریل، لاتکس و نئوپرن دستکش های مخصوص جراحی هستند. فروش دستکش جراحی بدون پودر جهت جراحی های پزشکی به بیمارستان ها بیشتر است. از دستکش های نیتریل به رنگ های آبی یا مشکی می توان به عنوان دستکش دندانپزشکی استفاده کرد. دستکش نیتریل به دلیل آلرژی زا بودن دستکش های لاتکس بعد از این دستکش ها تولید شدند و جنس آن ها به گونه ای است که در برابر حلال های چربی مقاوم هستند و همینطور در برابر پارگی هم مقاومت دارند.

خرید دستکش جراحی لاتکس به صورت استریل پودری و بدون پودر جهت بیمارستان ها و مراکز جراحی قابل انجام است. دستکش استریل جراحی بدون پودر از طریق نمایندگی ها به سرتاسر کشور توزیع می شود و می توان این محصول را هم به قیمت عمده و هم به قیمت جزیی دریافت کرد. خرید دستکش استریل جراحی به صورت عمده باعث پایین آمدن قیمت دستکش می شود و به صرفه تر می باشد زیرا در این میان تخفیفاتی برای مشتری قائل می شوند. دستکش جراحی ایرانی حریر از جمله پرفروش ترین دستکش های داخلی می باشد و صادرات آن به کشور های دیگر نیز انجام می پذیرد. قیمت دستکش جراحی استریل برای صادرات با توجه حجم آن متفاوت است.

اینترنتی دستکش جراحی

لیست قیمت دستکش جراحی استریل| ایرانی، هندی و مالزی

خرید اینترنتی دستکش جراحی به لحاظ صرفه جویی در زمان از خرید حضوری آن بهتر می باشد. مشتریان به صورت آنلاین می توانند از تمامی شرایط آگاه شوند و این دستکش را با برند مورد نظر خود خریداری نمایند. قیمت دستکش جراحی حریر با دیگر برند های داخلی تقریبا یکسان است ولی نسبت به برند های خارجی همچون spa پایین تر است.دستکش استریل جراحی بدون پودر از جنس لاتکس می باشد. این دستکش ها موجب احساس خوب لمس کردن می شوند و درای حساسیت بالایی هستند.

دستکش لاتکس ارزان قیمت تر از دستکش های وینیل نیستند زیرا نسبت به وینیل از مقاومت بیشتری برخوردارند و بیشتر برای جراحی های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.دستکش های اپی پرفکت از تولیدات شرکت دستکش حریر ایران می باشد و قیمت دستکش اپی پرفکت در نمایندگی های فروش این برند مشخص می شود.دستکش های گامکس جزء دستکش های استریل با کیفیت می باشد که قیمت دستکش گامکس در دو نوع کم پودر و بدون پودر متفاوت است.قیمت دستکش spa glove در دو جنس نیتریل و وینیل با یکدیگر متفاوت است و نیتریل جهت جراحی و وینیل جهت معاینه مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت پایین تری دارد.قیمت دستکش استریل با توجه به نرخ ارز در بازار به صورت مداوم تغییر می یابد.

دستکش نیتریل

کارخانه دستکش جراحی بدون پودر در ایران

شرکت دستکش حریر ایران دارای تولیدات دستکش های پزشکی با برند های مختلفی از جمله اپی پرفکت می باشد.دستکش استریل جراحی بدون پودر دارای لاتکس طبیعی می باشد و به صورت یکبار مصرف تولید می شود.فروش دستکش جراحی بدون پودر به دلیل بدون پودر بودن آن ها و اینکه باعث سر خوردن ابزار جراحی از دست نمی شود زیاد می باشد.همچنین قیمت دستکش جراحی استریل بدون پودر نسبت به نوع پودر دار آن مناسب است.خرید اینترنتی دستکش جراحی این امکان را فراهم می آورد که این محصول را با برند مورد نظر و در سایزهای مختلف با قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

کشور مالزی به عنوان اولین کشور تولید کننده دستکش های پزشکی می باشد و دستکش جراحی مالزی از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان ادعا کرد با دستکش جراحی ایرانی در رقابت قرار دارد. از میان برندهای تولیدی کشور مالزی می توان به برند spa، سوپرمکس، گامکس و غیره اشاره نمود. البته دستکش های ساخت کشور مالزی قیمتی بالاتر از قیمت دستکش های ساخت ایران دارند که این به دلیل تولید خارجی بودن آنهاست نه پایین بودن کیفیت محصولات ایرانی.

نیتریل بدون پودر

تفاوت دستکش های جراحی لاتکس و نیتریل

دستکش نیتریل یکی از انواع دستکش های پزشکی می باشد که نه تنها در امور جراحی و پزشکی بلکه در آزمایشگاه ها و آشپزخانه ها و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مقاومت بالایی می باشد.دستکش جراحی می توان به نیتریل و لاتکس اشاره کرد که در برند ها و سایز های مختلف به صورت پودری و غیر پودری به بازار عرضه می شوند.انواع دستکش یکبار مصرف شامل لاتکس، نیتریل، وینیل، نایلونی و نئوپرن می باشد که هر کدام دارای مصارف و ویژگی های خاص خود می باشند.

دستکش پزشکی

در صورت خرید اینترنتی دستکش جراحی قیمت آن با خرید از درب کارخانه متفاوت می شود.نمایندگی های فروش این امکان را برای همگان فراهم آورده اند تا به صورت آسان محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.قیمت دستکش پزشکی در دو نوع معاینه و جراحی آن متفاوت است و در نوع جراحی از قیمت بالاتری برخوردار است.نمایندگی فروش دستکش نیتریل انواع برندهای کشور هایی همچون مالزی و هند و ایران را برعهده دارند. برند های معتبری همچون spa، حریر، رزمریم، رویال، گامکس، دکتر گلاو، اپی پرفکت و غیره توسط این نمایندگی ها به فروش می رسد.دستکش مخصوص آشپزی جهت رعایت بهداشت هنگام آشپزی بسیار خوب می باشد. به طور معمول جنس این دستکش ها از نیتریل، لاتکس و وینیل می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button