منوی دسته بندی

قیمت دستکش تاتو | فروش عمده دستکش مشکی از کارخانه

نیتریل مشکی
  • قیمت دستکش تاتو بصورت عمده در بازار دستکش پزشکی ایران چقدر است؟
  • خرید اینترنتی دستکش نیتریل به چه ترتیب انجام می شود؟
  • کیفیت دستکش اینتکو نسبت به دستکش لاتکس تاتو اپی پرفکت چگونه است؟
  • ساده ترین راه برای خرید دستکش اینتکو کدام است؟
  • مراکز خرید دستکش نیتریل آبی و خرید دستکش آرایشگری کجاست؟
  • نمایندگی فروش دستکش نیتریل در ایران چه شرکتی است؟
  • تفاوت دستکش آشپزی مشکی و دستکش آرایشگری مشکی در چیست؟

اینترنتی دستکش نیتریل مشکی

انواع دستکش تاتو|دستکش های پزشکی قابل استفاده در تاتو و آرایشگری

خرید دستکش مخصوص تاتو به جهت ضخامت زیاد و مقاومت بالایی که در برابر ضربه سوزن و پارگی دارد مناسب تر از دستکشهای لاتکس می باشد،همچنین برعکس دستکش های لاتکس مانع از ایجاد حساسیت های پوستی برای اشخاص استفاده کننده می شوند. دستکش های نیتریل دارای دو رنگ پرطرفدار آبی و مشکی است ولی در میان استفاده کنندگان این دستکش به عنوان لاتکس مشکی شناخته شده. این دستکش ها به عنوان دستکش لاتکس تاتو نیز جهت میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، رنگ کردن مو و غیره در سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش های نیتریل آبی قیمتی کمی پایین تر از قیمت دستکش نیتریل مشکی دارند. نیتریل مشکی در امرجراحی نیز استفاده می شود. خرید دستکش نیتریل مشکی به عنوان دستکش آرایشگری مردانه و زنانه مشکی یا دستکش آشپزی مشکی از نمایندگی دستکش نیتریل به صورت اینترنتی از هر برند مورد نظر با نام بازرگانی رزمد امکان پذیر می باشد. دستکش گلوری تاچ یکی از برندهای معروف دستکش نیتریل است.این دستکش جایگزین خوبی برای دستکش های لاتکس هستند. از این دستکش می توان در آرایشگاه ها،آزمایشگاه ها، منازل،هتل ها،جهت باغبانی و غیره استفاده کرد. به طور کلی افراد می توانند با توجه به نیاز خود از نظر قیمت، سایز، رنگ،جنس و… تهیه نمایند.

دستکش های تاتو

قیمت دستکش تاتو بصورت عمده در بازار دستکش پزشکی ایران

کارخانه دستکش پزشکی تولید دستکش های پزشکی در جنس ها، سایزها رنگ ها و دارای پودر و بدون پودر را انجام می دهند. یکی از مواد مورد استفاده، جهت تولید دستکش نیتریل است. مشتریان می توانند به منظور کاهش هزینه خود این محصول را از کارخانه به قیمت درب کارخانه تهیه نمایند و یا امکان این را دارند که محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی از طریق نمایندگی های سرتاسر کشور همچون نمایندگی دستکش نیتریل با نام بازرگانی رزمد تهیه نمایند.

خرید دستکش نیتریل آبی بیشتر به جهت امور پزشکی خریداری می شود و دستکش نیتریل مشکی هم به عنوان دستکش پزشکی به حساب می آید که بیشتر در امر جراحی از آن استفاده می شود. دستکش های نیتریل به سبب مقاومت بالا و فاقد لاتکس بودن آن ها در حرفه های مختلفی جز حرفه های پزشکی استفاده می شوند به طور مثال نیتریل مشکی به عنوان دستکش آشپزی مشکی در منازل،هتل ها و … استفاده می شوند.

نیتریل مخصوص تاتو

خرید اینترنتی دستکش نیتریل

دستکش نیتریل دارای انواع مختلفی همچون دستکش نیتریل اینتکو، دستکش نیتریل my glove، دستکش نیتریل استریل، دستکش تاتو و در رنگ های آبی و مشکی است. هر کدام از این دستکش ها برای مصارف خاص خود مصرف می شوند. به طور مثال از دستکش نیتریل مشکی در جراحی استفاده میشود. دراین بین خرید دستکش نیتریل آبی و خرید دستکش نیتریل مشکی به دلیل مقاومت بالا و رنگی بودنشان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.دستکش های نیتریل در صنایع غذایی، آزمایشگاه ها و آرایشگاه ها و … استفاده می شوند. دستکش های نیتریل همچنین به صورت پودر دار و بدون پودر است که پودر آن ها اط نشاسته ذرت است که متنع ایجاد حساسیت و راحتی دست در هنگام استفاده می شود ،همچنین بدون پودر باعث جلوگیری از ایجاد حساسیت احتمالی در برخی افراد می شود.

فروش دستکش نیتریل 1

نمایندگی دستکش نیتریل انواع مختلف دستکش نیتریل را به بازار عرضه می کند. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت دستکش تاتو، قیمت دستکش نیتریل مشکی یا انواع دیگر می توانید با مشاوران ما در نمایندگی فروش دستکش نیتریل به صورت آنلاین یا حضوری در ارتباط باشید.شما مشتریان عزیزمی توانید این محصولات را به شکلی آسان و به طور مستقیم از نمایندگی ما در کشور یعنی بازرگانی رزمد به قیمت عمده تهیه نمایید

کیفیت دستکش اینتکو نسبت به دستکش اپی پرفکت چگونه است؟

دستکش نیتریل اینتکو، منعطف است و جایگزین مناسبی برای دستکش های لاتکس است. دستکش نیتریل اپی پرفکت از لحاظ کیفیت همچون اینتکو از سطح بالایی قرار دارد و با یکدیگر رقابت دارند، هر دو این محصولات توسط نمایندگی دستکش نیتریل عرضه می شوند. خرید دستکش نیتریل مشکی به دلیل استفاده به عنوان دستکش آرایشگری مردانه در بین آرایشگران محبوبیت بالایی دارد. دستکش های نیتریل به طور کلی دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و سوراخ شدن ومواد شیمیایی و حلال ها است. این دستکش ها جایگزین مناسبی برای دستکش های لاتکس هستند.

جهت اطلاع از قیمت دستکش نیتریل مشکی اپی پرفکت، قیمت دستکش تاتو، خرید دستکش نیتریل آبی، خرید دستکش آرایشگری، و یا انواع دیگر دستکش نیتریل؛ می توانید با مشاوران حاضر در نمایندگی فروش دستکش نیتریل به صورت حضوری مراجعه کرده و یا آنلاین در ارتباط بوده  و با آنها مشورت کنید.مشاورین نمایندگی رزمد تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

ردیف دستکش نیتریل تعداد در بسته بسته در کارتن کشور سازنده
۱ INTCOمشکی ۱۰۰ ۱۰ چین

 

خرید دستکش نیتریل آبی

خرید اینترنتی دستکش نیتریل یکی از راه های مستقیم و بی دردسر و آسان جهت خریداری دستکش تاتو می باشد. مشتریان عزیز می توانند از طریق تماس تلفنی یا از طریق اینترنتی قیمت دستکش نیتریل spa، قیمت دستکش تاتو و قیمت دستکش نیتریل بدون پودر را از نمایندگی فروش دستکش نیتریل مطلع شوند. دستکش نیتریل بدون پودر به جهت نداشتن پودر مانع از انتقال آلودگی می شوند و به دلیل نداشتن لاتکس مانع از حساسیت های پوستی نیز می شوند.

آبی تاتو

خرید دستکش نیتریل مشکی جهت مصارفی در حرفه هایی همچون آرایشگری، تاتو،آشپزی وغیره استفاده می شود به همین جهت از محبوبیت زیادی برخوردار است. دستکش نیتریل استریل در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شود و با چهار جنس مختلف با نام های لاتکس، نیتریل، وینیل و نایلونی که لاتکس و نیتریل به دلیل مقاومت و حساسیت لمس بالا جهت جراحی استفاده می شوند ولی دستکش های وینیل و نایلونی به دلیل مقاومت پایین تنها جهت معاینه مصرف می شوند. خرید دستکش آزمایشگاهی در جنس های لاتکس و نیتریل امکان پذیر می باشد.

نیتریل اینتکو

نمایندگی فروش دستکش نیتریل

دستکش های نیتریل از حرفه های پزشکی و بهداشتی تا صنایع را در بر میگیرند. این دستکش ها با سرد و گرم شدن تغییر شکل نمی دهند. دستکش های نیتریل را می توان در سه طبقه مختلف پزشکی، عمومی و صنعتی دسته بندی کرد که از نوع پزشکی و عمومی آن به رنگ آبی هستند و نازک تر هستند. دستکش نیتریل spa یکی از برندهای معروف تولید خارجی است که از لحاظ کیفیت بسیار عالی می باشد و برندی داخلی با عنوان حریر با آن در رقابت قرار دارد زیرا از لحاظ کیفیت تقریبا مشابه یکدیگر هستند. قیمت قیمت دستکش تاتو یا دستکش نیتریل spa در مقایسه با قیمت دستکش نیتریل حریر کمی بالاتر است.

خرید دستکش آرایشگری و دستکش آشپزی مشکی از نوع نیتریل به شما پیشنهاد می شود. بسیاری از آشپزها از این جنس دستکش به دلیل نداشتن حساسیت به آن به دلیل فاقد لاتکس بودنشان استفاده می کنند. نمایندگی فروش دستکش نیتریل با نام بازرگانی رزمد این امکان را فراهم آورده که مشتریان عزیز با خرید اینترنتی دستکش نیتریل به طور مستقیم به محصول موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

ردیف دستکش نیتریل

تعداد در بسته

بسته در کارتن

کشور سازنده

۱ INTCO بنفش

۱۰۰

۱۰ چین
بنفش مخصوص تاتو

دستکش لاتکس  مشکی از کجا بخریم

اگر مرکز خدمات غذایی، فروشگاه خودرو یا سالن شما به دستکش برای محافظت از دست کارمندان نیاز دارد، این دستکش های یکبار مصرف مشکی یک گزینه عالی هستند. این دستکش‌ها به دلیل رنگ مشکی‌شان، لکه‌های ناخوشایند ناشی از کار با غذا، اتومبیل، رنگ مو و موارد دیگر را نشان نمی ‌دهند.

این دستکش‌های بدون پروتئین در مقایسه با دستکش‌های لاتکس و وینیل کمتر مستعد سوراخ شدن هستند. غیر استریل و دارای کاف مهره‌ای برای سهولت در پوشیدن هستند.

دستکش های نیتریل مشکی را می توانید از دو طریق حضوری و آنلاین تهیه کنید. اگر در شهر تهران هستید وقصد خرید به صورت تکی و حضوری را دارید می توانید دستکش های نیتریل مشکی را در سایز و برندهای مورد نظر خود از فروشگاههای تجهیزات پزشکی یا آرایشگری که عموما در سه راه جمهوری هستند تهیه فرمایید.

مشکی آرایشگری

برای خرید آنلاین به صورت تکی نیز می توانید به سایت رزگلاو مراجعه فرمایید. این دستکش ها در اندازه های مختلفی عرضه می شوند تا اطمینان حاصل شود که برای همه سنین  و سایزها مفید هستند. همچنین به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر محافظت را ارائه دهند و در عین حال کاربر احساس راحتی در استفاده از آن ها داشته باشد.

 چنانچه قصد خرید به صورت عمده داشته باشید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در ارتباط باشید.

دستکش لاتکس بسته ۱۰۰ عددی مشکی

در زیربه چند مورد از ویژگی های دستکش لاتکس مشکی یا همان نیتریل مشکی ۱۰۰ عددی اشاره می کنیم:

  • بدون لاتکس و بدون پودر هستند، کار شما را مختل نمی کنند یا باعث واکنش های آلرژیک مرتبط با لاتکس نمی شود.
  • ۱۰۰ عدد دستکش نیتریل مشکی در یک جعبه متوسط برای استفاده آسان قرار گرفته شده است.
  • استحکام فوق العاده، دوام قابل کشش و مقاومت در برابر سوراخ شدن
  • مقاومت شیمیایی شگفت انگیز در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی رایج و خانگی
نیتریل مشکی

اگر به دنبال خرید آنلاین دستکش لاتکس هستید، به جای درستی آمده اید. دستکش های لاتکس، نیتریل و وینیل خود را می توانید به صورت عمده ازrozglove، تولید کننده پیشرو دستکش های یکبار مصرف سفارش دهید. شما می توانید دستکش های یکبار مصرف خود را از فروشگاه ما خریداری کنید و ما ظرف چند روز آنها را به هر نقطه از کشور ارسال خواهیم کرد .خرید دستکش لاتکس از ما به صورت عمده ارزان ترین راه برای به دست آوردن محصولات مورد نیاز با بالاترین کیفیت می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button