منوی دسته بندی

شرکت پخش دستکش لاتکس درجه یک

شرکت پخش دستکش لاتکس درجه یک

شرکت پخش دستکش لاتکس تمام تلاش خود را به کار می برند تا درجه یک و مرغوب ترین دستکش لاتکس را در اختیار مشتریان قرار دهند. همیشه برطرف کردن نیاز مشتری از اولویت این شرکت ها می باشد.

شرکت پخش دستکش لاتکس

ماده ای که باعث تشکیل دستکش لاتکس می شود را از شیره ی یک نوع درخت استوایی می گیرند. کشور مالزی در تولید این نوع دستکش سرآمد کشورهای دیگر است.

بعضی از کارخانه ها در ایران به تولید دستکش لاتکس می پردازند. دستکش های لاتکس مشکی را هم با استفاده از نیتریل می سازند. اما از آن جایی که دستکش های پزشکی با این نام شناخته شده اند، آن را دستکش لاتکس می نامند.

موارد استفاده دستکش لاتکس

شرکت پخش دستکش لاتکس درجه یک

جراحی
آزمایشگاهی

برای تولید دستکش های لاتکس، مواد اولیه های متفاوتی به کار می برند. که قیمت آن ها با توجه به کیفیت مواد اولیه تغییر می کند.

کارخانه های مختلف در ایران، برندهای متفاوتی از این دستکش ها را برای ارائه به بازار تولید می کنند که تنوع بسیار زیادی دارند.

ویژگی های مهم دستکش های لاتکس

مانند یک پوست دوم عمل می کند.
مناسب برای استفاده طولانی مدت
مناسب در موقعیت های که احتمال خطر در آنها زیاد است
مقرون به صرفه
لاستیکی و قوی
زیست تخریب پذیر

ویژگی های دستکش لاتکس بدون پودر

شرکت پخش دستکش لاتکس درجه یک

دستکش لاتکس بدون پودر برای مراقبت از پوست افراد تولید و ساخته شده است. و برای افرادی که می خواهند کار خود را با دقت بالا انجام دهند، مانند پزشک و دندانپزشکان، کاربرد دارد.

همچنین کسانی که مشغول کار تعمیر هستند، یا در آشپزخانه های بزرگ فعالیت دارند، از این نوع دستکش ها استفاده می گنند.

دستکش های لاتکس کشسانی بالایی دارند که پوشیدن آن برای افراد قبل انجام کار راحت می باشد و برای مصرف افراد به دو صورت پودری و بدون پودر عرضه می کنند.

پودر استفاده شده در این دستکش ها، به روان تر کردن آن ها هنگام پوشیدن کمک می کند.

از امکان انتقال هرگونه آلودگی جلوگیری می کند و در برابر اسید و حرارت مقاومت نسبتا بالایی دارد. هرچند که این دستکش ها بسیار مقاوم هستند، اما افرادی که به ماده ی لاتکس حساسیت دارند، بهتر است از دستکش های وینیل استفاده کنند.

که آن ها را در سایزهای مدیوم، اسمال و لارج تولید می کنند.

درجه یک بودن دستکش لاتکس

تولید کنندگان دستکش های یک بار مصرف لاتکس، هنگام تولید، درجه یک بودن محصول خود را در اولویت قرار می دهند تا رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button