منوی دسته بندی

دستکش جراحی لاتکس بدون پودر ایرانی

جراحی لاتکس بدون پودر

انواع دستکش جراحی لاتکس بدون پودر خارجی و داخلی در بازار دستکش پزشکی ایران خرید و فروش می شود. از میان برندهای گوناگون می توان به حریر، اپی پرفکت، آذر دستکش، رویال، سوپا، Intouch، Ulma و SPA اشاره کرد. خرید اینترنتی دستکش جراحی استریل روشی مقرون به صرفه برای خریدهای عمده است.

جراحی لاتکس بدون پودر

انواع دستکش پزشکی

دستکش های پزشکی، دستکش های یکبار مصرفی هستند که به منظور پیشگیری از انتقال انواع بیماری ها و آلودگی از محیط به بدن فرد یا از فردی به فرد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستکش ها پزشکی از ابتدای دهه 1990 به طور چشمگیری رواج پیدا کرد. کشور مالزی بدلیل دارا بودن درختانی که شیره لاتکس تولید می کنند پیشتاز عرصه تولید دستکش پزشکی در دنیا شد. در جدول زیر انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی و ویژگی های آن ها لیست شده است.

محصول ویژگی ها
دستکش لاتکس ساخته شده از لاتکس طبیعی، دارای قابلیت کسشانی و حس لمس خوب، نفوذ ناپذیر در برابر ویروس ها و باکتری ها، احتمال ایجاد واکنش آلرژیک در افراد حساس به لاتکس
دستکش نیتریل ساخته شده از لاستیک آکریلونیتریل بوتادین، دارای قابلیت کشسانی و حس لمس خوب، مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد نفتی، حلال ها و مواد آزمایشگاهی، ضد حساسیت، مقاومت در برابر تغییر دما و پاره شدگی
دستکش وینیل ساخته شده از PVC و پلاستیسیزر تعدیل شده فتالات، قابلیت کسشانی بسیار پایین، راحتی دستها حین استفاده، خاصیت الکترواستاتیک، ضد حساسیت، قابل استفاده در صنایع غذایی، خاصیت نفوذناپذیر نه چندان مطلوب در برابر ویروس ها.
دستکش نئوپرن ساخته شده از نئوپرن، دستکشی کاملا مناسب برای امورات پزشکی است و احساسی همچون لاتکس را ایجاد می کند، خاصیت الاستیکی بهتری نسبت به نیتریل دارد، عاری از لاتکس طبیعی است، نسبت به سایر دستکش های پزشکی احساس راحتی بیشتری ایجاد می کند، دارای مقاومت عالی در برابر اسیدها، مواد پایه، الکل ها و حتی داروهای شیمی درمانی سیتوتوکسیک است.
دستکش نایلونی ساخته شده از پلی اتیلن، فاقد خاصیت کشسانی، مقاومت پایین، مناسب کارهای با مدت زمان پایین، درجه پزشکی پایین

دستکش پزشکی 1

[box type=”success” align=”alignright” class=”” width=””]در میان انواع دستکش پزشکی دستکش لاتکس، نیتریل و نئوپرن در دو نوع جراحی و معاینه تولید می شوند درحالی که دستکش وینیل و نایلونی تنها در نوع معاینه تولید می شود.[/box]

دستکش یکبار مصرف پزشکی

لیست قیمت دستکش لاتکس بدون پودر

دستکش معاینه لاتکس در دو نوع پودری و بدون پودر تولید می شود. در انواع بدون پودر خارجی به مراتب گران تر از دستکش های لاتکس پودری است. دستکش های لاتکس بدون پودر بیشتر مورد استفاده است. بطوری که دستکش دندانپزشکی نیز بدون پودر است. در حال حاضر قیمت دستکش لاتکس بدون پودر spa، 28 هزار تومان و قیمت دستکش لاتکس بدون پودر ایرانی حریر 19 هزار تومان است.

دستکش های جراحی در دو نوع پودری و بدون پودر تولید می شوند. دستکش استریل جراحی بدون پودر بصورت تخصصی در انواع عمومی، ارتوپدی، میکروسرجری و های ریسک تولید می شود. میزان تولید دستکش جراحی ایرانی هنوز به حدی نرسیده است که کل نیاز بازار را پاسخ دهد. بنابراین بخشی از آن وارداتی است. از جمله برندهای وارداتی می توان به دستکش جراحی InTouch، دستکش جراحی لاتکس بدون پودر ulma، دکتر گلاو و spa اشاره کرد.

قیمت دستکش لاتکس بدون پودر

قیمت دستکش جراحی لاتکس بدون پودر

دستکش جراحی لاتکس بدون پودر بدلیل دارا بودن حس لمس بهتر و علیرغم امکان ایجاد واکنش آلرژیک هنوز محبوب ترین دستکش برای جراحی به شمار می آید. قیمت این دستکش ها به عوامل گوناگونی مانند قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و برند بستگی دارد. معمولا دستکش های جراحی ایرانی در داخل کشور پرطرفدارتر هستند و از قیمت مناسب تری برخوردارند.

دستکش جراحی لاتکس بدون پودر

خرید اینترنتی دستکش جراحی

برای آنکه بیمارستان ها و مراکز جراحی مانند دندانپزشکی ها بتوانند با قیمت پایین تری خریدهای خود را انجام دهند می توانند از طریق خرید اینترنتی دستکش جراحی بصورت عمده اقدام کنند. نمایندگی فروش دستکش جراحی در مراکز استان ها دیگر کانال خرید به شمار می آید. چنانچه قصد خرید در حجم بالا را دارید خرید مستقیم اینترنتی راه بهتری است.

مراکز جراحی، بیمارستان و فروشندگان تجهیزات پزشکی می توانند انواع دستکش پزشکی مورد نیاز خود را از طریق این نمایندگی بصورت مستقیم انجام دهند. برای اطلاع از شرایط فروش، لیست قیمت ها و مشاوره خرید با مدیریت فروش ما در تماس باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button